Версия за печат

01071-2013-0003

BG-Долни Дъбник: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" № 59, За: Росен Монов - Главен експерт "Обществени поръчки", Република България 5870, Долни Дъбник, Тел.: 06514 2454, E-mail: mun_dabnik@mail.bg, Факс: 06514 2070

Място/места за контакт: Община Долни Дъбник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolni-dabnik.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.dolni-dabnik.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: село Петърница, Община Долни Дъбник
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката е „Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник“ финансиран по „Програма за развитие на селските райони” за периода 2007-2013 г., Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”, съгласно подписан Договор за отпускане на финансова помощ № 15/321/01212 от 27.11.2012 г., сключен между Държавен фонд (ДФ) „Земеделие” и Община Долни Дъбник. Проектът предвижда реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на село Петърница, Община Долни Дъбник. При реализиране на проекта ще бъдат реконструирани 23 206 линейни метра вътрешна водопроводна мрежа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се да се извършат строително-монтажни работи по одобрен инвестиционен проект, като реализацията на проекта предвижда реконструкция и подмяна водопроводни съоръжения и възстановяване на уличната настилка над тях, за следните клонове:Гл.клон I (водомерна шахта-ОТ102); Главен клон II (от Помпена станция ОТ347 до ОТ122); Главен клон III (от ОТ51 до ОТ319); Клон 1 (от ОТ110 до ОТ116); Клон 2 (от ОТ110 до ОТ94); Клон 3 (от ОТ107 до ОТ95);Клон 4 (от ОТ104 до ОТ90);Клон 5 (от ОТ99 до ОТ97);Клон 6 (от ОТ89 до ОТ91);Клон 7 (от ОТ51 до затапване);Клон 8 (от ОТ90 до ОТ49);Клон 9 (от ОТ50 до ОТ43); Клон 10 (от ОТ49 до затапване);Клон 11 (от ОТ43 до затапване);Клон 12 (от връзка с Гл.кл. I до ОТ138);Клон 13 (от ОТ102 до ОТ136); Клон 14 (от ОТ105 до ОТ129);Клон 15 (от ОТ106 до ОТ128); Клон 16 (от връзка с Гл.кл. II до ОТ198);Клон 17 (от ОТ119 до затапване);Клон 18 (от ОТ120 до ОТ127);Клон 19 (от ОТ126 до ОТ176);Клон 20 (от ОТ127 до връзка с Кл.14);Клон 21 (от ОТ177 до OT131);Клон 22 (от ОТ170 до OT160);Клон 23 (от ОТ167 до OT162);Клон 24 (от ОТ179 до ОТ171);Клон 25 (от ОТ226 до затапване);Клон 26 (от ОТ213 до ОТ225);Клон 27 (от ОТ215 до ОТ269);Клон 28 (от ОТ280 до ОТ225); Клон 29 (от ОТ126 до връзка с Кл.70);Клон 30 (от ОТ179 до ОТ192);Клон 31 (от ОТ180 до ОТ191);Клон 32 (от ОТ212 до ОТ210);Клон 33 (от ОТ186 до затапване); Клон 34 (от ОТ184 до ОТ283); Клон 35 (от ОТ213 до ОТ287);Клон 36 (от ОТ283 до ОТ288);Клон 37 (от ОТ281 до ОТ282); Клон 38 (от ОТ280 до ОТ289); Клон 39 (от ОТ281 до ОТ269); Клон 40 (от ОТ280 до затапване); Клон 41 (от ОТ301 до връзка с Кл.39); Клон 42 (от ОТ278 до ОТ302); Клон 43 (от ОТ301 до ОТ287); Клон 44 (от ОТ300 до ОТ298); Клон 45 (от ОТ350 до OT289); Клон 46 (от ОТ299 до ОТ355); Клон 47 (от ОТ296 до ОТ356); Клон 48 (от ОТ353 до ОТ372); Клон 49 (от ОТ347 до ОТ362); Клон 50 (от ОТ378 до затапване); Клон 51 (от ОТ382 до ОТ362); Клон 52 (от ОТ377 до OT365); Клон 53 (от ОТ368 до OT357); Клон 54 (от ОТ384 до затапване); Клон 55 (от връзка с Гл.кл. II до ОТ269); Клон 56 (от ОТ311 до затапване); Клон 57 (от ОТ313 до ОТ343); Клон 58 (от ОТ332 до ОТ255); Клон 59 (от ОТ319 до ОТ343); Клон 60 (от ОТ321 до затапване); Клон 61 (от ОТ32 до ОТ38); Клон 62 (от ОТ53 до затапване); Клон 63 (от ОТ57 до ОТ9); Клон 64 (от ОТ30 до затапване); Клон 65 (от ОТ26 до затапване);Клон 66 (от ОТ11 до затапване);Клон 67 (от ОТ10 до ОТ9);Клон 68 (от ОТ13а до затапване);Клон 69 (от ОТ15 до затапване) Клон 70 (от ОТ191 до връзка с Кл.29);Клон 71 (от ОТ25 до ОТ70);Клон 72 (от ОТ85 до ОТ68);Клон 73 (от ОТ30 до ОТ67);Клон 74 (от ОТ27 до ОТ68);Клон 75 (от ОТ84 до ОТ61);Клон 76 (от ОТ143 до ОТ146);Клон 77 (от ОТ142 до ОТ147);Клон 78 (от ОТ156 до ОТ148); Клон 79 (от ОТ67 до ОТ153); Клон 80 (от ОТ86 до ОТ88); Клон 81 (от ОТ140 до ОТ163); Клон 82 (от ОТ155 до връзка с Кл.85); Клон 83 (от ОТ158 до ОТ139); Клон 84 (от ОТ234 до ОТ280); Клон 85 (от ОТ238 до затапване); Клон 86 (от ОТ235 до ОТ236); Клон 87 (от ОТ238 до ОТ269); Клон 88 (от ОТ153 до ОТ70); Клон 89 (от ОТ69 до ОТ76); Клон 90 (от ОТ70 до ОТ76); Клон 91 (от ОТ242 до ОТ260); Клон 92 (от ОТ261 до OT257); Клон 93 (от ОТ243 до ОТ255). Работата ще вкл.,но няма да бъде ограничена,до подсигуряване на цялата работ.ръка,площадка,съоръжения и материали,необходими за изпълнението на цялото разрушаване и разчистване на обекта изкопи,обратно засипване,дрениране(където е необход.),укрепване; отстраняване и транспортиране на изкопен материал;полагане на тръбите,монтаж до нужното ниво на всички фитинги (вкл. всички кранове и др.) и съоръжения;връзки с шахти и камери;тестване и дезинфекция на тръбопроводи;уплътняване под основите и пътищата;изравняване на площадката;възстановяване (или реконструкция) на пътната настилка и тротоари;уплътняване до естествената плътност;отстраняване на всички неподходящи материали и подобни;почистване на обекта и всички свързани с това предвидими и непредвид.работи за приключване на работата,както са показани на Чертежите.

Прогнозна стойност без ДДС
5624946 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие или изпълнение се представя в една от следните форми: 1.Депозит на парична сума по сметка на възложителя; 2.Неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на възложителя. Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 50 000 лв. (петдесет хиляди лева). Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Долни Дъбник – Банка: „АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ” АД, клон ПЛЕВЕН, IBAN BG23BUIN95613300255151, BIC BUINBGSF. В случай, че за гаранцията за участие се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, издадена от банка в полза на възложителя и в нея да е записано името на процедурата и да е със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертите. В случай, че за гаранцията за изпълнение се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, издадена от банка в полза на възложителя и в нея да е записано името на процедурата и да е със срок на валидност не по-малко от 3 (три) месеца след изтичане срока на договора. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие или изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на възложителя. Участникът, съответно изпълнителят, трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията за участие съгласно чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията (чл.60, ал.3 от ЗОП).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП ) по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" по Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г., подкрепена от Европейкият земеделски фонд за развитие на селските райони. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Начин на плащане: Авансово плащане в размер на 10% от цената по договора - след откриване на строителната площадка в срок до 5 работни дни. След получаване на авансовото плащане в срок до 3 дни изпълнителят е длъжен да представи фактура - оригинал. Междинни плащания – до 60% от цената на договора в срок до 20 работни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания в срок до 20 работни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено с представянето на: а) Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, б) окончателен приемо-предавателен протокол и в) оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с които е създадено обединението. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението или в отделен документи участниците трябва да определят представляващ обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; представляващият обединението е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да подписва и подпечатва всички документи от името на обединението. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица преди сключване на договора е необходимо да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участници в процедурата могат да бъдат български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, или обединения между тях, които отговарят на условията на Възложителя и приложимата нормативна уредба. 2. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва участник, който е: - осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301-307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194-217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219-252 от Наказателния кодекс. - обявен в несъстоятелност; - в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Възложителят ще отстрани от участие участник: който е в открито производство по несъстоятелност,или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;който има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстрани от участие участник: при който лицата по чл.47,ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 3. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; вс. членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението или в отделен док., участниците определят представляващ, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; да представи офертата и да подписва и подпечатва всички документи от иимето на обединението. 4.Изисквания при използване на подизпълнители-Когато участникът предвижда участието на подизпълнители в своята оферта,изискванията посочени в настоящата документация се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие във връзка с чл.56,ал.2 от ЗОП.5.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от Четвърта група, Втора категория, в която попада обекта на поръчката или еквивалент. Съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП, ако участникът е чужденец да докаже регистрацията си в някои от професионалните или търговски регистри на държавата, в която участникът е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон (документа се представя на оригиналния език и в превод на български език).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на чл.1 от Търговския закон, регистриран в България); В случай, че участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от строителни дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) , в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Документ удостоверяващ собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/ - удостоверение от банка 4. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора, включително в периода на разглеждане на офертите; Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Когато Участникът в процедурата е Обединение документите по т. 1, 2 и т. 3 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документа по т. 4 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1, т. 2, т. 3 и т. 4, се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови години (2010г., 2011г., 2012г) не по-малко от 16 000 000 лв. (шестнадесет милиона лева), без вкл. ДДС (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си). 2. Реализиран оборот от строителни дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 5 600 000 лв. (пет милиона и шестстотин хиляди лева), без включен ДДС за изграждане и/или реконструкция на водопроводна мрежа. 3. Да притежават финансов ресурс за изпълнение на поръчката, в размер не по-малък от 1 000 000,00 лева ( един милион лева), в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/, с доказано наличие – доказва се чрез удостоверение от банка. 4. Застрахован е с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се прилага за обединението като цяло. Застраховката по т. 4 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т. 1, т. 2, т. 3 и т. 4 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните изпълнени договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори за строителство на обекти, сходни с обекта на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълнение, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания). 2. Декларация за предложените ключови експерти (инженерно-технически състав) за изпълнение на поръчката с приложени за всеки експерт: 2.1. Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ключови експерти. 2.2. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 3. Списък на лицата от изпълнителския състав, определен от Участника за изпълнение на строителството на обекта. Представяне на професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата от този списък. 4. Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи). Към списъка се прилагат доказателства за собственост, респективно основанието на което участника ще ползва конкретното оборудване. За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини и техническото оборудване приложими документи са декларации, договори, сключени под условие и/или всеки друг документ, удостоверяващ посоченото обстоятелство в случай, че участника бъде определен за изпълнител на обществената поръчка. За изпълнението на поставеното изискване участника в процедурата може да се позовава на ресурсите на други физически или юридически лица, като представи някои от горепосочените документи, доказващи, че ще има на свое разположение тези ресурси. 5. Разрешение на РЗИ за извършване на дейности, свързани с разрушаване на азбестосъдържасти материали 6. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството с предмет хидротехническо строителство, водопроводни и канализационни системи, благоустройство или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 7. Сертификат за разработена и внедрена система за управление на околна среда ISO 14001:2004 с предмет хидротехническо строителство, водопроводни и канализационни системи, благоустройство или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. 8.Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя на Камарата на строителите за изпълнението на строежи от Четвърта група, Втора категория, в която попада обекта на поръчката или еквивалент. Съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП, ако участникът е чужденец да докаже регистрацията си в някои от професионалните или търговски регистри на държавата, в която участникът е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон (документа се представя на оригиналния език и в превод на български език). Другата информация е поставена в раздел VI.3)Допълнителна информация.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнен през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си минимум един договор за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката.„Сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбират строителни дейности свързани с изграждане и/или реконструкция на водопровод. 2. Участникът следва да разполага със специалисти/ключови експерти (ръководен, инженерно-технически и изпълнителски състав), чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, видовете работи, които следва да се извършат и притежават съответните документи за правоспособност, квалификация и опит. Сред специалистите следва да фигурират минимум следните лица: - Технически ръководител – квалифициран отговорник съгласно чл. 163а, ал. 2 и ал. 4 от Закона за устройство на територията; - Специалист – контрол на качеството: професионална квалификация техник, с минимум 1 година трудов стаж по специалността и документ за изкаран курс или друг вид документ, който дава възможност за заемане на тази позиция; - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: професионална квалификация техник, с минимум 1 година трудов стаж по специалността и документ за изкаран курс или друг вид документ, който дава възможност за заемане на тази позиция. Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав). 3. Има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски състав. * Заварчици на ПЕВП тръби – 2 бр.с валидни свидетелства за правоспособност по заваряване на тръби – полиетилен * Не по-малко от 30% от заетия персонал по изпълнение на реконструкцията на водопроводната мрежа да е с доказана професионална квалификация „Монтажник на ВиК мрежи”, специалност „Външни ВиК мрежи” или еквивалентна специалностс минимум 1 година трудов стаж по специалността; * машинисти / водачи на специализирана механизация - с минимални изисквания: със завършено основно образование и минимум 1 година трудов стаж по специалността. съгласно график на заетостта на основните строителни машини; 4. Участникът, вкл. чрез неговите подизпълнители, ако има такива, следва да разполага с минимум следното собствено, наето или ползвано на друго основание оборудване (строителна техника и механизация), необходимо за изпълнение на СМР на поръчката, както следва не по-малко от: Багер за изкопи с дълбочина до 4 м. – 1 бр.; Багер за изкопи с дълбочина до 6 м. – 1 бр.; Челни товарачи -1 бр.; Самосвали над 12 тона - 1 бр; Бордова кола - 1 бр.; Ударопробивна техника; Трамбовки за ръчно уплътняване на изкопите – 1 бр.; Машина за рязане на асфалт – 1 бр. 5. Участникът трябва да притежава разрешително за извършване на дейности, свързани с разрушаване на азбестосъдържасти материали. В случай на участие на чуждестранни лица, те следва да представят еквивалентен документ. Той следва да бъде представено от всеки един от участниците в обединението, които ще участват в дейности, свързани с разрушаването. 6. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството с предмет хидротехническо строителство, водопроводни и канализационни системи, благоустройство или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 7. Участникът трябва да има разработена и внедрена система за управление на околна среда ISO 14001:2004 с предмет хидротехническо строителство, водопроводни и канализационни системи, благоустройство или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. Другите минимални изисквания са поставени в раздел VI.3)Допълнителна информация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛИ - П1. Техническите показатели са: 1.Концептуално решение на цялостното изпълнение на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, което да гарантира спазването на крайния срок за изпълнение на проекта и организация на изпълнение на строителството -А (макс. 35 точки); 2.Технико-технологична концепция за поетапно затваряне на кръстовищата в хода на изпълнение на предвидените СМР - Б (макс. 15 точки); тежест: 50
Показател: ЦЕНОВИ ПОКАЗАТЕЛ - П2. Ценовия показател е ценовото предложение на участника (Макс. 50 точки); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 147 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията е с включен ДДС и може да бъде платена в брой в сградата на Община Долни Дъбник, гр. Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" №59 в "Център за услуги и информация" или по банков път по банкова сметка: „Алианц Банк България” АД, клон Плевен, IBAN BG04BUIN95618400255145, BIC BUINBGSF, код за вид плащане 44 70 00. Документацията за участие се получава в "Център за услуги и информация" в сградата на Община Долни Дъбник на адрес: гр. Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" №59 всеки работен ден от 08.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 16.30 часа срещу представен документ за закупена документация, но не по-късно от деня и часа посочен в обявлението. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Лицата имат право да разгледат документацията за участие на място преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала в сградата на Община Долни Дъбник, гр. Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" №59

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури чрез отпуснатите средства по Договор № 15/321/01212 от 27.11.2012 г. за безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от т. III.2.3) Технически възможности: - Изискуеми документи и информация: Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1- 4 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документите по т. 6 - 8 се представят от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. Разрешението по т. 5 следва да бъде представено от всеки един от участниците в обединението, които ще участват в дейности, свързани с разрушаване на азбестосъдържащи материали. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1-8 се представят за всеки от посочените подизпълнители. - МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ: 8.Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от Четвърта група, Втора категория, в която попада обекта на поръчката или еквивалент. Съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП, ако участникът е чужденец да докаже регистрацията си в някои от професионалните или търговски регистри на държавата, в която участникът е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон (документа се представя на оригиналния език и в превод на български език). В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности по т. 1 - 4 важат за обединението като цяло, а минималните изисквания по т. 6 - 8 следва да бъдат доказани от този/тези член/ове на обединението, който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. Разрешението по т. 5 следва да бъде представено от всеки един от участниците в обединението, които ще участват в дейности, свързани с разрушаване на азбестосъдържащи материали. При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката. Общата стойност на разходите за строително-монтажни работи не трябва да надвишава 5 624 946.00 лв., без вкл. ДДС. Общата стойност на разходите за стротелно-монтажни работи за Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник” не следва да надвишава 5 408 602.00, без вкл. ДДС; Общата стойност на непредвидените разходи за строително-монтажни работи не следва да надвишава 216 344.00 лв., без вкл. ДДС

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" № 59, Република България 5870, Долни Дъбник, Тел.: 06514 2454, E-mail: mun_dabnik@mail.bg, Факс: 06514 2070

Интернет адрес/и:

URL: http://www.dolni-dabnik.acstre.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ