Версия за печат

00350-2013-0018

BG-Тутракан: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тутракан, ул. Трансмариска №31, За: Цветелина Георгиева, България 7600, Тутракан, Тел.: 0866 60621, E-mail: tutrakan@b-trust.org, Факс: 0866 60636

Място/места за контакт: д-р Димитър Венков Стефанов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tutrakan.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://tutrakan.egov.bg/TUTRAKAN/home.nsf/pages/bg/NT00000B7A?OpenDocument.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОР № A12-22-170/05.04.2013Г. „ПО-ДОБРО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ГРАЖДАНИТЕ И БИЗНЕСА В ОБЩИНА ТУТРАКАН ЧРЕЗ ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ”, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ 2007-2013Г”, ПОДПРИОРИТЕТ 2.2 „КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Тутракан и извън гр. Тутракан
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши срещу възнаграждение изпълнението на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №А12-22-170/05.04.2013г. „По-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса в Община Тутракан чрез обучение на служителите в общинската администрация”, Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, в своята съвкупност наричана по-нататък „Предмета на договора”, както следва: 1. Обучение по английски език за 30 служители на общ. Тутракан. 2. Обучение по „Междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация” за 40 служители на общ. Тутракан 3. Обучение по „Привличане на инвестиции за устойчиво развитие и подобряване на ключовите компетентности” за 40 служители на общ. Тутракан 4. Обучение по програмния продукт „Архимед” за 10 служители на общ. Тутракан. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изпълни Предмета на договора, така, както той е описан в и съгласно условията на Документацията за участие, Техническата спецификация и Офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляващи неразделна част от Договора, и при спазване на разпоредбите на Действащото законодателство. Качеството и резултатите от изпълнението на услугата трябва да съответстват на изискванията, заложени в „Техническата спецификация” (Приложение № 2) от документацията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и от Teхническото предложение на Изпълнителя (Приложение № 1). Авторските права върху разработената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ учебна програма принадлежат на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000, 80580000, 80533100

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Осигуряване на курсове по чужди езици
Услуги по компютърно обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
57292.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оптимален срок в календарни дни за подготовка и организиране на всяко отделно обучение, считан от момента на уведомление за възлагане ; тежест: 50
Показател: Предложена от участника цена, в лева, без ДДС; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 556072 от 19.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-817 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОР № A12-22-170/05.04.2013Г. „ПО-ДОБРО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ГРАЖДАНИТЕ И БИЗНЕСА В ОБЩИНА ТУТРАКАН ЧРЕЗ ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ”, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ 2007-2013Г”, ПОДПРИОРИТЕТ 2.2 „КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”
V.1) Дата на сключване договора
03.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Център за професионално обучение към Рувекс АД, бул. Ал. Малинов №41, България 1000, София, Тел.: 02 9761549, E-mail: info@ruvexcenter.com, Факс: 02 9761520

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 57292.5 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 57292.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по проект “По-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса в Община Тутракан чрез обучение на служителите в общинската администрация” който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Административен капацитет» 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А12-22-170/05.04.2013г. между Община Тутракан и Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор