Версия за печат

00087-2013-0133

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: СО-РД-03-224 от 27.11.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на нова механизация и оборудване за нуждите на депо – Садината, район Кремиковци”. Настоящата обществена поръчка включва доставка на нова неупотребявана техника: • Булдозер –1 бр.; • Компактор – 1 бр.; • Колесен (челен) товарач – 1 бр.; • Колесен багер-товарач – 1 бр.; • Авто-цистерна с надстройка – 1 бр. , съгласно технически спецификации; Доставената техника трябва да е с високо качество и да съответства на съвременните изисквания и стандарти за работна ефективност и опазване на околната среда. Техниката, ще се използва за обезпечаване на експлоатационни нужди, и дейности по почистване и поддържане (лятно и зимно) на вътрешно-площадковата инфраструктура на изграденото депо за неопасни отпадъци – Садината.

II.3) Кратко описание на поръчката

„Доставка на нова механизация и оборудване за нуждите на депо – Садината, район Кремиковци”. Настоящата обществена поръчка включва доставка на нова неупотребявана техника: • Булдозер –1 бр.; • Компактор – 1 бр.; • Колесен (челен) товарач – 1 бр.; • Колесен багер-товарач – 1 бр.; • Авто-цистерна с надстройка – 1 бр. , съгласно технически спецификации; Доставената техника трябва да е с високо качество и да съответства на съвременните изисквания и стандарти за работна ефективност и опазване на околната среда. Техниката, ще се използва за обезпечаване на експлоатационни нужди, и дейности по почистване и поддържане (лятно и зимно) на вътрешно-площадковата инфраструктура на изграденото депо за неопасни отпадъци – Садината.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

43210000, 43250000, 34133100, 34223340

Описание:

Машини за извършване на изкопно-насипни работи
Товарачни машини с челно товарене
Камиони цистерни
Ремаркета цистерни

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: СО-РД-09-03 -169 от 23.08.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-557749
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 169 - 292807 от 31.08.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2013-133
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

557749

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

29.08.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 9, т. 2 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
07/10/2013 17:00
Да се чете:
16/12/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи:

Вместо:
27/09/2013 16:00
Да се чете:
06/12/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите:

Вместо:
09/10/2013 11:00
Да се чете:
19/12/2013 11:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

28.11.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Йорданка Асенова Фандъкова
Длъжност: Кмет на Столична община