Версия за печат

00160-2013-0013

BG-гр. Вълчи дол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Вълчи дол, пл."Христо Ботев, пл."Христо Ботев" № 1, За: Теодора Димитрова, Р България 9280, гр. Вълчи дол, Тел.: 05131 2315, E-mail: oba_valchidol-bg@mail.bg, Факс: 05131 3450

Място/места за контакт: гр.Вълчи дол, пл.Христо Ботев" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.valchidol-bg.com.

Адрес на профила на купувача: www.valchidol-bg.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт на сгради , публична общинска собственост: Покрив на училищен стол ОУ "Св.Иван Рилски" с.Червенци; покрив на физкултурен салон ОУ "Св.Иван Рилски" с.Червенци; покрив на ОУ "Васил Левски"с.Михалич; покрив на корпус "Б" на СОУ "Васил Левски" гр.Вълчи дол; подпорна стена на читалище "Зора" с.Караманите"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Вълчи дол - гр. Вълчи дол, с. Червенци, с. Михалич, с. Караманите
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ремонт на обекти, публична общинска собственост:покрив на училищен стол та ОУ "Св.Иван Рилски" с.Червенци, покрив на физкултурен салон ОУ "Св.Иван Рилски"с.Червенци, покрив на ОУ "Васил Левски"с.Михалич, покрив на копус "Б" на СОУ "Васил Левски гр.Вълчи дол, подпорна стена на читалище "Зора" с.Караманите за 97 574.55 лв.с ДДС, със срок 2 месеца, считано от датата на подписването на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
97571.55 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 240 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Ремонт на сгради публична общинска собственост в община Вълчи дол, гр.Вълчи дол, с.Червенци, с.Михалич и с.Караманите
V.1) Дата на сключване договора
27.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РИС"ООД БУЛСТАТ 103780688, гр.Варна, ул."Проф.Марин Дринов" №42, Р България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 601252, E-mail: risltd@abv.bg, Факс: 052 601252

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 97571.55 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет (МКВПМС) предоставя средства от резерва за непредвидени и НЕОТЛОЖНИ разходи по чл.1, ал.2, т.4.2 на Закона за държавния бюджет за 2013г., за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последици от бедствия. С решение № 6/15.10.2013г. са отпуснати средства за следните обекти общинска собственост: покрив на училищен стол на ОУ "Св. Иван Рилски" - с. Червенци; покрив на ОУ "Васил Левски" - с. Михалич; покрив на корпус "Б" на СОУ "Васил Левски" - гр. Вълчи дол; подпорна стена на читалище "Зора" - с. Караманите;Обектите за които Междуведомствената комисия взема решение да бъдат възстановени са обекти с приоритетно значение за живота и здравето на населението, както и за опазване на имуществото му. Част от работата на тази комисия е именно да разграничи обектите, които спешно се нуждаят от възстановителни работи, от други обекти, които биха могли да бъдат включени в т. нар. планови дейности. Това е така, тъй като общественият интерес от извършване на определени дейности в тези случаи надделява над общите правила за избор на изпълнители на обществени поръчки.Този принцип е заложен и в разпоредбата на чл. 90, ал.1 ,т.4 от ЗОП. Практически наличието на тази хипотеза се преценява още към момента на вземане на решение от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане. Тя отпуска средства при констатация за наличието й. Дейностите, предвидени за извършване на обектите, посочени в настоящата заповед са във всички случаи спешни и неотложни. Поради предстоящия зимен сезон, характерен за общината със значителни и сериозни снегонавявания и свързаните с това снеготопения е небходимо за се вземат спешни мерки за ремонт на сградите общинска собственост. Именно настъпващия зимен сезон налага да се вземат спешни мерки за възстановяване на покривите на училищните сгради. Не предприемането на адекватни мерки представлява реална заплаха както за учащите се в сградите, така и за обслужващия персонал, т.к. е възможно водата да проникне и в ел. инсталацията.От гореизложеното и от визираното в разпоредбата на чл. 90, ал.1, т.4 от ЗОП е видно, че настоящата процедура следва да бъде стартирана чрез договаряне без обявление.