00106-2013-0019
Технически редакции | ||
26.11.2013 16:19 ч. : | 26/11/2013 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.11.2013 16:19 ч. : | 26/11/2013 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1040, София, Тел.: 02 8139102; 02 8139186, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574
Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139102, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574
Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139102, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574
Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Министерство на правосъдието, ул. „Славянска” № 1, За: Мария Ленгерова, България 1040, София, Тел.: 02 9237373, Факс: 02 9870098
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.justice.government.bg..
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: правосъдие
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Специализирани обучения за системни и мрежови администратори на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията"
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е провеждане на специализирани обучения за служители на ГД "Изпълнение на наказанията" по следните пет теми: 1. Администриране на СУБД Microsoft SQL Server 2012 - Course 10775A: Administering Microsoft SQL Server 2012 Databases - за 5 обучаеми; 2. Администриране на Windows Server 2012 - Course 20411B: Administering Windows Server 2012 - за 5 обучаеми; 3. Конфигуриране на разширени услуги в Windows Server 2012 - Course 20412B: Configuring Advanced Windows Server 2012 Services - за 5 обучаеми; 4. Администриране на базова среда, реализирана с Microsoft Exchange Server 2013 - Course 20341A: Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013 - за 5 обучаеми; 5. Мрежово администриране – Cisco CCNA 2.0 Routing and Switching или CCENT Routing and Switching - за 5 обучаеми.
80510000, 80533000, 80570000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предмет на настоящата обществена поръчка е провеждане на специализирани обучения за служители на ГД "Изпълнение на наказанията" по следните пет теми: 1. Администриране на СУБД Microsoft SQL Server 2012 - Course 10775A: Administering Microsoft SQL Server 2012 Databases - за 5 обучаеми; 2. Администриране на Windows Server 2012 - Course 20411B: Administering Windows Server 2012 - за 5 обучаеми; 3. Конфигуриране на разширени услуги в Windows Server 2012 - Course 20412B: Configuring Advanced Windows Server 2012 Services - за 5 обучаеми; 4. Администриране на базова среда, реализирана с Microsoft Exchange Server 2013 - Course 20341A: Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013 - за 5 обучаеми; 5. Мрежово администриране – Cisco CCNA 2.0 Routing and Switching или CCENT Routing and Switching - за 5 обучаеми.
НЕ
29.05.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: •парична сума; •банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по банкова сметка на Министерство на правосъдието в банка: БНБ – ЦУ, Република България; IBAN BG44BNBG96613300173701; BIC BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 400 (четиристотин) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС и се внася по същата банкова сметка. Ако участникът представя Банкова гаранция за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката, то същите трябва да бъдат открити в съответствие с условията за задържане и освобождаване по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП и покриващи 100 % стойността им. Всяка гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части, да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде 120 дни от датата на представяне на офертата. Валидността на гаранцията за изпълнение на договора следва да бъде 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.
Поръчката се финансира чрез 100 % безвъзмездна финансова помощ, предоставяна от Управляващия орган на ОПАК, по договор на Министерство на правосъдието по ОПАК с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. за изпълнение на проект с наименование: “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Плащането се извършва след провеждане на всички обучения съгласно Техническата спецификация и представянето на доклад, одобрен с констативен протокол и оригинална фактура в срок до 30 (тридесет) календарни дни. Докладът от извършената работа трябва да има следните приложения, които са предварително съгласувани с Възложителя: • Анкетни карти и обобщена информация от тях; • Присъствени списъци, програма от мероприятието; • Копие от размножени материали, предоставените на присъстващите за дадено събитие; • Снимков материал и/или видеоматериал; • Други приложими документи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща само разходите за реално присъствалите на обученията участници, спрямо единичните цени, предложени от избрания ИЗПЪЛНИТЕЛ.
В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение, в което задължително се посочва представляващият. То се представя в оригинал или нотариално заверен препис. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. В споразумението/договора трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора, е определен член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, включително за гаранционния период; направено е разпределение на дейностите между отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. Когато участникът е обединение, но не е приложен договор за създаването на обединение, или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на Офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
120
заседателната зала в административната сграда на ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21
Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача - на интернет адреса на ГДИН: http://www.gdin.bg/Pages/PublicOrders/Zop.aspx и на видно място в административна сграда на ГДИН.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. по Оперативна програма “Административен капацитет”
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следните интернет адреси: www.gdin.bg и на www.justice.government.bg. Срокът на изпълнение на настоящата обществена поръчка e до 30.04.2014 г. Възлагането на всяко от обученията ще се извършва с възлагателно писмо от Възложителя до 15 дни преди датата на провеждане на всяко обучение.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби се подават в 10-дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
26.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ