Версия за печат

00106-2013-0019

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1040, София, Тел.: 02 8139102; 02 8139186, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139102, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139102, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на правосъдието, ул. „Славянска” № 1, За: Мария Ленгерова, България 1040, София, Тел.: 02 9237373, Факс: 02 9870098

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Специализирани обучения за системни и мрежови администратори на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е провеждане на специализирани обучения за служители на ГД "Изпълнение на наказанията" по следните пет теми: 1. Администриране на СУБД Microsoft SQL Server 2012 - Course 10775A: Administering Microsoft SQL Server 2012 Databases - за 5 обучаеми; 2. Администриране на Windows Server 2012 - Course 20411B: Administering Windows Server 2012 - за 5 обучаеми; 3. Конфигуриране на разширени услуги в Windows Server 2012 - Course 20412B: Configuring Advanced Windows Server 2012 Services - за 5 обучаеми; 4. Администриране на базова среда, реализирана с Microsoft Exchange Server 2013 - Course 20341A: Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013 - за 5 обучаеми; 5. Мрежово администриране – Cisco CCNA 2.0 Routing and Switching или CCENT Routing and Switching - за 5 обучаеми.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000, 80533000, 80570000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по компютърно обучение и получаване на знания в областта на информатиката
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка е провеждане на специализирани обучения за служители на ГД "Изпълнение на наказанията" по следните пет теми: 1. Администриране на СУБД Microsoft SQL Server 2012 - Course 10775A: Administering Microsoft SQL Server 2012 Databases - за 5 обучаеми; 2. Администриране на Windows Server 2012 - Course 20411B: Administering Windows Server 2012 - за 5 обучаеми; 3. Конфигуриране на разширени услуги в Windows Server 2012 - Course 20412B: Configuring Advanced Windows Server 2012 Services - за 5 обучаеми; 4. Администриране на базова среда, реализирана с Microsoft Exchange Server 2013 - Course 20341A: Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013 - за 5 обучаеми; 5. Мрежово администриране – Cisco CCNA 2.0 Routing and Switching или CCENT Routing and Switching - за 5 обучаеми.

Прогнозна стойност без ДДС
42867 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

29.05.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: •парична сума; •банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по банкова сметка на Министерство на правосъдието в банка: БНБ – ЦУ, Република България; IBAN BG44BNBG96613300173701; BIC BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 400 (четиристотин) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС и се внася по същата банкова сметка. Ако участникът представя Банкова гаранция за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката, то същите трябва да бъдат открити в съответствие с условията за задържане и освобождаване по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП и покриващи 100 % стойността им. Всяка гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части, да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде 120 дни от датата на представяне на офертата. Валидността на гаранцията за изпълнение на договора следва да бъде 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира чрез 100 % безвъзмездна финансова помощ, предоставяна от Управляващия орган на ОПАК, по договор на Министерство на правосъдието по ОПАК с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. за изпълнение на проект с наименование: “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Плащането се извършва след провеждане на всички обучения съгласно Техническата спецификация и представянето на доклад, одобрен с констативен протокол и оригинална фактура в срок до 30 (тридесет) календарни дни. Докладът от извършената работа трябва да има следните приложения, които са предварително съгласувани с Възложителя: • Анкетни карти и обобщена информация от тях; • Присъствени списъци, програма от мероприятието; • Копие от размножени материали, предоставените на присъстващите за дадено събитие; • Снимков материал и/или видеоматериал; • Други приложими документи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща само разходите за реално присъствалите на обученията участници, спрямо единичните цени, предложени от избрания ИЗПЪЛНИТЕЛ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение, в което задължително се посочва представляващият. То се представя в оригинал или нотариално заверен препис. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. В споразумението/договора трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора, е определен член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, включително за гаранционния период; направено е разпределение на дейностите между отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. Когато участникът е обединение, но не е приложен договор за създаването на обединение, или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на Офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия.Могат да участват като участници български или чуждестранни Физически или ЮЛ, регистрирани като търговци по см. на ТЗ или по националното си законодателство – за чуждестранни лица, включително и техните обединения. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник:- при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, букви от «а» до «д», ал.2, т.1, т. 2 (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП - професия или дейност, свързана с провеждане на обучения), т.3 , т.4 и т.5, ал.5 от ЗОП;- чиято ценова оферта надхвърля посочената в обявлението прогнозна стойност на поръчката /максимално предвидения финансов ресурс/;- и във всички останали случаи ,описани в документацията за участие и в Закона за обществените поръчки, включително и във всички хипотези на чл. 69, ал.1 от ЗОП. Преди да се пристъпи към отстраняване от участие, възложителят предоставя на участника да докаже съответствие с неговите изисквания по реда на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ 3 отделни запечатани непрозрозрачни плика, както следва: ПЛИК 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1) Списък на документите - попълва се Образец № 13, подписан от участника ; 2) Оферта - попълва се Образец № 1; 3) Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Ако участникът е чуждестранно юридическо лице, той следва да представи еквивалентен на актуалното сътояние документ на съдебен или адм. орган от държавата, в която е установен ; копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице; 4) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка , в който е посочен представляващият – оригинал или нотариално заверен препис; 5) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 6)Документ за внесена гаранция за участие; 7) Декларации за липсата на посочените в поле III.2.1) обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълват се Образец № 4 и Образец № 5; 8) Доказателства за икономическото и финансово състояние - съгласно Указанията за подготовка на офертата и раздел III.2.2. и раздел III.2.3. от настоящото обявление;) 9) Декларация за участието на подизпълнители, съдържаща информация за вида на работите, които те ще извършват, както и дела на тяхното участие - Образец № 10; 10) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата - Образец № 11; 11) Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор – Образец № 12; ПЛИК 2. "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката - попълнено и подписано Техническо предложение - по Образец № 2 ; ПЛИК 3. "Предлагана цена", който съдържа: Ценово предложение – Образец № 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Информация за реализирания оборот от сходни дейности за последните три приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно, съгласно Приложение № 6 от документацията за участие.
Минимални изисквания: Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), не по-малко от 50 000 (петдесет хиляди) лева. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от провеждане на обучения за системни админстратори и/или други обучения в областта на информационните технологии. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален сходен оборот от дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите съобразно дела и вида на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Декларация – справка за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата - Приложение № 9. 2) Копия на препоръки/референции или други еквивалентни за поне два от договорите, посочени в деклрацията-справка за изпълнените договори. Препоръките трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или друг доказателствен документ.
Минимални изисквания: 1) Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата, а именно: Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори за провеждане на обучения за системни админстратори и/ или други обучения в областта на информационните технологии. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите съобразно дела и вида на тяхното участие. документи, доказващ добро изпълнение, със съответно надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт, период/срок на изпълнение, дейности по проекта и стойност
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 541009 от 14.05.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.12.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.01.2014 г.  Час: 11:00
Място

заседателната зала в административната сграда на ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача - на интернет адреса на ГДИН: http://www.gdin.bg/Pages/PublicOrders/Zop.aspx и на видно място в административна сграда на ГДИН.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. по Оперативна програма “Административен капацитет”

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следните интернет адреси: www.gdin.bg и на www.justice.government.bg. Срокът на изпълнение на настоящата обществена поръчка e до 30.04.2014 г. Възлагането на всяко от обученията ще се извършва с възлагателно писмо от Възложителя до 15 дни преди датата на провеждане на всяко обучение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10-дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ