Версия за печат

00774-2013-0058

BG-гр. Стара Загора: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, България 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: sz@starazagora.bg, Факс: 042 601103

Място/места за контакт: Община Стара Загора, стая 303

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschtestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за публичност на проект № 0064-ОСЗ-3.3. „Изграждане на Областен информационен център Стара Загора”, по Оперативна програма „Техническа помощ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е осигуряване на публичност на проект № 0064-ОСЗ-3.3 „Изграждане на Областен информационен център Стара Загора”, по Оперативна програма „Техническа помощ”. В предмета на договора са включени следните дейности: Дейност 1: Изработване на общ комплект материали за оставащи по проекта събития -2374 бр. папки 300г/м2, печат 4 цвята, УВ лак, двойно подгъване; -2374 бр. Еко химикали с механизъм и с надпис; -800 бр. блок-листи офсет 80г/м2, печат 4+0 цвята; -2374 бр. хартиени торбички с дръжки, 35х43 см, печат 4+0; -2374 бр. ключодържатели акрилен или дървен с надпис; Дейност 2: Изработване на допълнителни материали за годишни конференции и срещи с журналисти -143 бр. Преносима флаш памет с размер 8 GB с надпис; - 143 бр. Чадъри с надпис, метална конструкция (материал: полиестер, дръжка: извита дървена, отваряне: автоматичкно, затваряне:ръчно; диаметър: над 110см, брой ребра: минимум 8; -143 бр. Тефтери, книговинил, печат: 4 цвята, тяло: офсет 70г/м2; -143 бр. Лупи с дръжка, стъкло/пластмаса, размер на стъклото: d=7 см;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11772.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 561400 от 24.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3023 / Обособена позиция №: / Заглавие:Публичност на проект № 0064-ОСЗ-3.3 „Изграждане на Областен информационен център Стара Загора”, по Оперативна програма „Техническа помощ”.
V.1) Дата на сключване договора
22.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Издателска къща "АБ" ЕООД, ЕИК 833034039, ул. „Отец Паисий” № 58, ет. 3, ап. 7, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 259151, E-mail: ab-publishing@abv.bg, Факс: 042 648855

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11772.4 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11772.4 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект № 0064-ОСЗ-3.3. „Изграждане на Областен информационен център Стара Загора”, по Оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския фон за регионално развитие, и в изпълнение на Допълнително споразумение №2/19.08.2013 г. към Договор № BG161PO002-3.3.02-0010-C0002.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор