Версия за печат

01050-2013-0021

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130169256

Министерство на икономиката и енергетиката, ул. "Шести септември", № 21, За: Диляна Микова, Република България 1052, София, Тел.: 02 9329235, E-mail: d.mikova@mee.government.bg, Факс: 02 9329299

Място/места за контакт: ГД Европейски фондове за конкурентоспособност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.opcompetitiveness.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.mi.government.bg;http://www.opcompetitiveness.bg/http://eufunds.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Разработване на организационна стратегия, анализ и оценка на организационната структура, административния капацитет и потребностите от обучение, разработване и изпълнение на програма за обучение на служителите на Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007 – 2013”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата поръчка се провежда в изпълнение на дейностите по проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”, реализиран в рамките на Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОП „Конкурентоспособност”, по който Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в МИЕ, е конкретен бенефициент. Основните цели на поръчката са: Разработване на организационна стратегия и структура с цел укрепване на административния капацитет на ГД ЕФК за изпълнение на функциите си на Управляващ орган на Оперативните програми „Конкурентоспособност” (ОПК) 2007 – 2013 и „Иновации и конкурентоспособност” (ОПИК) 2014 – 2020.Укрепване на ръководния и експертния потенциал за ефективно и ефикасно управление и контрол на изпълнението на ОПК и ОПИК.; Подобрено качество на административните процеси;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71241000

Описание:

Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Като резултат от изпълнението на поръчката се очаква да бъде извършен задълбочен анализ на административния капацитет и административните процеси и разработенаи цялостна организационна стратегия, включително обучителна на ГД ЕФК – Управляващ орган на ОПК и ОПИК, за изпълнение на процесите по подготовка, управление, наблюдение, оценка, публичност и контрол на оперативните програми. Обучени служителите на УО съгласно представената от изпълнителя и приетата от РУО стратегия за обучение. Конкретните резултати могат да се обобщят както следва: 1. Извършени анализ и оценка на организационната структура и административния капацитет на ГД ЕФК, идентифицирани силни и слаби страни в организацията на работния процес и формулирани препоръки за тяхното отстраняване и оптимизиране; 2. Aнализ на функционалното разпределение на отговорностите и задачите, присъщи на ГД ЕФК като Управляващ орган съгласно действащото европейско и национално законодателство и извършено оптимизиране на структурата от 01.05.2012 г., оценка на вътрешните нормативни документи на ГД ЕФК; 3. Изготвена организационна стратегия за развитие, включително планове за повишаване на ефикасността и ефективността на организацията; 4.Изготвени нови и/или отразени промени във вътрешните нормативни документи след одобрение от Ръководителя на УО; 5.Извършен анализ на потребностите от обучение на служителите в УО, което да позволи установяване на необходимите ключови компетенции на УО за ефективно и ефикасно изпълнение и управление на двете оперативни програми. 6.Разработена и одобрена от РУО програма за обучения, адресираща реалните потребности от развитие на адекватни за функциите на УО знания, умения и поведение; 7. Проведени обучения в страната и/или чужбина на служители от ГД ЕФК на база на одобрената от Ръководителя на УО програма за обучение.

Стойност, без да се включва ДДС
1200000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

18

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците следва да представят гаранция за участие, в размер, както следва: Сума в размер на 12000 (дванадесет хиляди лева).Сумата представлява 1% (един процент) от прогнозната стойност на обществената поръчка. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по сметката Възложителя в Централно управление на БНБ, пл. ”Княз Александър Първи” № 1, IBAN - BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева е BNBGBGSD. Гаранцията за участие трябва да бъде представена в офертата в оригинал. При представяне на гаранция под формата на парична сума в платежното нареждане задължително се посочва вида на внесената гаранция (т.е. дали е гаранция за участие или гаранция за изпълнение и наименованието на процедурата. При представяне на банкова гаранция за участие, същата следва да е издадена от банка в полза на възложителя в оригинал, в която изрично се посочват основанията за нейното задържане и усвояване по чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция следва да бъде попълнена на български език или в превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. При представяне на банкова гаранция в нея задължително се посочва вида на внесената гаранция (т.е. дали е гаранция за участие или гаранция за изпълнение) и наименованието на процедурата. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е в рамките на 90 календарни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение следва да се представи до момента на подписване на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие/ изпълнение са за сметка на участника/ изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът/ изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената на възложителя гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура/договор. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се определя изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: • оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; • е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя/лите на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, където е посочена следната схема на плащанията: 1. Авансовото плащане е в размер на 20% (двадесет) процента от стойността на договора и е дължимо в срок до 10 (десет) работни дни след одобрение на Встъпителния доклад, съгласно изискванията посочени в Техническата спецификация и съгласно чл.10 от Договора и при представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Първо междинно плащане е в размер на 30% (тридесет) процента от стойността на договора и е дължимо в срок до 10 ( десет) работни дни от одобрение на окончателния Доклад за организационна стратегия за развитие съгласно изискванията посочени в Техническата спецификация и съгласно чл.10 от Договора и при представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 3. Второ междинно плащане е в размер на 30% ( тридесет) процента от стойността на договора и е дължимо в срок до 10 ( десет) работни дни от одобрение на окончателния Доклад № 4, съдържащ анализ на потребностите от обучения и програма за обучения съгласно изискванията посочени в Техническата спецификация и съгласно чл.10 от Договора и при представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Окончателно плащане е в размер на 20% (двадесет) процента от стойността на договора и е дължимо в срок до 10 (десет) работни дни след одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на Окончателен доклад за изпълнение на договора, съгласно чл. 10 от Договора и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При изпълнението на договора за обществена поръчка трябва да се спазват стриктно изискванията за информация и публичност, предвидени в чл. 8 и чл. 9 от Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията от 08.12.2006 г. за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент (ЕO) № 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие. В процеса на изпълнението на дейностите по договора следва да бъде съблюдавано изискването за обозначаване, че договорът се изпълнява по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Във всички обяви, публикации, документи, както и при всички публични прояви, свързани с изпълнението на договора, изпълнителят е длъжен да спазва стриктно горепосочените изисквания, като за тази цел се използват: • флагът на Европейския съюз - ЕС в съответствие с графичните стандарти, установени в приложение І към Регламент (ЕО) №1828/2006 на Комисията, както и позоваване на Европейския съюз; • позоваване на съответния фонд – Европейски фонд за регионално развитие; • изявлението, избрано от УО на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” – „Инвестираме във Вашето бъдеще“; • логото и слогана на „Национална стратегическа референтна рамка 2007-2013” – НСРР;интернет адреса на Единния информационен портал за обща информация за управлението на Структурнитефондове и Кохезионния фонд на ЕС в Република България:http://www.eufunds.bg; • логото и името на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013; • интернет адреса на сайта на оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013” - www.opcompetitiveness.bg/; • изречението: „Проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013” е финансиран по Приоритетна ос 5 „Техническа помощ“ на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 – 2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”; • за всички документи, разработени в изпълнение на дейностите, обект на обществената поръчка, се добавя текста: „Документът е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от ..........(посочва се наименованието на Изпълнителя)......../ УО на ОП „Конкурентоспособност” в качеството си на бенефициент по проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013” – приоритетна ос 5 „Техническа помощ” и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган.”. За информацията, разпространявана по електронен път (напр. уеб сайтове, електронни съобщения и т.н.) или за аудио-визуални материали, горепосочените изисквания се прилагат аналогично.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в настоящата открита процедура може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на изискванията, регламентирани в ЗОП и обявените изисквания от възложителя в обявлението и документацията. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301-307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194-217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219-252 от Наказателния кодекс; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 5. лишен от правото да упражнява определена професия или дейност в областта на услуги, свързани с разработване на анализи и/или оценки на програми, стратегически документи, планове и политики финансирани от фондове на Европейския съюз и/или национални, регионални и местни такива или други еквивалентни, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението (чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП). 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 7. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 8. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 9. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. На основание чл. 48, ал. 1 от ЗОП когато в процедурата участва чуждестранно физическо или юридическо лице, то трябва да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП в държавата, в която е установено.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходните три финансово приключили години - 2010, 2011 и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен (чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП). Изискванията за представяне на баланса и отчета за приходите и разходите за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. не важи за участници, представили ЕИК, в случай, че посочените документи са оповестени в Търговския регистър. Проверката в Търговския регистър ще се извърши по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър. За физическите лица - копия от годишните данъчни декларации. 2. Подписана от участника Справка-декларация с информация за общия оборот и за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчка за последните три финансово приключили години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП) - оригинал.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има общ оборот общо за последните три финансово приключили години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден, или е започнал дейността си, не по-малко от 2 600 000 ( два милиона и шестстотин хиляди) лв. без ДДС. Участникът следва да има специфичен оборот, реализиран от предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката общо за последните три финансово приключили години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 1 200 000 ( един милион и двеста хиляди ) лв. Специфичен оборот е оборот от дейности, свързани с функционални или организационни анализи, стратегии, планове и системи за организационно развитие и развитие на човешките ресурси, разработване на вътрешна нормативна уредба за развитие на организацията и развитие на човешките ресурси, провеждане на обучения за публичния сектор и/или повишаване на административния капацитет на публични органи, анализ на потребностите от обучение и разработване на програми за обучение.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до датата, определена като краен срок за получаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите - оригинал. В случай, че договорът е изпълняван от обединение, в което участика в настоящата процедура е бил партньор, то в списъка следва да се посочи вида на работите и дела на участието му в обединението и стойността на съответно изпълнените дейности. 2. Препоръки от възложителите за добро изпълнение на договорите за услуги, сходни с предмета на поръчката, описани в списъка по т. 1 - оригинал или заверени копия. Тези препоръки трябва да съдържат следната информация: - предмет на договора; - стойност на договора; - период на изпълнение на договора; - кратко описание на изпълнените дейности; - информация дали дейностите са изпълнени качествено, професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Списък на ключовите и неключови експерти, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката - оригинал. 4. Автобиографии на ключовите и неключовите експерти от списъка по т. 3 - оригинали. 5. Копия на дипломи, удостоверения за правоспособност (ако има такива), сертификати и др. - за доказване на образование и професионална квалификация на експертите от списъка по т. 3. 6. Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки - на експерти от списъка по т. 3. 7. Копия на референции от работодатели/възложители и/или други еквивалентни документи за доказване на специфичния опит- на експерти от списъка по т. 3. 8. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни мерки за доказване на качеството, издаден от акредитирани институции или агенции за упрваление на качеството или еквивалентни на тях, валиден към датата на подаване на офертите. Обхватът на сертификация следва да включва: подготовка, управление, мониторинг и оценка на проекти и/или стратегическо планиране и/или управленско консултиране и/или разработване, анализи и оценки на програми и проекти и/или еквивалент. В периода на провеждане на процедурата и в периода на действие на договора (по отношение на избрания изпълнител), възложителят може да изисква доказателства за подновяване на сертификата, в случай на изтичане на срока му на валидност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Докаже, че през последните три години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти, успешно е изпълнил минимум 3 договора, сходни с предмета на поръчката, от които: - Най-малко един договор за извършване на функционален и/или организационен анализ и/или разработване на стратегия за организационно развитие на публичен орган; - Най-малко един договор за провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, и/или развитие на ключови компетентности, и/или организационно развитие на публични органи; Под „договори, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка”, се разбират договори, свързани с поне две от следните области: - Подготовка, изпълнение и /или управление на договори, включващи обучение на възрастни; - Подготовка, изпълнение и /или управление на договори, включващи обучение на организации и институции, свързани с управлението/ изпълнението на програми, финанасирани от Европейските фондове; - Разработване на функционални или организационни анализи, стратегии за организационно развитие и развитие на човешките ресурси, разработване на вътрешна нормативна уредба за развитие на организацията и развитие на човешките ресурси, - Подготовка, изпълнение и/или управление на договори, включващи анализ на потребностите от обучение и разработване на програми за обучение Договорите следва да са изпълнени и приключени в посочения период. 2. Да осигури ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва: Ключов експерт 1: Ръководител на екипа Квалификация и умения Образование: минимум образователно-квалификационна степен „магистър” в следните области на висшето образование: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки в едно от следните направления: право; администрация и управление; икономика, математика, информатика и компютърни науки или еквивалентна специалност; Професионален опит: • минимум 7-годишен общ професионален опит; • Минимум 3 ( три) години опит на ръководна позиция и/или опит като ръководител екип на проект/и Участие в минимум 2 проекта за изготвяне на функционални и/или организационни анализи и стратегии, панове, системи, методологии, административни процедури, вътрешни правила за устройството и начина на функциониране на публични организации, Участие в минимум 1 проект за разработване и провеждане на обучения на публични организации и/или изготвяне на стратегии, методологии за оценка на капацитета и/или анализ на потребностите от обучение на персонала в публични администрации •Ключов експерт 2: Експерт организационно развитие Квалификация и умения Образование: минимум образователно-квалификационна степен „магистър” в следните области на висшето образование: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки в едно от следните направления: право; администрация и управление; икономика, математика, информатика и компютърни науки или еквивалентна специалност; Професионален опит: Минимум 5 годишен общ професионален опит; Участие в минимум 2 проекта за разработване на анализи и стратегии за оптимизиране на функционирането и/или изграждане на административен капацитет на публични организации; Участие в минимум 2 проекта за провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет и организационно развитие на публични организации; Ключов експерт 3: Експерт нормативна уредба Образование: минимум образователно-квалификационна степен „магистър” в следните области на висшето образоване: Право; Минимум 5 годишен общ професионален опит; Участие в 2 проекта за разработване на разработване на анализи и стратегии за оптимизиране на функционирането и/или изграждане на административен капацитет на публични организации и/или разработване на нормативна уредба и вътрешни нормативни актове (в т.ч. вътрешни правила, методологии, процедури и др.) за публични организации. Продължение на изискванията за разписани в Раздел IV Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (T= (П1 + П2) ; тежест: 80
Показател: Предлагана цена (Ф); тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070693 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.12.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

София, ул. "6-ти септември", № 21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел ( чл. 68, ал. 3 от ЗОП).

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на обществената поръчка ще бъде осигурено от Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007 - 2013”, приоритетна ос 5 „Техническа помощ” (Проект № BG161РО003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III, 2.3. Технически възможности: • Ключов експерт 4: Експерт за организация на обучения Квалификация и умения Образование: минимум образователно-квалификационна степен „магистър” в следните области на висшето образование: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки в едно от следните направления: право; администрация и управление; икономика, математика, информатика и компютърни науки или еквивалентна специалност; Професионален опит: • Минимум 3 годишен общ професионален опит; • Участие като ръководител / координатор на минимум 2 проекта за провеждане на обучения и/или управление на събития (семинари, конференции и др.); Неключови експерти С оглед спецификата на дейността на УО на ОПК, Изпълнителят следва да осигури неключови експерти със следните компетентности: Експерт вътрешен контрол и нередности; Експерт програмиране; Експерт подбор на проекти и договаряне; Експерт финансово управление на програми и проекти; Експерт мониторинг и контрол на проекти и програми; Експерт комуникации, информация и публичност. Неключовите експерти следва да притежават минимум 3 години специфичен опит в областта на разработване, изпълнение/ управление, анализ и/или оценки на програми, финансирани с фондове на ЕС, и/или подготовка, и/или управление и/или оценка, и/или вътрешен мониторинг и контрол на проекти, финансирани от фондовете на ЕС. Неключовите експерти следва да бъдат поименно изброени в Приложение – Образец 10. Участника следва да докаже, че разполага с този минимум от неключови екпсерти. Участника следва да представи и приложи автобиографии и доказателства за наличния изискуем опит. В техническото си предложение кандидатът може да представи допълнителни неключови експерти с подходяща професионална квалификация и опит. За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът следва да удостовери съответствието си със стандарти за системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост, който трябва да съдържа отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 с надпис "Предлагана цена". Плик № 1 трябва да съдържа документите, посочени в чл. 57, ал. 2, т. 1 от ЗОП и документацията за участие. Плик № 2 трябва да съдържа документите, посочени в чл. 57, ал. 2, т. 2 от ЗОП и документацията за участие. Плик № 3 трябва да съдържа документите, посочени в чл. 57, ал.2, т. 3 от ЗОП и документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването на решението за откриване на процедурата/решението за промяна се извършва в сроковете и при условията, посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ