Версия за печат

02711-2013-0026

BG-село Венец: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЛС ПАЛАМАРА" КЪМ ДП СИДП ШУМЕН, УЛ. "Кирили и Методии" № 17, с. Венец, общ. Венец, обл. Шумен, За: Ренгинар Сали, България 9751, село Венец, Тел.: 05343 2049, E-mail: ddspalamara@abv.bg, Факс: 05343 2047

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за осъществяване на административната дейност на ТП "ДЛС Паламара" към ДП СИДП -Шумен за 2013г.",

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ДЛС "Паламара", с. Венец, общ. Венец, обл. Шумен, ул. "Република" № 4,
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА за изпълнение на обществена поръчка доставка на стоки и услуги № 69/24.07.2012г., сключен с "Панда експерт" ООД-гр. Шумен с количества по определен списък, приложен към договора за обща сума в размер на 905.60 лева

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22800000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1585.4 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 1585.4, Най-висока оферта: 2308.85 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 520647 от 28.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 23 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за осъществяване на административната дейност на ТП "ДЛС Паламара" към ДП СИДП -Шумен за 2013г.",
V.1) Дата на сключване договора
29.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПАНДА ЕКСПЕРТ" ООД,, ГР. ШУМЕН, УЛ. "СЪЕДИНЕНИЕ" МАГ. РУМ, БЪЛГАРИЯ 9700, ШУМЕН, Тел.: 089 8555973

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1585.4 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор