Версия за печат

00168-2013-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация", ул. "Дякон Игнатий" 9, За: Минчо Цветков, Република България 1000, София, Тел.: 02 9371047, E-mail: caa@caa.bg, Факс: 02 9805337

Място/места за контакт: ул. "Дякон Игнатий" 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.caa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.caa.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): Контролни и регулаторни функции в областта на гражданското въздухоплаване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на компютърно оборудване и периферна техника” в изпълнение на договор № 12-32-9/26.11.2012 г. - „Развитие на съществуващите информационни системи в Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация”, разработване на нови модули и тяхното интегриране в Единна информационно-комуникационна система (ЕИКС), обхващаща извършваните административни услуги по отношение на издаваните лицензии, свидетелства, удостоверения и одобрения в гражданското въздухоплаване” осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация", София, ул. "Дякон Игнатий" № 9 и София, бул. „Брюксел”, № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на компютърно оборудване и периферна техника” в изпълнение на договор № 12-32-9/26.11.2012 г. - „Развитие на съществуващите информационни системи в Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация”, разработване на нови модули и тяхното интегриране в Единна информационно-комуникационна система (ЕИКС), обхващаща извършваните административни услуги по отношение на издаваните лицензии, свидетелства, удостоверения и одобрения в гражданското въздухоплаване” осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, включваща компютърно оборудване и периферна техника за нуждите на ГД ГВА, както следва: № по ред НАИМЕНОВАНИЕ Мярка Колич. 1 Персонални компютри бр. 80 2 Монитори бр. 80 3 Преносими компютри бр. 10 4 Сървър бр. 3 5 Непрекъсваеми захранващи устройства UPS бр. 3 6 Мрежови копир-принтери бр. 2 7 Скенери бр. 2 8 Мрежови ч/б Мултифункционални устройства бр. 2 9 Лазерни ч/б принтери бр. 5 10 Мрежови лазерни цветни принтери бр. 2 11 Програмируеми мрежови комутатори бр. 4

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30213300, 30213100, 30232110, 30232130, 30231000, 30232000

Описание:

Настолен компютър
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Лазерни принтери
Цветни принтери за отпечатване на текст и графика
Компютърни екрани и конзоли
Периферни устройства


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
67955 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2013/S 168 - 291254 от 30.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 45-10-68 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на компютърно оборудване и периферна техника” в изпълнение на договор № 12-32-9/26.11.2012 г. - „Развитие на съществуващите информационни системи в Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация”, разработване на нови модули и тяхното интегриране в Единна информационно-комуникационна система (ЕИКС), обхващаща извършваните административни услуги по отношение на издаваните лиц
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.11.2013 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Дилекс" ООД, ул. "Варна", бл. 373, вх. Б, ап. 29, Република България 1309, София, Тел.: 02 9887900, E-mail: office@dilex.bg, Факс: 02 9887900

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 67962.93 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 67955 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на договор № 12-32-9/26.11.2012 г. по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, Проект „Развитие на съществуващите информационни системи в Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация”, разработване на нови модули и тяхното интегриране в Единна информационно-комуникационна система (ЕИКС), обхващаща извършваните административни услуги по отношение на издаваните лицензии, свидетелства, удостоверения и одобрения в гражданското въздухоплаване”, приоритетна ос III. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ