Версия за печат

00512-2013-0013

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000455471

Медицински университет - Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, За: Проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив, Борис Лозанов- ръководител отдел "ДООП", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602887 ; 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.meduniversity-plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изграждане на комплекс от технологични, административно-организационни и нормативни ресурси за провеждане на електронно обучение и ефективни форми на дистанционно обучение в областта на Общественото здраве за нуждите на Медицински университет - Пловдив”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на дейностите предвидени в поръчката ще се осъществява във Факултет по обществено здраве (ФОЗ) към Медицински университет – Пловдив, бул. Васил Априлов №15а.
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изграждане на комплекс от технологични, административно-организационни и нормативни ресурси за провеждане на електронно обучение и ефективни форми на дистанционно обучение в областта на Общественото здраве за нуждите на Медицински университет - Пловдив.В процедурата не са предвидени самостоятелни обособени позиции (СОП), но с оглед бюджета и отчитането на проекта към договориращия орган по програмата, Възложителят е обособил шест вида дейности (пера), необходими за цялостното изпълнение на поръчката, които са както следва: Перо 1 – „Създаване и внедряване на Технологично базирана интегрирана учебна платформа за провеждане на електронно обучение, вкл. провеждано в дистанционна форма - базова среда за обучение и настройки, надграждащи модули, портал за достъп на потребители, система за администриране на учебен процес и обучаващи се, автоматизирани методи за оценка на качеството на електронно обучение и ефективни форми на дистанционно обучение“ Перо 2 – „Обучение на преподаватели, администратори и технически персонал в Центъра за дистанционно обучение в Медицински Университет Пловдив“ Перо 3 – „Подготовка, относно разработването на ЕФ за ДО на 64 магистърски курса към Факултет по Обществено здраве“ Перо 4 – „Разработване на електронни учебни помагала за 64 магистърски курса към Факултет по Обществено здраве на МУ Пловдив“ Перо 5 – „Създаване на електронни хранилища (основни и в помощ на образователния процес) за магистърските програми на Факултет по обществено здраве. Перо 6 – „Разработване на вътрешна методическа и нормативна база за регламентиране на е-форми на дистанционно обучение в областта на общественото здраве“, включително Разработване на Методика и технология на изготвяне и критерии за съдържание на учебните материали и помагала за ДО (предхожда по време подготовка и разработване на електронни учебни помагала и е-хранилища), Разработване на вътрешни стандарти за тестване, контрол и оценяване на знания, за дистанционно обучение в Центъра за дистанционно обучение на Медицински Университет Пловдив, които ще бъдат систематизирани в Методическо ръководство, Изготвяне на Правилник за дейността и функционирането на Центъра за дистанционно обучение, Изготвяне на Специализиран справочник за организацията на достъпа до електронните ресурсите на ЦДО, Изготвяне на Методика за оценка (в т.ч. автоматизирани методи) на Качеството на ЕДО в МУ Пловдив.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48200000, 48500000, 48600000

Описание:

Софтуерни пакети за работа в мрежи интернет и интранет
Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
444999 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Ценова оферта на участника /П.3/; тежест: 30
Критерий: Техническо предложение на участника /П.1/: П.1.1 - Функционални изисквания;; тежест: 31
Критерий: Техническо предложение на участника /П.1/: П.1.2 - Методология за разработка;; тежест: 16
Критерий: Техническо предложение на участника /П.1/: П.1.3 - Организация и управление;; тежест: 16
Критерий: рок за изпълнение на поръчката /П.2/;; тежест: 7
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 157 - 273601 от 14.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ОП-36-2013 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „КОНСОРЦИУМ ПРОКОН“, бул. „Шипченски проход“ № 69А,, България 1574, София, Тел.: 02 8705257, Факс: 02 9733853

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 450950 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 444999 BGN без ДДС
Брой месеци: 14
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се финансира по Проект „Създаване на Система за Ефективно Дистанционно Електронно базирано обучение на Магистри по Обществено здраве Министерство на образованието, младежта и науката, оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, Схема BG051PO001-4.3.04 „Развитие на електронни форми на дистанционно обучение в системата на висшето образование” и съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-4.3.04-0035.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2013 г.