00073-2013-0039
Технически редакции | ||
25.11.2013 09:29 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.11.2013 09:24 ч. : | 22/11/2013 16:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.11.2013 09:24 ч. : | 22/11/2013 16:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Велико Търново, пл.Майка България № 2, За: Теодора Минкова; Русанка Александрова; Зорница Кънчева- Миладинова- Началник на отдел "Околна среда", България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231; 062 619503, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"; отдел "Околна среда"Регионална или местна агенция/служба
Обществени услуги
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Инженеринг (проектиране и строителство) на обект „Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново” по договорните УСЛОВИЯ на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно–монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга).
Този документ е създаден в рамките на проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново” за осъществяване с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.” съ-финансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от община Велико Търново и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.”. В предмета на поръчката са включени следните дейности: Преглед и анализ на съществуващия идеен проект на Възложителя за обект "Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново". Допълнителни проучвания при необходимост. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Работен проект, въз основа на съществуващ идеен проект, за обект "Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново", в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с идейния проект, одобрен от Възложителя, и издаденото Разрешение за строеж на обекта. Извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи, Възложителя и Инженера. Актуализация на разработения План за безопасност и здраве (ПБЗ) и разработване на Работен проект по организация и изпълнение на строителството (РПОИС). Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство. Получаване на допълнено разрешение за строеж за обекта. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи, Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно – монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга, Първо издание на Международната федерация на инженерите - консултанти (FIDIC), 1999) - Общи и Специфични условия, и правилата на ОП "Околна среда 2007-2013г.". Авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласноЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му. Доставка, монтаж и пуск на електро - механичното, технологичното и другото, различно от тях, оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър. Изготвяне на инструкции за експлоатация и експлоатационна подръжка на Регионалната система за управление на отпадъците. Обучение на персонала, който ще бъде ангажиран в периода на експлоатация на системата. Проби при завършване на строителните и монтажните работи. Въвеждане на обекта в експлоатация след получаване на Разрешение за ползване. Отстраняване на всички констатиране дефекти през Срока за съобщаване на дефекти и в рамките на гаранционния срок. Гаранционно обслужване до изтичане гаранционния срок. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.".
45222110, 45100000, 45213280, 71320000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
22.08.2013 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
процедура за възлагане на обществена поръчка
С Решение на КЗК № 1448/28.10.2013г. е отменено като незаконосъобразно Решение № РД 24- 71 от 22.08.2013г. на Кмета на Община Велико Търново за откриване на обществената поръчка и са приети за основателни оплакванията в жалба на „Геотехмин” АД относно заложени в документацията за участие условия. С Решение на КЗК са установени нарушения при откриването на процедурата в част условия на документацията за участие, които не могат да бъдат отстранени, без това да промени условията, при които е обявена процедурата. Към настоящия момент е изтекъл срока по чл. 27а, ал.3 от ЗОП и на този етап документацията за участие не може да бъде коригирана и променена, съгласно установеното в Решение на КЗК № 1448/28.10.2013г. Налице е правното основание на чл. 39, ал.1, т.6 от ЗОП за прекратяване на процедурата. На следващо място е налице съществена промяна на обстоятелствата, съгласно чл. 39, ал.1 т.5 от ЗОП и невъзможност да се осигури финансиране за част от предварително обявените за изпълнението дейности по причини, които възложителят не е можел да предвиди. Във връзка с постъпило становище на експертна работна група, определена с Решение № 313/18.10.2011г. на ръководителя на Междинното звено на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” относно проектно предложение № DIR- 5112122-11-79 «Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново» и във връзка с изпратен към МОСВ от Община Велико Търново променен формуляр за кандидатстване с писмо с изх. № 0406-136/19.11.2013г. с променени бюджетни стойности в значителни размери се променя обхвата на поръчката: отпадат дейности, променят се количества. С оглед промените отпада финансирането за част от дейностите, като това се отразява на прогнозната стойност на поръчката - 41 910 734,27 без ДДС, публикуваната в обявление № 556751/ 22.08.2013 г. и влияе на изискванията към участниците. Съгласно ал. 25, ал.6 от ЗОП „Критериите за подбор по чл. 25 ал. 2, т. 6 и документите, които се изискват за изпълнението им, трябва да са съобразени и да съответстват на стойността, сложността и обема на обществената поръчка”. Възлагането на дейностите при нововъзникналите условия не може да стане при условията на създадената документация за участие, поради установени нарушения на ЗОП при изготвянето й и поради необходимост от изготвяне на друга документация за участие, която да е в съответствие със ЗОП, с нова техническа спецификация, нови условия към участниците и т.н. Изложените обстоятелства налагат прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка и обявяване на нова процедура с различни характеристики след изготвяне на документация за участие с нова техническа спецификация и количествени сметки, с нови условия и изисквания към участниците, съобразени със сложността и с новия обем на възлагани работи и с новата стойност, за която е осигурено финансирането.
НЕ
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
22.11.2013 г.
Възложител