Версия за печат

00106-2013-0020

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. Славянска 1, За: Николай Зашев, България 1040, София, Тел.: 02 9237420, E-mail: n.zashev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Министерство на правосъдието

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.justice.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. Славянска 1, За: Николай Зашев, Република България 1309, София, Тел.: 02 9237420

Място/места за контакт: Министрество на правосъдието

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Анализ, разработка на планове за действие, вътрешни правила за работа на администрацията, методики за осъществяване на информационен обем, разработка, внедряване и сертифициране на информационна система, както и обучение на служители с цел подобряване организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища”, договор № С 11-15-1/25.09.2012 г. по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, Министрество на правосъдието
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Анализ, разработка на планове за действие, вътрешни правила за работа на администрацията, методики за осъществяване на информационен обем, разработка, внедряване и сертифициране на информационна система, както и обучение на служители с цел подобряване организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища”, договор № С 11-15-1/25.09.2012 г. по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72212931, 79632000, 79633000, 80420000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Услуги по разработване на софтуер за обучение
Услуги, свързани с обучение на персонала
Услуги, свързани с повишаване на квалификацията на персонала
Услуги по електронно обучение

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Анализ, разработка на планове за действие, вътрешни правила за работа на администрацията, методики за осъществяване на информационен обем, разработка, внедряване и сертифициране на информационна система, както и обучение на служители с цел подобряване организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища”, договор № С 11-15-1/25.09.2012 г. по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) Количеството и обем които следва да извърши изпълнителя са : Извършени анализи и оценка на вътрешната организация на дейността по вписването, контрола на дейността и заличаването на юридическите лица с нестопанска цел в обществена полза; Разработени конкретни предложения и препоръки за промени в нормативни документи и вътрешни правила и методики, касаещи дейностите по учредяването, регистрацията (вписване), устройството, дейността и прекратяването (заличаването) на юридическите лица с нестопанска цел в обществена полза, с цел прецизиране на правомощията на регистъра, така че да се избегне дублирането на проверката, която вече е извършена от съда; Разработени опростени процедури и достъпни и ясни административни правила във връзка с вписването и заличаването на юридическите лица с нестопанска цел в обществена полза; Разработени достъпни и ясни правила и процедури за извършване на контрол върху спазването на сроковете (вкл. за публикуване на постъпилите отчети в Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел); Обновена и разширена информационна система на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, сертифицирана за съответствие с изискванията на Закона за електронното управление и под-законовите нормативни актове; Разработени и въведени механизми за предоставяне на информация за хода на процедурите и за получаване на обратна връзка от гражданите; Създадени организационни механизми за координация и технологични възможности за служебен информационен обмен на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел с окръжните съдилища и регистър БУЛСТАТ; Обучени служители на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел за работа с обновената и разширена система; Популяризирани резултати от проекта сред всички потенциални заинтересовани страни.

Стойност, без да се включва ДДС
456666.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

7

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 4566,00 (четири хиляди петстотин шестдесет и шест ) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни от крайния срок за получаване на офертите или платежен документ в оригинал за внесена по банков път парична сума. Гаранцията под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; банков код (BIC): BNBGBGSD; банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Представя се под формата на банковата гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тя трябва да е безусловна и неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност 30 календарни дни от датата на изпълнение на договора. При представяне на гаранция под формата на платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира от оперативна програма "Административен капацитет" по договор № С 11-15-1/25.09.2012 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащания. - Авансовото плащане е в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора, платимо до 10 работни дни след подписване на договора и получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактурата –оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Получения аванс се приспада от последващите плащания; - Междинно плащане, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за дейностите по чл. 1, ал. 3.1 – 3.3. от договора и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. От стойността на плащането по чл.4, ал.4 от договора се приспада 20% съобразно получения аванс. - Междинно плащане, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за дейностите по чл. 1, ал. 3.4 – 3.5.от договора и след получаване на фактурата-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. От стойността на плащането по чл.4, ал.5 от договора се приспада 20% съобразно с получения аванс. - Окончателното плащане,съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за дейностите по чл. 1, ал. 3.6. от договора и след получаване на фактурата-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. От стойността на плащането по чл.4, ал.6 от договора се приспада 20% съобразно с получения аванс. Всички плащания се извършват по банков път, на посочената от Изпълнителя в договора банкова сметка. Всяко плащане се предшества от издаването на данъчна фактура, в която задължително е посочен следния текст „Разходът се извършва по Договор № С11-15-1/25.09.2012г.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата може да бъде всяко българско, или чуждестранно физическо, или юридическо лице, както и техни обединения.Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В него следва да е посочено, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение на обществената поръчка. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В договора (споразумението) се определя и лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако в договора (споразумението) не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва изрично да овластят един от тях с нотариално пълномощно и да приложат това пълномощно в офертата си (в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

-Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. -Административни сведения за участника – представя се чрез попълване на образец. -Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. -Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - в оригинал. -Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – по образец. -Техническото предложение на участника, включващо технология и организация за изпълнение на предвидените видове дейности – свободен текст.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за който са налице: • обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д", т.2 и т. 3 от ЗОП. • обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 2 (относно професии, респ. дейности, в областта на информационните технологии и осъществяването на обучения), 2а (първо предложение), 3, 4 и 5 от ЗОП. • обстоятелствата, по чл. 47 ал. 5 от ЗОП. Изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1 букви от "а" до "д", чл. 47, ал. 2, т. 2 (относно професии, респ. дейности, в областта на информационните технологии и осъществяването на обучения) и т. 5 и чл. 47, ал. 5, т. 1 се прилагат за лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.2 и 3, ал.2, т.1, т.2а (предложение първо), т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП, когато участникът/подизпълнителят е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал.2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. В случай, че участникът е обединение от няколко лица изискванията по чл.47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал.2 от ЗОП се прилагат за всяко едно лице, включено в обединението. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от посочените обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП. Липсата на посочените обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 (посочените в обявлението) и ал.5 от ЗОП се удостоверяват със собственоръчно подписани декларации (по приложените образци). В случай, че участникът/подизпълнителят има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, но е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, в декларацията следва да се посочат: влезлия в сила акт за установяване на задължението, размера на задължението, акта на компетентния орган, допуснал разсрочването или отсрочването.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен”. В случай, че участникът е физическо лице се представя заверено копие на годишна данъчна декларация съгласно ЗДДФЛ/или еквивалентен документ. Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието. 2. Справка - информация за общия оборот и оборота, който се отнася до предмета на поръчката, за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минимален общ оборот на участника общо за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която е участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 1 300 000 лв. (един милион и триста хиляди) лева без ДДС. 2. Минимален оборот на участника общо за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която е участникът е учреден или е започнал дейността си, който произтича от услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката да не е по-малко от 800 000 лв. (осемстотин хиляди) лева без ДДС. Под сходни услуги да се разбира услуги, свързани с анализи, разработки, внедряване и сертифициране на информационна системи съгласно ЗЕУ.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък (по образец) на договорите, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), считано до дата за представяне на офертите. Всеки от посочените в списъка сходни договори, следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение на съответния договор, издадена от възложителя по договора. В тези препоръки се посочват: датите и получателите на предмета на договора. 2. Валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на бизнес анализ, проектиране, разработване на софтуер, правни дейности и ре-инженеринг на процеси и услуги или доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Посочените дейности от обхвата на сертификата, могат да бъдат предмет на няколко отделни сертификата, които в своята цялост следва да покриват изисквания обхват на системата за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008/еквивалентен. 3. Валиден сертификат по ISO 27001:2005 или еквивалентен с обхват разработка на софтуер или доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в областта на информационната сигурност. 4. За доказване на горе цитираните изисквания се представят следните документи: Справка-декларация, придружена от подробни автобиографии и копия на документи, доказващи образованието и опита на ключовите експерти: ръководителя и експертите, които ще участват при изпълнението на поръчката. За доказване на образованието се представя копие от диплома/еквивалентен документ. За доказване на опита и неговата продължителност се представят копие от трудови/служебни/осигурителни книжки, длъжностни характеристики, препоръки за добро изпълнение от възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлаганият експерт е заемал в съответния проект и други еквивалентни на посочените документи. Представя се декларация от съответния експерт за разположение при изпълнението на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да докажат за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) изпълнението на най-малко два сходни договора. Под сходни договори следва да се разбира договори за анализи, разработки, внедряване и сертифициране на информационна системи съгласно ЗЕУ. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на бизнес анализ, проектиране, разработване на софтуер, правни дейности и ре-инженеринг на процеси и услуги. Съгласно чл. 53, ал. 4 ЗОП възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Участникът да има внедрена система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 или еквивалентен с обхват разработка на софтуер. Съгласно чл. 53, ал. 4 ЗОП възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в областта на информационната сигурност. 4. Всеки участник трябва да разполага със следния екип от експерти: Кл. експерт №1- Ръководител на проекта: Висше образование (ВО) в областта на „Прир.науки, матем.и информатика“ с професионално направления (ПН):„Физически науки“ или „Математика“ или „Информатика и компютър. науки“/екв.; и/или в обл. на „Технич. науки“ с ПН: „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Комуникационна и компютърна техника“/екв.; и/или в областта на „Социални, стопански и правни науки“ с ПН: „Право“ или „Администрация и управление“ или „Икономика“/екв.; Мин.5г. общ проф. стаж Спец.опит като ръководител проект на мин. 3 изпълнени проекта в областта на разработването на информац. системи; Експертът следва да познава стандартите за управление на качеството ISO 9001:2008 или екв. и ISO 27001:2005 или екв. - доказва се с наличието на сертификат.Кл. експерт №2 - Бизнес аналитик, ВО в областта на „Природни науки, математика информатика“ с ПН: „Физически науки“ или „Математика“ или „Информатика и компют. науки“/еквив; и/или в областта на „Техн. науки“ с ПН: „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Комуникационна и компютър. техника“/еквив.; и/или в областта на Социални, стопански и правни науки с ПН: „Администрация и управление“ или „Икономика“/екв.; Общ проф. опит–мин. 5г.общ проф.стаж; Спец.опит–експертът следва да е участвал като бизнес аналитик в мин.3 проекта в обл. на разработ.на информационни системи. Експертът следва да познава съвременните световноизвестни стандарти и инструменти за бизнес анализ и моделиране,доказва се с наличието на сертификат,напр.за(ebXML,UML,UDDI,WSDL, BPML, Rational Rose,ARIS и др.екв. на посочените).) Кл. експерт №3 - Администратор на база данни: ВО в обл. на „Природни науки, математика информатика“ с ПН: „Физически науки“ или „Математика“ или „Информатика и компютър. науки“/екв.; и/или в обл. на „Техн. науки“ с ПН: „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Комуникац. и компют. техника“/екв.; Общ проф. опит – мин. 5г.опит като софтуерен разработчик и проектант на бази данни;Спец.опит – експертът следва да е участвал като проектант на бази данни Microsoft SQL Server/еквивалентна база данни в мин. 3 проекта. Валиден документ (сертификат или екв.) за база данни Microsoft SQL Server 2008 или по-висока версия/еквивалентна база данни.Кл. експерт №4 (мин.трима) – Ек-т - разработване на уеб приложение, ВО в обл на „Природни науки, математика информатика“ с ПН: „Физически науки“ или „Математика“ или „Информатика и компютърни науки“/екв.;и/или в областта на „Технич.науки“ с ПН:„Електротехника, електроника и автоматика“ или „Комуникационна и компютърна техника“/екв.; Общ проф. опит– мин. 3г.опит;Спец.опит – участие/работа по мин. 3 изпълнени проекта в обл.на разработването на информац. системи с помощта на технологиите на Microsoft.NET или екв. технология; Валиден документ (сертификат или екв.) за владеене на технологиите Microsoft.NET 4 или екв. технология. Поне един от експертите следва да представи валиден док. (сертификат или екв.) за владеене на технологиите JavaScript/екв

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка ТO - Конкретният брой точки се присъжда на всеки участник на базата на експертна оценка, извършвана от комисията. Оценява се дали предложеното решение удовлетворява и в каква степен технологични, организационни и нормативни изисквания, демонстрира ли дълбочина в разбирането на предмета на поръчката и конкретните изисквания на Техническото задание. Всеки член от комисията оценява участника по посочените по-долу показатели с от 1 до 3 точки в зависимост от предложеното решение в Техническото предложение на участника. Броят точки, даден от член на комисията по всеки показател, се получава като оценката по тристепенната скала по показателя се умножи по съответния коефициент на тежест за показателя. Общата оценка на комисията за даден показател се получава като средноаритметична стойност на индивидуалните оценки на членовете на комисията. Показатели, формиращи техническата оценка TO /П1+П2+П3+П4+П5+П6+П7/: П1 - Аналитични дейности – коеф. на тежест 4; П2 Нормативни дейности - коеф. на тежест 4; П3 – Организационни дейности - коеф. на тежест 4; П4 – Технологични разработки – под-показатели: П4.1„Подход за реализиране на Портал за предоставяне на електронни административни услуги“ - коеф. на тежест 5, П4.2 „Подход за реализиране на Административна информационна система на ЦРЮЛНЦ“ - коеф. на тежест 5, П4.3 „Подход за реализиране на Електронни услуги на ЦРЮЛНЦ“-коеф. на тежест 3, П4.4 „Подход за реализиране на служебен информационен обмен с окръжните съдилища и регистър БУЛСТАТ“ - коеф. на тежест 2, П4.5 „Подход за реализиране на изискванията към архитектурата на информационната система“- коеф. на тежест 3, П4.6 „Подход за реализиране на изискванията за сигурност на информацията в системата“ - коеф. на тежест 3; П4.7 „Подход за реализиране на изискванията на Възложителя към потребителския интерфейс на информационната система“ - коеф. на тежест 3, П4.8 „Подход за реализиране на изискванията към производителността на информацията в системата“ - коеф. на тежест 1, П4.9 „Подход за реализиране на изискванията към технологичната среда на информационната система.“- коеф. на тежест 2; П5 – “Осигуряване на оперативна съвместимост и информационна сигурност - коеф. на тежест 5; П6 - Обща проектна методология - коеф. на тежест 2; П7 - Подход за управление на софтуерната разработка. Тестове – под-показатели: П7.1 Подход за изготвяне на детайлна техническа спецификация и управление на софтуерната разработка - коеф. на тежест 2; П7.2 Подход за провеждане на софтуерни тестове включваща описание на видове/типове тестове и софтуерните средства и инструменти, които ще бъдат използвани в процеса на тестване - коеф. на тежест 2; тежест: 60
Показател: Финансова оценка C; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 077 - 129672 от 19.04.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.12.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 12 лв. (дванадесет лв.), с вкл. ДДС, внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието: Българска народна банка - гр. София IBAN: BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, BIC: BNBGBGSD, се получава в МП, ул. "Славянска" № 1, стая № 503.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма "Административен капацитет"

VI.3) Допълнителна информация

и поне един за владеене на технологията HTML5/екв.д) Кл. експерт №5–Ек-т за управление на качеството: ВО в обл. на „Прир. науки, мат, информатика“ с ПН: „Физич. науки“ или „Математика“ или „Информатика и комп.науки“/екв.; и/или в обл. на „Технич. науки“ с ПН: „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Комуникац. и комп. техника“/екв.; и/или в обл. на „Соц., стоп. и правни науки“ с ПН: „Право“ или „А-я и управление“ или „Икономика“/еквив.; Мин. 3г.проф. опит в сферата на информац.технологии; Участие в най-малко 3 успешно изпълн. проекта в обл. на информац. технологии, включващ проверка/контрол върху кач. на уеб-базирани информац.системи.Познаване на ISO 9001:2008 или екв.-доказва се с наличието на сертиф. по съотв.стандарт.) Кл. експерт №6 - Системен инженер: ВО в обл. на „Прир. науки, мат., информатика“ с ПН: „Физич. науки“ или „Математика“ или „Информатика и комп. науки“/екв.; и/или в обл. на „Техн.науки“ с ПН: „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Комуникац. и комп.техника“/екв.; Мин. 5 г. общ проф. стаж; Спец. опит – мин. 3 г. опит в системната интеграция и системния инженеринг; опит със софтуер за интеграция на бизнес и информац.системи, в частност приложни сървъри за интеграция на бизнес приложения, системи за управление на уеб портали, софтуер за автоматизация на бизнес процеси; опит в конфигурирането на технич. среда на компютър.системи, вкл. хардуер, приложен софтуер, мрежова инфраструктура и сигурност; практически опит с платформата Windows. Познаване на Microsoft AD, Microsoft infrastructure (мин. версия 2008) или еквив., доказва се с валидни сертификати; Познаване на Cisco switching (мин. ниво CCNA) или еквив., доказва се с валидни сертификати; Допустимо е участникът да предложи двама кл.експерти сис. инженери, всеки от които познава една от горепосочените технологии Microsoft AD, Microsoft infrastructure (мин. версия 2008)/екв. или Cisco switching (мин. ниво CCNA) /екв. В случай, че бъдат посочени двама експерти, същите следва да отговарят на поставените от Възложителя мин. изисквания за образов. в съответната област, общ стаж и спец. опит за кл. експерт №6. ж) Кл. експерт №7 - Одитор по сигурността: ВО в обл. на „Прир.науки, математика, информатика“ с ПН: „Физически науки“ или „Математика“ или „Информатика и комп. науки“/екв.; и/или в областта на „Техн. науки“ с ПН: „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Комуникац. и комп.техника“/екв.; и/или в обл. на „Соц., стопански и правни науки“ с ПН: „Право“ или „Администрация и управление“ или „Икономика“/екв.; Мин. 4г. общ проф. стаж; Спец. опит – мин.2г. опит в обл. на информац. сигурност в разработването на софтуер/мин. 2 изпълнени проекта в обл. на информац.сигурност в разработването на софтуер; познания и опит в прилагането на ISO 27001 или екв. с обхват разработка на софтуер. Удостоверение или екв. документ за преминато обучение за управл. на сигурността - по стандарта ISO 27001 или еквивалентен. з) Кл. експерт №8 – Юрист – мин. двама: ВО в обл. на „Соц.,стоп. и правни науки“ с ПН: „Право“/екв.; Придобита юр. правоспособност – доказва се е удостоверение за юр. Правоспос.т; Мин. 5г. общ проф. стаж; Спец. опит – участие като юр. експерт в мин. 3 изпълн. проекта с комплексен предмет, в обхвата, на който са включени: изготвяне на вътрешни документи, анализ на нормативна уредба и разработването на информационни системи.. Забележка: Под „изпълнени проекти“, св.с мин. изисквания,на които следва да отговаря екипът на участниците, следва да се разбират договори, възложени дир. на съот. кл.експерт и/или договори, в които същият е изпълнявал определени експерт. функции, скл. от работодател/организация, за кой/ято работи/ е работил експертът. Съответните проекти следва да са приключ. преди крайния срок за подаване на офертите Относно изискването за представяне на сертификат за определен ключов експерт, Възложителят ще приеме както сертификат от успешно положен изпит, така и такъв, издаден в следствие на преминато обучение по съответ. технология.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал.6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ