Версия за печат

00601-2013-0011

BG-Долна Митрополия: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Долна Митрополия, ул. "Св. св. Кирил и Методий" №39, За: Пепа Герашка - Директор Дирекция "УТСД", Република България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 06552 2411, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704

Място/места за контакт: Община Долна Митрополия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolnamitropolia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dolnamitropolia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция на водопроводна мрежа с. Подем и с. Рибен, община Долна Митрополия”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Подем и с.Рибен,общ. Долна Митрополия, област Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Община Долна Митрополия ще проведе открита процедура съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет:„Реконструкция на водопроводна мрежа с. Подем и с. Рибен, община Долна Митрополия” . Съгласно техническо задание, изготвено от Община Долна Митрополия проектът за обект: „Реконструкция на водопроводна мрежа с. Подем и с. Рибен, община Долна Митрополия” е разделен на два подобекта , както следва: - Подобект 1: „Реконструкция на водопроводна мрежа с. Подем“ - Подобект 2: „Реконструкция на водопроводна мрежа с. Рибен

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата поръчка са строително-монтажни работи по предварително одобрени инвестиционни проекти и включва реконструкция на водопроводната мрежа на селата Подем и Рибен в община Долна Митрополия. За двете населени места са разработени и одобрени инвестиционни проекти, както следва: „Реконструкция на водопроводна мрежа – с.Подем“ Проектното решение предвижда подмяна на 14 572.88 м водопровод и 531 бр. сградни отклонения Новопроектираният водопровод ще се изпълни от тръби ПЕВП с налягане PN 10 на челна заварка. Изпълнението включва реконструкция на мрежата с дължина 14 573 м., включваща 3 главни клона и 44 бр. второстепенни. „Реконструкция на водопроводна мрежа – с.Рибен“ Проектното решение предвижда подмяна на 8 622 м водопроводна мрежа и 347 бр.сградни отклонения Новопроектираните водопроводи ще се изпълнят от полиетиленови тръби висока плътност PE100 за налягане 10 атм (PN10). Основните видове СМР, предвидени в одобрените инвестиционни проекти са както следва: - Разрушаване на асфалтова настилка - Направа на изкоп - Полагане на пясъчна възглавница - Доставка и полагане на ПЕВП тръби - Уплътняване - Полагане на сигнална лента - Изграждане на сградни водопроводни отклонения - Засипване на изкопи с нестандартна баластра - Полагане на трошен камък за пътна основа - Полагане на неплътен асфалтобетон - Полагане на плътен асфалтобетон - Заливане на фуги с битум - Направа на опорни блокове - Ремонт на резервоар Максималната стойност на поръчката е 5 454 500.00 лв. без ДДС в това число 5% непредвидени разходи от сумата за СМР, равняващи се на 259 738.00лв без ДДС. Разпределението на средствата между обектите на строителство е следното: - „Реконструкция на водопроводна мрежа с. Подем“ – 3 728 773.00 лв. без ДДС, в това число 5% непредвидени разходи от сумата за СМР, равняващи се на 177 561.00 лв. без ДДС - „Реконструкция на водопроводна мрежа с. Рибен – 1 725 727 лв. без ДДС, в това число 5% непредвидени разходи от сумата за СМР, равняващи се на 82 177.00 лв. без ДДС. Оферти, надхвърлящи горепосочената максимална стойност на поръчката, както общо, така и по отделни подобекти ще бъдат предложени за отстраняване поради несъответствие с това предварително обявено условие.

Прогнозна стойност без ДДС
5454500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата не надвишава 1% от посочената прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС -54 500,00 лв Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Долна Митрополия: "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен; BIC: IABGBGSF; IBAN - BG54IABG74733310030073 При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 3% (три процента) от цената на конкретния договор без ДДС. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Долна Митрополия: "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен; BIC: IABGBGSF; IBAN - BG54IABG74733310030073 При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Долна Митрополия и че е със срок на валидност най-малко един месец след приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира в рамките на договор №15/321/01167 от 27.11.2012г., сключен между Община Долна Митрополия и Държавен фонд "Земеделие" за реализацията на проект: „Реконструкция на водопроводна мрежа в селата Подем и Рибен, община Долна Митрополия, обл. Плевен”, мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/. Предвижда се: Авансово плащане в размер на 30% върху стойността на договорната цена с ДДС, в срок до 7 (седем) дни след откриване на строителната площадка и получаване на уведомително писмо за съгласуване на процедурата от ДФЗ – Разплащателна агенция. - Авансовото плащане е дължимо след представяне на фактура и запис на заповед в размер на 100% от искания аванс, учредена в полза на Възложителя за срока на изпълнение на договора; - Междинно плащане за действително завършена обособена част от проекта в размер до 70% от стойността на договора въз основа на подписани от представител на Възложителя, Изпълнителя и лицето, упражняващо строителен надзор протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, които са приети от възложителя и строителния надзор и са отразени в съставените съгласно нормативните изисквания актове и протоколи за съответните завършени етапи, в срок до 15 дни след представяне на отчетната документация в това число, Протокол, обр.19 и фактура като основание за плащане. От междинното плащане се приспада част от аванса в размер на 30% от стойността на извършените СМР; - Окончателно плащане - извършва се след изпълнение на всички предвидени дейности в срок до 30 (тридесет) дни след съставяне и подписване на: • Констативен акт образец 15 (съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и изтичане на срока, определен в акт № 15 за отстраняване на всички неизвършени, незавършени или недобре извършени работи; • Протокол образец 19 за установяване на извършените видове и количества строително-монтажни работи, доказани по цени с КСС и анализи по ценообразуващи показатели и разходооправдателните документи за непредвидените СМР, одобрени от Възложителя, Изпълнителя и упражняващия строителен надзор. • Протокол образец 16 за установяване на годността за ползване на строежа.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не е предвидил такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, вкл. техни обединения. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице, което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 /без б. "е"/, 2 и 3; ал.2, т.1, 2а /без предложение второ/, 3, 4 и 5 и ал.5, т. 1 и 2 от ЗОП. Участниците, чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, ще бъдат отстранявани от процедурата на осн. чл.69 от ЗОП.Офертите, надхвърлящи обявения финансов ресурс, ще бъдат отстранени.Участниците представят в: Плик № 1 - “Документи за подбор”: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Писмо към офертата, изразяващо желание за участие в поръчката и ангажираност с условията в нея - Образец № 1; 3.Административни сведения-Образец № 2; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обст-ва от значение за поръчката-Образец № 3; 5.Декларация, че участникът ще спазва всички условия-Образец № 4; 6.Регистрационни документи- копие от документа за регистрация или ЕИК, съгл. чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ; когато не е представен ЕИК съгл.чл.23 от ЗТР, участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат документ за регистрация,съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на бълг. език и в официален превод;7.Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в ЦПРС, с право на изпълнение на обекти от 4 гр., II кат., съгласно чл.137 от ЗУТ или еквивалентна-копие. Спрямо чуждестранните участници се прилага чл. 49, ал. 1 от ЗОП; 8.Документ за закупена документация за обществена поръчка-копие; 9.Документ за внесена гаранция за участие-оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;10.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1, б."а","б","в","г","д",ал.2,т.5 и ал.5,т.1 ЗОП-Образец № 5; 11.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2,т.1,2а /без предложение второ/,3 и 4 и ал.5,т.2 ЗОП-Образец № 5а;12.Декларация за участието на подизпълнители с посочени вида и дела на тяхното участие-Образец № 6;13.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител-Образец № 7; 14.Декларация от членовете на обединението за деклариране на ангажименти към изпълнението на поръчката-Образец № 8;15.Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Образец № 9;16.Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;17.При участник обединение, което не е ЮЛ-Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределение на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият. Ще се приеме и всеки друг документ, подписан от лицата в обединението, в който изрично е посочен представляващият;18.Доказателства за иконом. и финансово състояние на участника-виж поле III.2.2; 19.Доказателства за технически възможности и квалификация на участника-виж поле III.2.3; "Плик № 2 - “Предложение за изпълнение на поръчката”: Образец №13 и следните приложения: Подробен линеен график за изпълнение на предвидените дейности с приложена диаграма на работната ръка; Спецификация на всички използвани материали и Строителна програма;"; Плик № 3 - “Предлагана цена”: „Ценова оферта"-Образец № 14, както и следните приложения:1. Количествена сметка с попълнени единични цени за предвидените СМР - Образец № 15; 2. Анализи на единичните офертни цени – заверени от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: "1) Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години, а именно: за 2010, 2011 и 2012 година, в случаите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен - копия заверени от дипломиран експерт счетоводител (когато е приложимо), подписани от участника и подпечатани на всяка страница /когато е приложимо/. Участникът може да не представи посочените документи, ако е представил ЕИК и документите са достъпни чрез Търговския регистър. 2) Информация за общия оборот и за оборота от строителни дейности, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с приложени заверени от участника копия на Справка за оборота по видове икономически дейности и Справка за приходите по видове строителство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен – Образец №10. Участникът може да не представи посочените документи, ако е представил ЕИК и документите са достъпни чрез Търговския регистър." 3) Копие на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето, което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1, от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011, 2012) без ДДС 7 000 000,00лв. 2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот от дейности по СМР, сходни с предмета на настоящата поръчка, общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011, 2012) без ДДС 6 000 000,00лв. Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират изпълнението на строителни монтажни дейности по обекти от четвърта група, втора категория „разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията”. За сходни ще се приемат и изпълнението на обекти от по-висока категория по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква “б” от ЗУТ в областта на водоснабдяването и канализацията. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т. 1 и 2 се прилагат към обединението-участник, а не към всяко от лицата, включени в него. 3.Участникът следва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето, което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. В случай, че участникът предвижда наемане на подизпълнител, изискуемият оборот по т.1 и т.2 за всеки отделен подизпълнител се определя съобразно вида и дела на неговото участие. Независимо от вида и дела на участието си подизпълнителя следва да е застрахован по чл. 171 от ЗУТ ако изпълняваната от него дейност изисква такава застраховка. При обединение по отношение на застраховката за професионална отговорност, всеки един от съдружниците следва да притежава такава застраховка, в случаите когато съобразно разпределението на дейностите в обединението за конкретната дейност се изисква такава застраховка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Справка - Списък с основните договори за СМР, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните пет години, считано до датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, с посочени предмет на договора, цена, място, срокове на изпълнение, линейност в метри на изпълнената ВиК и клиенти.- Образец № 12; 2. Референции/препоръки за изпълнението на поръчки, с подобен предмет като настоящата поръчка през последните пет години – в тези препоръки трябва да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителя може да получи допълнителна информация; Референциите за договорите доказващи изпълнението на критериите за допустимост са задължителни. 3. Списък – декларация на предложения инженеро-технически състав за изпълнение на поръчката – Образец №11 с посочените доказателствени приложения, както следва: - Копия на дипломи за завършено образование и придобита квалификация; - Професионални автобиографии /свободен текст/; - копия от трудови и/или осигурителни книжки и др.документи доказващи изискванията за ключовите експерти посочени в документацията; - Документи, доказващи професионалния опит по специалността - трудови, осигурителни книжки или друг еквивалентен документ издаден от компетентен орган доказващ стажа по специалността, списък с участието на съответния експерт в изграждането на обекти подобни на ностоящия или от по-висока категория, - За ръководителя на екипа - минимум две референции, издадени от работодател или възложител за участието на експерта в изпълнените строежи, въведени като изискване за експерта. 4.Кратка анотация/кратко представяне за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е реализирал в един или повече договори за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата минимум 10 000 линейни метра изграждане и/или подмяна на водопроводна мрежа, независимо от тяхната стойност, като задължително договорът/те, с които се доказва покриването на този критерий за подбор, трябва да са придружени с препоръки за добро изпълнение. 2.Участникът трябва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на обекта на поръчката, с инженерно технически персонал, включващ минимум следните експерти: - Един Ръководител на екип: Изисквания: 1. Квалификация строителен инженер, специалност В и К инженер, ХТС или ХМС, със степен „магистър” или еквивалентна специалност, получена в наше или чуждо учебно заведение, където същата дисциплина е наименована по друг начин; 2.Професионален опит минимум 5 години по специалността;3. Участие в минимум изграждавнето на два обекта от котегорията на настоящия или по-висока. - Подобектов ръководител за всеки от двата подобекта: Изисквания:1.Квалификация строителен инженер или строителен техник, или еквивалентна специалност, получена в наше или чуждо учебно заведение, където същата дисциплина е наименована по друг начин;2.Професионален опит минимум 2 години по специалността; При участие на обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. По отношение на експертния състав възложителят няма изискване спрямо подизпълнителите и покриването на този критерий е задължение на основния изпълнител.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за реакция при установена повреда - П1; тежест: 25
Показател: Срок за изпълнение - П2; тежест: 25
Показател: Ценово предложение - П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това от 9.00 до 12.00 часа и от 14.00 до 17.00 часа, всеки работен ден в Община Долна Митрополия, на адрес: гр. Долна Митрополия, пк. 5855, ул”Св.Св Кирил и Методий” №39. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за преведена сума за закупуване на документацията. В искането лицето трябва да посочи необходимата информация за участника за издаване на фактура / наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията/. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни включително преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: Община Долна Митрополия, на адрес: гр. Долна Митрополия, пк. 5855, ул”Св.Св Кирил и Методий” №39 Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ че документацията е заплатена. За получаване на документацията за участие се заплаща сумата BGN 12,00 (дванадесет) лв с вкл. ДДС. Документацията за участие се заплаща в касата на Община Долна Митрополия или по банков път "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен; BIC: IABGBGSF; IBAN - BG78 IABG7473 84 100323 00 до крайният срок за получаване на документацията посочен в обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.01.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на община Долна Митрополия - ІІ етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Възложителят има сключен договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ между Община Долна Митрополия и Държавен фонд "Земеделие" за реализацията на проект: „Реконструкция на водопроводна мрежа в селата Подем и Рибен, община Долна Митрополия, обл. Плевен”, по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с още 5/пет/ дни поради предоставянето на пълен достъп до цялата документация от момента на публикуване на настоящото обявление на електронния сайт на община Долна Митрополия в раздел Профил на купувача. http://www.dolnamitropolia.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е 10-дневен и се прилага съобразно разпоредбата на чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ