Версия за печат

00037-2013-0012

BG-Тетевен: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тетевен, пл. "Сава Младенов" № 9, За: инж. Мариян Алексиев, Десислав Цветанов, Република България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52588

Място/места за контакт: Община Тетевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител на Инженеринг (работно проектиране, СМР, доставка на машини и съоръжения, авторски надзор и обучение на персонала) за ПСОВ по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Тетевен
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В рамките на проект по ОПОС – референтен номер 58131-60-60 по процедура BG161PO005/08/1.30/01/01 е разработен работен проект изграждане на ПСОВ. Прединвестиционните проучвания, идейните проекти и схеми и работният проект ще бъдат предоставени на разположение на участниците като част от тръжната документация, както и за предварителен преглед на хартиен носител в сградата на Община Тетевен. Във връзка с предварителния преглед на Работния проект на ПСОВ, участниците ще имат следните възможности: • Да приемат изготвения работен проект на Възложителя, да отстранят забележките и да извършат строителството на ПСОВ съгласно него; • Да извършат актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или да изготвят инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или да изготвят изцяло нов РП (съобразен с ИдП на ПСОВ и ПИП) и да изпълнят строителството, като евентуално изготвяне на нов РП или актуализация/преработка/корекции на работния проект и всички съпъстващи други разходи по неговото одобряване, съгласуване, както и Доклад по оценка на съответствието, остават за сметка на Изпълнителя, тъй като изготвянето на работен проект на Възложителя, и съпътстващите по него разходи за съгласуване и одобряване, вече са били финансирани със средства от ОПОС. • В случай, че участникът не приеме така изготвения работен проект на Възложителя и не желае да го използва, ще трябва съгласува с експлоатационните дружества и контролни и държавни органи и институции, новия РП или съответната актуализция или преработката на РП, за собствена сметка, което следва да бъде отразено по подходящ начин в предложението му по чл.56 ал.1 т.7 от ЗОП на офертата. Ако участник определен за Изпълнител е заявил в техническото си предложение по чл.56 ал.1 т.7 от ЗОП, че ще извършва актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или изготвяне на инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или ще изготвя нов РП, дейностите които следва да извърши по тази обществена поръчка ще включват и: 1. Преглед на наличната проектна документация за планираните дейности, актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или изготвяне на инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или изготвяне на изцяло нов РП за сметка на Изпълнителя, съгласно указанията в Техническата спецификация 2. Съгласуване на новите инвестиционни проекти, или актуализираните или коригирани/преработени части на РП на Възложителя с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ; 3. Получаване, за сметка на Изпълнителя на ПСОВ, на оценка на съответствието на новите инвестиционни проекти на ПСОВ или на актуализираните или коригирани/преработени части на РП на Възложителя 4. Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ. 5. Получаване на разрешение за строеж на името на Възложителя, въз основа на нов одобрен работен инвестиционен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ. В случай, че участникът приеме работния проект на Възложителя, дейностите по изпълнение на включват: 1. Подготовка на обекта за строителство 2. Изпълнение на СМР за изграждане ПСОВ гр. Тетевен и предаване на обекта с Акт 15 3. Изграждане на довеждаща техническа инфраструктура, осигуряваща достъп само до изградените съоръжения 4. Доставка, монтаж, инсталация и пускане в експлоатация на съоръжения за Пречистване на Отпадъчната Вода и третиране на утайките, и съпътстващи дейности и съоръжения 5. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от ЗКИР; 6. Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол образец 16; 7. Период за съобщаване и отстраняване на дефекти 8. Обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта и тестване на 9. Авторски надзор за обекта

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232420, 45232440, 71240000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни тръбопроводи
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ако участник определен за Изпълнител е заявил в техническото си предложение, че ще извършва актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или изготвяне на инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или ще изготвя нов РП, дейностите които следва да извърши по тази обществена поръчка ще включват и: 1. Преглед на наличната проектна документация за планираните дейности, актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или изготвяне на инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или изготвяне на изцяло нов РП (съобразен с ИдП на ПСОВ и ПИП) за сметка на Изпълнителя, съгласно указанията в Техническата спецификация 2. Съгласуване на новите инвестиционни проекти, или актуализираните или коригирани/преработени части на РП на Възложителя с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ; 3. Получаване, за сметка на Изпълнителя на ПСОВ, на оценка на съответствието на новите инвестиционни проекти на ПСОВ или на актуализираните или коригирани/преработени части на РП на Възложителя (когато е приложимо), и изготвяне на комплексен доклад, достатъчен за издаване на Разрешение за строеж, от избран и определен по реда на ЗОП от Община Тетевен Консултант по чл.166 ал.1 от ЗУТ 4. Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ. 5. Получаване на влязло в сила разрешение за строеж на името на Възложителя, въз основа на нов одобрен работен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ. В случай, че участникът приеме работния проект на Възложителя, дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка включват: 1. Подготовка на обекта за строителство 2. Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане ПСОВ гр. Тетевен и предаване на обекта с констативен акт образец 15 3. Изграждане на довеждаща техническа инфраструктура, осигуряваща достъп само до изградените съоръжения: 3.1. Довеждащ път 3.2 Външно ел. Захранване 3.3. Заустващ колектор и брегово заустване 3.4. Пуск и наладка на ПСОВ 3.5. Довеждащ водопровод Ф 90 L=185 3.6. Довеждащ канализационен колектор Ф 500 4. Доставка, монтаж, инсталация и пускане в експлоатация на съоръжения за Пречистване на Отпадъчната Вода и третиране на утайките, и съпътстващи дейности и съоръжения: 1.ВХОДНА САВАЧЕНА ШАХТА 2.ТЕХНОЛОГИЧНА СГРАДА 2.1.ПОМЕЩЕНИЕ ЗА МЕХАНИЧНО ПРЕЧИСТВАНЕ 2.2.ВЪЗДУХОДУВНА 2.3.ПОМЕЩЕНИЕ ЗА МЕХАНИЧНО ОБЕЗВОДНЯВАНЕ 2.4.ПОМЕЩЕНИЕ ЗА РЕАГЕНТИ 2.5.КОМАНДНО ПОМЕЩЕНИЕ и КИПиА 3.БИОБАСЕЙН и АНАЕРОБЕН СМЕСИТЕЛ 4.РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА ШАХТА 5.ВТОРИЧЕН РАДИАЛЕН УТАИТЕЛ - 3 бр 6.ПОМПЕНА ШАХТА ЗА РАУ и ИАУ 7.УТАЙКОУПЛЪТНИТЕЛ 8.СИЛОЗ ЗА ВАР 9.БЛОК СЪОРЪЖЕНИЕ 10.ПШ за ВЪТРЕШНИ ВОДИ 11.АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА 12.Оборудване за лaборатория 13.АВАРИЙЙНИ ИЗСУШИТЕЛНИ ПОЛЕТА 14.КПП 15.ВОДОМЕРНА ШАХТА 16.ОБОРУДВАНЕ ПО БХТПБ И ДОСТАВКА НА ИНСТРУМЕНТИ 17.ПЛОЩАДКОВИ КОМУНИКАЦИИ 18.ВЕРТИКАЛНА ПЛАНИРОВКА И ОТСТР. НА ХУМУС 19.КОМПЛЕКСЕН ТРАНСФОРМАТОРЕН ПОСТ И ДИЗЕЛАГРЕГАТ ЗА РЕЗЕРВНО ЗАХРАНВАНЕ 20.ВЪТРЕШНО ПЛОЩАДКОВ ПЪТ, ТРОТОАРИ И РАМПИ 21.ЕЛЕКТРОПРОВОДИ, ЗАЗЕМИТЕЛНА ИНСТАЛАЦИЯ ПО ПЛОЩАДКАТА, РАЙОННО ОСВЕТЛЕНИЕ И МЪЛНИЕОТВОДИ НА ПЛОЩАДКАТА 22.ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ОГРАДА 23.ВРЕМЕННО СТРОИТЕЛСТВО И ПОДГОТОВКА НА ПЛОЩАДКАТА 24.ДОВЕЖДАЩ ПЪТ 25.ВЪНШНО ЕЛ. ЗАХРАНВАНЕ 26.ЗАУСТВАЩ КОЛЕКТОР И БРЕГОВО ЗАУСТВАНЕ 27.ПУСК И НАЛАДКА НА ПСОВ 28.ДОВЕЖДАЩ ВОДОПРОВОД Ф 90 L=185M 29.ДОВЕЖДАЩ КАНАЛИЗАЦИОНЕН КОЛЕКТОР Ф 500 L=60M 5. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от ЗКИР; 6. Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол образец 16; 7. Период за съобщаване и отстраняване на 8. Обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта и тестване на 9. Авторски надзор за обекта

Прогнозна стойност без ДДС
6414083.36 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 64 000.00 лева (шестдесет и четири хиляди) лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Тетевен: IBAN: BG88 IORT 8046 3310 0100 00, BIC: IORTBGSF, Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Ловеч, офис Тетевен или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от валидността на офертата и условия, които да предвиждат възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и усвоява при условията на чл. 61 ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни след датата на въвеждане в експлоатация на обекта. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Тетевен: IBAN: BG88 IORT 8046 3310 0100 00, BIC: IORTBGSF, Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Ловеч, офис Тетевен или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията проекто-договор. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Дейностите по проекта се финансират по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Кохезионен фонд 2007-2013 г., Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”, проект „Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод”. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по този договор по банков път, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: - АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 20% /двадесет процента/ от общата стойност на договора с ДДС, в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на Запис на заповед на предявяване в полза на Възложителя, за сума, равна на стойността на авансовото плащане. Преди получаване на авансовото плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да издаде фактура. След окончателното приспадане на аванса, Възложителят връща на Изпълнителя Записа на заповед. - МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ в размер до 60% от стойността на договора с ДДС. Стойността на междинните плащания се формира, като от стойността на дължимите по договора суми, се приспадне пропорционално стойността на платения аванс. Сборът от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора. Междинните плащания се извършват в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на ОПОС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност и условията на този договор. - ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на ОПОС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от Възложителя суми по договора се приспаднат извършените плащания. Извършеното обучение на посочения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ персонал се извършва на база приемо-предавателен протокол, удостоверяващ извършеното обучение. Авторският надзор се заплаща според методиката на КИИП и се отчита с Протокол за установяване на извършения авторски надзор и Акт № 1 за заплащане на извършен авторски надзор, приложение към договора. Сборът от стойностите на извършените плащания не може да надхвърля общата стойност на договора. Прогнозната стойност на обществената поръчка е 6 414 083.36 лв.без ДДС, която включва следните разходи: 1. Авторски надзор за ПСОВ – 33 600 лв. 2. Разходи за подготовка на обект – 21 500 лв. 3. Разходи за изграждане/реконструкция на ПСОВ – 3 307 586 лв. 4.Разходи за изграждането на довеждаща техническа инфраструктура, осигуряваща достъп само до изградените съоръжения – 255 620 лв. 5. Разходи за машини и съоръжения за ПСОВ – 2 531 985 лв. 6.Разходи за обучение на персонала - 50 000 лв. 7. Непредвидени разходи (начисляват се само за редове 3 и 4) - до 6 % - 213 792,36 лв.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че : представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд.физ. или юр.лица, вкл.техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и наст.документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, трябва да трябва да е вписано в ЦПРС и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи 4-та група 2-ра категория, предмет на наст.общ.поръчка. В случай, че уч-кът е чужд.лице–представя се еквивалентен документ,допускащ съгласно законодателството на държавата, в която уч-кът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език. Когато уч-кът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителните дейности. Участниците представят: 1) Подробен списък, изчерп. изброяващ докум., поставени в офертата, подписан от уч-ка. Списъкът следва да съдържа броя на докум., които са представени и номерата на стр-та/ите, на която/ито се намират; 2) Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или ЕТ, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (при участник, чуждестр. лице, съответният документ се представя в офиц. превод). Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в превод. Според чл. 24 ППЗОП чужд. лица могат да приложат еквив. документ на докум. за актуал. състояние). С представянето на удостоверение за акт. състояние не отпада задължението за представяне на док. за регистрация; 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІII.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а предл.първо, т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 7) Декларация за ползване на подизпълнител/и, с посочване на вида и обема на работите, които ще изпълнява/т, както и дела на участието му/им; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител, с посочване на вида и обема на работите, които ще изпълнява/т, както и дела на участието му/им - (когато е приложимо); 9) Документ за гаранция за участие в процедурата; 10) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 11) Начален документ на оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3); 12) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура, ако е различно от лицето по офиц.регистрация. 13) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.поръчка с нотариална заверка на подписите; 14) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект; 15) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП; 16) Плик№2 - Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката 17) Плик№3 - Ценово предложение
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация за реализираните общи обороти от участника от дейността по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП, както и такива от дейности, от реализация на обекти, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) приключили финансови години. 2.Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: Отчет за приходите и разходите и Счетоводен баланс за отчетните 2010 г., 2011 г. и 2012 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), за юридическите лица и едноличните търговци и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. !!! В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите и счетоводен баланс, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за общия оборот от дейността и специализирания си оборот и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. *** В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2012 г., то същият представя справка за общите приходи от дейността и приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. 3. Копие от застраховка „Професионална отговорност” в проектирането и в строителството съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обекти/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на поръчката, като участникът прилага Декларация в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. 4. Документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), издадени не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер, съответстващ на минималните изисквания.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от дейности, както следва : общ оборот от дейността не по-малко от 19 200 000,00 лв без ДДС (деветнадесет милиона и двеста хиляди) и оборот от реализация на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 19 000 000,00 лева без ДДС (деветнадесет милиона). Под „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изпълнението на договор/и, включващи поотделно или в комбинация/и следните основни дейности: проектиране, изграждане, доставка и монтаж на машинно - технологично оборудване на пречиствателни съоръжения за над 10000 екв.ж. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност при проектиране и при строителство, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа по предмета на поръчката (втора категория), която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, гарантирана неотменима кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 600 000 лева (шестотин хиляди). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с изпълнените договори за строителство през последните пет години; 2. Списък с изпълнените договори за проектиране и/или доставка и монтаж на оборудване за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на оферти, придружени от препоръки за добро изпълнение за по-важните обекти. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на изпълнение, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е проф. и в съотв. с норм.изискв., адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за обем изпълнени договори трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3. Справка-декларация по образец, Автобиография във формат по образец и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (оф.документи, удост.образованието, проф.квал. и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удост. за вписване в проф.регистри, сертификати, трудови/служебни или осиг. книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за разполагаеми експерти трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 4. Изпълнението на това минимално изискване се доказва с Копие от Сертификатите за внедрени системи ISO 9001:2008 , ISO 14001:2004 или еквивалентни или представяне на други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството и опазването на околната среда в строителството. Когато се представят сертификати трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството.
Минимални изисквания: 1. Уч-кът да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно поне 1 договор/и за строителство и/или инженеринг на пречиствателни съоръжение за над 10 000 екв.ж 2.Да е изпълнил 1 договор/и, включващ/и поотделно или в комбинация/и следните основни дейности: проектиране и/или доставка и монтаж на машинно-технологично оборудване на пречиствателни съоръжение за над 10000 екв.ж. през последните 3 години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите. В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: 3.1. Ръководител на екипа - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС, ПГС, ССС или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността мин. 5 год. и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект. 3.2. Технически ръководител - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС, ПГС, ССС или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността мин. 5 год. и опит като технически ръководител мин. 3 год. 3.3. Специалист – контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 2год. 3.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 2год. 3.5. Специалист по опазване на околната среда – образование или квалификация в областта на опазване на околната среда или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 2 год. 3.6. Главен проектант - строителен инженер „магистър”, ВиК, ХМС, ХТС, или ПГС или еквивалентно; с минимум 5-годишен професионален опит в проектирането на пречиствателни съоръжения; да има опит като проектант в изготвяне на инвестиционни проекти, фаза работен проект, в областта на пречиствателни съоръжения; 3.7. Проектантски екип, състоящ се минимум от по един от следните специалисти: - архитект или еквивалентно; - инженер ВиК или еквивалентно; - инженер контролно измервателни прибори и автоматика (КИП и А) или еквивалентна; - електроинженер или еквивалентна; - геодезист или еквивалентно; - строителен инженер пътно строителство или еквивалентно; Всички експерти-проектанти трябва да притежават необходимата квалификация и пълна проектантска правоспособност и да имат минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността си. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 4.Участникът да има въведена система с обхват СМР: 4.1.ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалентно или еквивалентни мерки за управление на качеството; 4.2.ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно или еквивалентни мерки за опазването на околната среда в строителството. При участие на обединения,които не са юр.лица, крит.за подбор се прилагат към об-то участник, а не към вс.от лицата, вкл.в него, с изключение на съотв.регистрация, представяне на сертификат или др.условие, необходимо за изп.на поръчката, съгл.изискв.на норм.или адм.акт и съобр.разпр.на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предв.в д-ра за създ.на обед. При участие на подизпълнители изискванията се прилагат по отношение на тях съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение, включващо три подпоказателя: „Работна програма”, „Обяснителна записка”, включващ два компонента /Предложение, включващо техническите преимущества (спрямо Техническата спецификация и инвестиционните проекти), естетическите и функционалните характеристики и потенциални рискове/ и „Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора”; тежест: 30
Показател: Ценово предложение; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526769 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.01.2014 г.  Час: 12:00
Място

Общинска администрация гр. Тетевен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно без нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg от датата на изпращане на настоящото обявление.Документацията е безплатна. Отговори на евентуално задавани въпроси ще се публикуват единствено на страницата на Възложителя. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект - възстановяване на нарушени пътни настилки, доизграждане и реконструкция на отделни части и компоненти от водопроводната и канализационната мрежа други подобни. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ