Версия за печат

00051-2013-0025

BG-Видин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159508

Община Видин, пл."Бдинци" № 2, За: Добромир Дилов - заместник кмет, България 3700, Видин, Тел.: 094 609416, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Видин, пл."Бдинци" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vidin.bg.

Електронен достъп до информация: www.vidin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осъществяване на външна техническа помощ за подпомагане на Община Видин при изпълнението и управлението на проект „Рехабилитация и разширяване на водоснабдителната и канализационната системи във Видин, България” с Уникален номер на поръчката - 00051-2013-0025

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Видин
Код NUTS: BG311
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Осъществяване на външна техническа помощ за подпомагане на Община Видин при изпълнението и управлението на проект „Рехабилитация и разширяване на водоснабдителната и канализационната системи във Видин, България” Външна техническа помощ за организация и управление на проекта За да се гарантира високото качество на организиране на работата на екипа, се планира наемането на външен консултант, който да напътства екипа при вземането на решения, да участва в месечните заседания, да следи и съдейства за спазването на всички специфични изисквания на оперативната програма, правилата за визуализация и други критични области, в които членовете на екипа нямат достатъчно опит. Консултантът ще бъде избран чрез процедура по ЗОП. Външният консултант допълва задълженията на Ръководителя на екипа. Целта на първият е да подпомага с експертни решения дейността на втория. Поради спецификата на различните видове дейности, наемането на Външен консултант е повече от необходимо за конкретния проект.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71540000, 71541000, 79140000

Описание:

Услуги по управление, свързани със строителството
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Други юридически консултации и услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
497000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: (Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация, което включва: Степен на подробност и степен на разбиране на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора. Описание на стратегията на участника. График за изпълнение на дейностите /Времеви график/; тежест: 70
Критерий: (Фп) Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 131 - 226652 от 09.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: АО-02-15-238 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "ВИА КОНСУЛТИНГ" с БУЛСТАТ №176611778, р-н Триадица, ул."Цар Асен" № 8 ет.1 ап.3, България 1000, София, Тел.: 02 8620540, E-mail: dzzd_via_consulting@abv.bg, Факс: 02 8620540

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 500000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 497000 BGN без ДДС
Брой месеци: 22
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, в изпълнение на ДБФП № DIR-51011116-С054/26.11.2012 година между Министерството на околната среда и водите и Община Видин по проект DIR-51011116-51-135 „Рехабилитиране и разширяване на водоснабдителната и канализационна система във Видин”, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.2) Допълнителна информация

1.Органи, от които може да се получи необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията за труд. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. 2.Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.vidin.bg 3. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.vidin.bg от датата на изпращане на настоящото обявление. 4.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услугата и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторната услуга да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторната услуга чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2013 г.