Версия за печат

00368-2013-0004

BG-Главиница: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, ул. "Витоша",44, За: Димо Илиев, Република България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg, Факс: 08636 2258

Място/места за контакт: Oбщина Главиница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.glavinitsa.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Управление на проекта Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод”, съгласно договор за финансова помощ № 19/321/01267, по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от ПРСР за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Главиница
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

А). Предмет: „Управление на проекта Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод”, съгласно договор за финансова помощ № 19/321/01267, по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от ПРСР за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Б). Основни дейности, включени в предмета на поръчката. 1. Управление на всички дейности в обхвата на проекта в интерес на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като организира изпълнението и спазва методологията, залегнала в Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г, Мярка 321 - Основни услуги за населението и икономиката в селските райони, при спазване на българското законодателство. 2. Цялостната координация на дейностите по проекта; 3. Планиране, изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, като съгласува плановете и отчетите на дейностите по проекта; 4. Участие в работата на комисиите по избор на изпълнители за СМР и СН в провежданите процедури по ЗОП за проект „Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод”, контрол върху изпълнението на договорените дейности и заплащането на изпълнителите за извършената работа; 5. Координация на финансовото управление на проекта, включително изготвянето на заявки за искания за плащане; 6. Организиране на дейностите за визуализация и публичност на проекта. В) Описание на предмета на поръчката Предмет на процедурата за възлагане на обществена поръчка е изпълнението консултантски услуги, свързани с изпълнение, управление и отчитане на проект «Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод”, включени в обхвата на настоящата поръчка. Дейностите, предмет на поръчката, задължително се съобразяват с изискванията, предвидени в Наредба № 25 от 29.07.2008 г. на МЗХ за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г и Указанията на ДФ”Земеделие”. 1. да осъществява управлението на дейността в интерес на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като организира изпълнението и спазва методологията, залегнала в Договора за предоставяне на финансова помощ по Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г, Мярка 321 - Основни услуги за населението и икономиката в селските райони, при спазване на българското законодателство. 2. да осъществява цялостната координация на дейностите по проекта; 3. да отговаря за планирането, изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, като съгласува плановете и отчетите на дейностите по проекта; 4. да отговаря за всички дейности, свързани с възлагането и изпълнението на обществените поръчки по проекта; 5. да упражнява контрол върху изпълнението на договорените дейности и, заплащанетона изпълнителите за извършената работа, подписва всички актове по Наредба № 3 от 2003 г. ; 6. да спазва системата за счетоводна отчетност и одит на проекта; 7. да координира финансовото управление на проекта, включително изготвянето на отчети и искания за плащане; 8. да създава организация и функции за наблюдение и оценка, по всички показатели за изпълнение на проекта; 9. да осигурява и организира дейностите за визуализация и публичност на проекта. 10. да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за възникнали проблеми и нередности при изпълнението на проекта и за предприетите мерки за тяхното разрешаване; 11. да спазва изискванията на законодателството на Европейската общност и националното законодателство във връзка с предоставянето на финансовата помощ;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69725 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 50
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 551085 от 18.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 292 / Обособена позиция №: / Заглавие:Управление на проекта Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод”, съгласно договор за финансова помощ № 19/321/01267, по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от ПРСР за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските рай
V.1) Дата на сключване договора
29.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Акваексперт-12" ООД , ЕИК 118582420, ул. "Симеон Велики" 23,ет.1, Република България 7500, Силистра, Тел.: 0868 22180, E-mail: oakva_ss@abv.bg, Факс: 08682 2180

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 69725 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

"Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод”, съгласно договор за финансова помощ № 19/321/01267, по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от ПРСР за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор