Версия за печат

00479-2013-0006

BG-Балчик: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. ,,21-ви септември" - 6, За: Милен Йорданов - ст. юрисконсулт, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg

Място/места за контакт: Николай Ангелов - Кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

,,Изпълнение на консултантска услуга във връзка със строителство на обект: ,,Претоварна станция за ТБО Балчик", като част от проект No DIR-5112122-13-81 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Добрич", финансиран по Оперативна програма ,,Околна среда 2007 - 2013 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: Община Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В изпълнение предмета на договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ осъществява строителен надзор спрямо: - дейностите по Договор за «Строителство на Претоварна станция за ТБО Балчик», съгласно общите и специфичните условия на Договора по FIDIC – Червена книга”, вкл. доставка и монтаж на технологично оборудване. Забележка : a) FIDIC е Международен съюз на инженерите - консултанти, като съкращението е образувано от началните букви на наименованието на френски език и по своята същност това е Международен съюз на националните сдружения на инженерите - консултанти. б) Навсякъде в тръжните документи избраният за ИЗПЪЛНИТЕЛ по настоящата обществена поръчка се счита за „КОНСУЛТАНТ” по смисъла на чл. 166 от ЗУТ, за „ИНЖЕНЕР” по смисъла на „FIDIC, ЧЕРВЕНА КНИГА”. Изпълнението предмета на настоящата поръчка следва да бъде в съответствие с Техническата спецификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71540000

Описание:

Строителен надзор
Услуги по управление, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
174945 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Финансова оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 535693 от 08.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 494 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изпълнение на консултантска услуга във връзка със строителство на обект: „Претоварна станция за ТБО Балчик", като част от проект No DIR-5112122-13-81 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Добрич", финансиран по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013г."
V.1) Дата на сключване договора
08.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

,,Нормис" ЕООД , ЕИК 130533399, жил. група ,,Южен Парк", бл. 28, партер, Република България 1000, София, Тел.: 02 9632053

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 174945 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 174945 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект DIR-5112122-13-81 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Добрич" Договор за безвъзмездна помощ DIR- 5112122-C011 от 14.12.2012 г., финансиран по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор