Версия за печат

00496-2013-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" № 2, За: Венелина Богданова, България 1051, София, Тел.: 02 8119672, E-mail: venelina_bogdanova@abv.bg, Факс: 02 986260

Място/места за контакт: София, ул"Триадица" 2,сградата на АСП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Проекти „Укрепване на капацитета на Агенция за социално подпомагане за повишаване на качеството и ефективността на социалната работа” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.09”, „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.13 и „И аз имам семейство” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-5.2.11 „Приеми ме” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013г.” открита с решение № РД04-16 от 25.01.13г, изменена с Решение РД04-22 от 06.02.13г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на цялата страна
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно подробни технически спецификации за нуждите на Проекти „Укрепване на капацитета на Агенция за социално подпомагане за повишаване на качеството и ефективността на социалната работа” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.09”, „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.13 и „И аз имам семейство” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-5.2.11 „Приеми ме” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197000, 30199000, 30125100, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Касети с тонер
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
734490.37 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 19 - 030657 от 28.01.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 19 - 28380 от 26.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ФС01-119 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Проект „Укрепване на капацитета на Агенция за социално подпомагане за повишаване на качеството и ефективността на социалната работа” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.09”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Ронос”ООД 831176328, гр. София, бул. „Стамболийски“ № 84, България 1000, София, Тел.: 02 4893137, Факс: 02 4893137

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 345888.2 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 279915.5 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ФС01-118 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Ронос” ООД 831176328, гр. София, ул. „Стамболийски“ № 84, България 1000, София, Тел.: 02 4893137, Факс: 02 4893137

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 193626.4 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 183228.53 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ФС01-117 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Проект "И аз имам семейство"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ронос ” ООД 831176328, бул. "Стамболийски" I, № 84, България 1000, София, Тел.: 02 4893137, Факс: 02 4893137

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 274969.68 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 271346.34 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка е финансирана със средства от Оперативната програма "Развитие на човешките ресурси", съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-6.2.13-0001 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище”, с конкретен бенефициент Агенцията за социално подпомагане. Проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” попада в обхвата на Приоритетна ос 6 от ОПРЧР “Повишаване ефективността на институциите на пазара на труда, социалните и здравни услуги” и по-конкретно, област на интервенция 6.2 “Укрепване на капацитета на институциите за социално включване и предоставяне на здравни услуги”. „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Проекти „Укрепване на капацитета на Агенция за социално подпомагане за повишаване на качеството и ефективността на социалната работа” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.09”, и „И аз имам семейство” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-5.2.11 „Приеми ме” - в Приоритетна ос 5

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.11.2013 г.