Версия за печат

00350-2013-0019

BG-Тутракан: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тутракан, ул. Трансмариска №31, За: Цветелина Георгиева, България 7600, Тутракан, Тел.: 0866 60621, E-mail: tutrakan@b-trust.org, Факс: 0866 60636

Място/места за контакт: д-р Димитър Венков Стефанов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tutrakan.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://tutrakan.egov.bg/TUTRAKAN/home.nsf/pages/bg/NT00000B7A?OpenDocument.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ДОГОВОР № A12-22-170/05.04.2013Г. „ПО-ДОБРО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ГРАЖДАНИТЕ И БИЗНЕСА В ОБЩИНА ТУТРАКАН ЧРЕЗ ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ”, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ 2007-2013Г”, ПОДПРИОРИТЕТ 2.2 „КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Тутракан
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши срещу възнаграждение изпълнението на обществена поръчка с предмет: „Изпълнение на дейности, свързани с осигуряване на информация и публичност по договор № A12-22-170/05.04.2013г. „По-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса в Община Тутракан чрез обучение на служителите в общинската администрация”, Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, в своята съвкупност наричана по-нататък „Предмета на договора”, в съответствие с установените нормативни изисквания, клаузите на настоящия договор, Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност, което следва да се спазва задължително от избрания Изпълнител, при изпълнение на дейностите по информация и публичност (Приложение № 1), Техническата спецификация на обществената поръчка (Приложение № 2) и Ценовото предложение за изпълнение на поръчката (Приложение № 3), представляващи неразделна част от настоящия договор. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще извърши следните дейности, които са свързани с предоставянето на услугата, предмет на договора: 1. Организиране и провеждане на начална пресконференция; 2. Организиране и провеждане на финална пресконференция. 3. Публикации в регионални медии – 2 /два/ бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1830 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 557728 от 29.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-798 / Обособена позиция №: / Заглавие:„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ДОГОВОР № A12-22-170/05.04.2013Г. „ПО-ДОБРО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ГРАЖДАНИТЕ И БИЗНЕСА В ОБЩИНА ТУТРАКАН ЧРЕЗ ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ”, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ 2007-2013Г”, ПОДПРИОРИТЕТ 2.2 „КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”
V.1) Дата на сключване договора
29.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

" Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД ЕИК 201557566, ж.к. Люлин бл. 303, вх. А, ап.4, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 0884 753358, E-mail: office@dmibg.com, Факс: 02 4234859

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1830 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1830 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се отнася за дейност № 6 - Дейности за информация и публичност, планирани в рамките на проект: “По-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса в Община Тутракан чрез обучение на служителите в общинската администрация”, финансиран от Европейски социален фонд на ЕС и правителството на Р. България чрез Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/ 12/ 2.2-07

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор