Версия за печат

00761-2013-0004

BG-Сапарева баня: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сапарева баня, ул. Германея №1, За: инж. Радка Георгиева, РБългария 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_euro@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Създаване на изложба на етнографското наследство и природните забележителности на община Сапарева баня с прилагане на компютърни технологии с версии за показване на специализирани компютърни системи, в Интернет и на DVD” с обособени позиции:Обособена позиция 1: Закупуване на компютърно съдържание – 47 кратки филма, представящи местното етнографско, историческо и природно наследство, заснети с 3 камери и 2 микрофона, озвучени на 5 езика с обща продължителност 160 минути; Обособена позиция 2: Система за управление на аудио-визуална база;Обособена позиция 3: Изложба на местното етнографско наследство и природни забележителности в Интернет; Обособена позиция 4: Изработка на DVD.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: Община Сапарева баня
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Създаване на изложба на етнографското наследство и природните забележителности на община Сапарева баня с прилагане на компютърни технологии с версии за показване на специализирани компютърни системи, в Интернет и на DVD” с обособени позиции:Обособена позиция 1: Закупуване на компютърно съдържание – 47 кратки филма, представящи местното етнографско, историческо и природно наследство, заснети с 3 камери и 2 микрофона, озвучени на 5 езика с обща продължителност 160 минути; Обособена позиция 2: Система за управление на аудио-визуална база;Обособена позиция 3: Изложба на местното етнографско наследство и природни забележителности в Интернет; Обособена позиция 4: Изработка на DVD.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000, 72413000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Услуги по уебдизайн

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническа спецификация за всяка обособена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
292666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; б) банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.Гаранцията за участие е в размер на: За Обособена позиция 1 - 1720.00 лв. (хиляда седемстотин и двадесет лева и нула стотинки) За Обособена позиция 2 - 448.00 лв. (четиристотин четиридесет и осем лева и нула стотинки) За Обособена позиция 3-114.00 лв. (сто и четиринадесет лева и нула стотинки) За Обособена позиция 4- 59.00 лв. ( петдесет и девет лева и нула стотинки) Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1.5% (един процент и половина) от стойността на поръчката за всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Община Сапарева баня е БЕНЕФИЦИЕНТ по Договор № 10/313/00081 от 06.07.2012 г. за безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 от ПРСР 2007-2013г. за проект «Експониране на етнографското наследство и природните забележителности на община Сапарева баня с прилагане на компютърни технологиио».

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията с мотивирана обосновка предлага за отстраняване от участие в поръчката всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: ПЛИК № 1„Документи за подбор”, със следното съдържание: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2.Оферта попълнена по Образец №1; 3.Копие от документа съдържащ ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър; когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 5.Документ/Договор (Споразумение) за създаване на обединение. 6.Декларация по чл.47, ал. 1, т.1 и ал. 2, т.2 от ЗОП-Образец №4/оригинал/.7.Декларация по чл.47, ал. 1, т.2 и т.3, ал.2, т. 1,3 и 4 от ЗОП-Образец №5/оригинал/. 8.Декларация по чл.47, ал. 5 и ал. 2, т.5 от ЗОП-Образец №6/оригинал/.9. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП: 9.1Подписана и подпечатана от участника информация за общия минимален оборот на участника и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за съответната обособона позиция за 2010 г., 2011г.и 2012г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП -Образец № 8, Таблица 1 считано от датата на подаване на офертата; 9.2 Подписана и подпечатана от участника информация - Образец №8, Таблица № 2 за минимален доказан оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за 2010, 2011 и 2012г.;9.3 Декларация /свободен текст/, че участника е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за 2010, 2011и 2012 г.; 9.4 Участника да представи документ от обслужващата го банка - Банкова атестация и/или Банково удостоверение - оригинал, че същият е коректен клиент, валидно към датата на откриване на процедурата и разполага с финасов ресурс за изпълнение на поръчката. 9.5 Участника да притежава банкова референция и финасов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 107 493.00 лв. в една от следните форми - собствени финансови средства или достъп до кредитна линия /и/ с доказано наличие. /важи за ОП № 1/;9.6 Копия, подписани и подпечатани на всяка страница от годишния баланс и отчета за приходи и разходи, удостоверяващи финансовото състояние на участника за предходните три счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г.и 2012 г.). съгласно ЗС – за не регистрираните в ТР при Агенцията по вписванията. 10.Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, които задължително включват:10.1 Списък на основните договори за осъществени услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години- образец 9;10.2 Участникът следва да е изпълнил поне два договора за услуга, сходни с предмета на поръчката/обособената позиция, за която кандидатства през 2010, 2011, 2012г и/или от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си-Образец №9;10.3 Участника да представи Сертификат, издаден от акредитирани лица за управление на качеството от сериите ISO 9001 или еквивалент;10.4 Списък - декларация по Образец №13 на възложителя съдържаща описание на техническото оборудване, собствено или наето; 10.5 Списък на техническите лица, който участникът ще използва при изпълнение на поръчката-Образец 14;10.6 Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП-Образец № 11;10.7Декларация за съгласие за участие като подизпълнители-образец №7;10.8 Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;10.9 Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Образец № 12; 10.10 Проект на договор, подписан и подпечатан от участника-Образец № 10; ПЛИК № 2 -„Предложение за изпълнение на поръчката”, вкл. Техническа оферта -Образец №2, придружена от Образец №15 и Образец №15а; ПЛИК № 3 "Предлагана цена", вкл. Ценово предложение- образец №3 и КСС по образци №3.1№,3.2,№3.3,№3.4.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят: 1.Информация за общия оборот на участника и за оборота от услуги, които са сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция за последните три години, а именно 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си/образец 8/. 2. Информация за годишната печалба през последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.)/ декларация свободен текст/; 3. Банкова атестация - банково удостоверение от обслужващата банка, че Участникът е коректен клиент, валидно към датата на откриване на процедурата и разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката/отнася се за ОП 1/; 4. Копие от годишния баланс и отчета за приходи и разходи за предходните три години (2010, 2011 и 2012 г), подписани и подпечатани от участника на всяка страница, съгласно Закона за счетоводството - за нерегистрираните в Търговския регистър при Агенцията по вписвания/ отнася се за ОП2, ОП3 и ОП4/. 5. Копие от счетоводен баланс за приходите и разходите за последните три финансови години /2010, 2011 и 2012 г./ -отнася се за ОП2,ОП3 и ОП4;
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следните минимални изисквания за всяка една позиция, както следва: За Обособена позиция №1: 1.Участниците следва да имат минимален оборот общо за последните три години / 2010., 2011 и 2012 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата в размер не по-малко от 322 479 лв. без ДДС. 2.Участниците следва да имат минимален доказан оборот от дейности, сходни* с предмета на поръчката в размер не по-малко от стойността на Обособена позиция № 1 – 214 986 лв.без ДДС. 3. Участникът трябва да е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за предходните три финансови години 2010, 2011 и 2012 г; 4.Участника да притежава банкова референция и финасов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 107 493 лв. в една от следните форми-собствени финансови средства или достъп до кредитна линия/и/ с доказано наличие. За Обособена позиция №2: 1.Участниците следва да имат минимален оборот общо за последните три години /2010, 2011 и 2012 г./,в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата в размер не по-малко от 84 000 лв. без ДДС. 2. Участниците следва да имат минимален доказан оборот от дейности, сходни* с предмета на поръчката в размер не по-малко от стойността на Обособена позиция № 2 – 56 000 лв. без ДДС. 3. Участникът трябва да е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за предходните три финансови години 2010, 2011 и 2012 г; За Обособена позиция 3: 1. Участниците следва да имат минимален оборот общо за последните три години /2010., 2011 и 2012 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата в размер не по-малко от 21 441 лв. без ДДС.2. Участниците следва да имат минимален доказан оборот от дейности, сходни* с предмета на поръчката в размер не по-малко от стойността на Обособена позиция 3 – 14 294 лв. без ДДС. 3. Участникът трябва да е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за предходните три финансови години 2010, 2011 и 2012 г; За Обособена позиция № 4: 1. Участниците следва да имат минимален оборот общо за последните 3 години /2010 г., 2011 г. и 2012 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата в размер не по-малко от 11 079 лв. /единадесет хиляди седемдесет и девет лева/ без ДДС. 2. Участниците следва да имат минимален доказан оборот от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер не по-малко от стойността на Обособена позиция № 4 – 7 386 лв. /седем хиляди триста осемдесет и шест лева/ без ДДС. 3. Участникът трябва да е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за предходните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.); Забележка: В случай, че по обективни причини (новорегистрирани участници) участникът не може да представи справка по отношение на общ оборот от извършени услуги във връзка с предмета на поръчката за последните три години, той следва да представи доказателства за размера на оборота от датата на регистрацията си до датата на представянето на офертата. За сходни* виж Раздел III - Изисквания към участниците от Указанията за участие в процедурата!
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник следва да представи за обособената позиция, за която участва: 1. Списък на основните договори за осъществени услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от съответният Възложител от списъка, чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП -образец № 9; 2. Сертификат, издаден от акредитирани лица за управление на качеството/ отнася за за ОП1 и ОП2/. 3.Списък - декларация -образец 3,съдържаща описание на техническото оборудване придружен от документи, доказващи собствеността или наличността му за срока на изпълнение на договорите /договори, фактури и др./., както и описание на мерките за осигуряване на качеството, кратка анотация/кратко представяне на досегашната дейност на участника по предмета на поръчката; 3.1. Обяснителна записка и организация и методология на изпълнение. 4.Списък на техническите лица - ръководен и изпълнителски състав, който участникът ще използва при изпълнението на поръчката, придружен от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, професионални автобиографии, включително лицата, отговарящи за контрола на качеството-образец № 14 ; Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже техническите си възможности с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Чуждестранните лица представят еквивалентни документи от съответните компетентни органи съобразно националното им законодателство.
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следните минимални изисквания за всяка една позиция, както следва: За Обособена позиция №1: 1. Участниците да имат изпълнени поне 2 /два/ договора за услуга, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Участникът трябва да покаже, че има необходимите технически възможности за изпълнението на поръчката. В този смисъл, трябва да покаже собствено или наето техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на поръчката, минимум 3 бр. HD камери и 2 микрофона, видео - монтажна апаратура комплект, звуко - записна апаратура комплект. 3. Гаранционна карта/сертификат за качество и произход на аудио – визуалното компютърно съдържание, описано в Техническата спецификация. 4. Участникът трябва да разполага минимум със следните лица за изпълнение предмета на Обособена позиция № 1: режисьор, сценарист, оператори – двама, композитор, лице/лица, които озвучават филмите на 5 езика. За Обособена позиция № 2: 1. Участниците да имат изпълнени поне 2 /два/ договора за услуга, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Гаранционна карта на системата за управление на аудио-визуалната база съгласно Техническа спецификация. 3. Участникът трябва да има не по-малко от тригодишен опит в областта на компютърното програмиране, изработването на рекламни и печатни материали и в областта на уеб-програмирането и уеб-дизайна, аудиовизуално компютърно представяне на културни, исторически и природни забележителности, включващо различни езикови версии. 4. Участникът да притежава необходимото техническо оборудване и технически лица - ръководен и изпълнителски персонал за изпълнение предмета на настоящата поръчка. За Обособена позиция № 3: 1. Участниците да имат изпълнени поне 2 /два/ договора за услуга, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Участникът трябва да има не по-малко от тригодишен опит в областта на компютърното програмиране, изработването на рекламни и печатни материали и в областта на уеб-програмирането и уеб-дизайна, аудиовизуално компютърно представяне на културни, исторически и природни забележителности, включващо различни езикови версии. 3. Участникът да притежава необходимото техническо оборудване и технически лица - ръководен и изпълнителски персонал за изпълнение предмета на настоящата поръчка За Обособена позиция № 4: 1. Участниците да имат изпълнени 2 /два/ договора за услуга, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Участникът трябва да има не по-малко от тригодишен опит в областта на компютърното програмиране, изработването на рекламни и печатни материали и в областта на уеб-програмирането и уеб-дизайна, аудиовизуално компютърно представяне на културни, исторически и природни забележителности, включващо различни езикови версии. 3. Участникът да притежава необходимото техническо оборудване и технически лица - ръководен и изпълнителски персонал за изпълнение предмета на настоящата поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение ; тежест: 40
Показател: Ценово предложение ; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00761-2013-0004

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала, ет. 3 в сградата на Община Сапарева баня, гр. Сапарева баня, ул. Германея №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на решение за регистрация). КОМИСИЯТА ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на посочения в настоящата документация Интернет адрес на Община Сапарева баня: www.saparevabanyа.bg., четири дни преди деня на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

По Програма за развитие на селските райони 2007-2013г., мярка 313 "Насърчаване на туристическите дейности", проект с наименование «Експониране на етнографското наследство и природните забележителности на община Сапарева баня с прилагане на компютърни технологиио».

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: Решенията на Възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, Глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 4 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Закупуване на компютърно съдържание – 47 кратки филма, представящи местното етнографско, историческо и природно наследство, заснети с 3 камери и 2 микрофона, озвучени на 5 езика с обща продължителност 160 минути.
1) Кратко описание

Компютърно съдържание – 47 кратки филма, представящи местното етнографско, историческо и природно наследство, заснети с 3 камери и 2 микрофона, озвучени на 5 езика с обща продължителност 160 минути.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
214986 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Система за управление на аудио-визуална база.
1) Кратко описание

Система от компютърни програми /софтуер/ за управление на аудио-визуална съдържание, а именно 47-те аудио-визуални елемента / филми/.Съхраняване и подреждане на аудио-визуални елементи: • Избор на аудио-визуални елементи, отговарящи на определени признаци; • Избор на език за озвучаване; • Показване на аудио-визуалните елементи; • Смяна на езика на озвучаване по всяко време; • Взаимодействие с потребителя чрез допир до екрана • Разширяване на аудио-визуална база

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
56000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 1

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изложба на местното етнографско наследство и природни забележителности в Интернет.
1) Кратко описание

За всеки филм от базата се разработва версия за показване в Интернет.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72413000

Описание:

Услуги по уебдизайн

3) Количество или обем

Съгласно Описание за Обособена позиция № 3.

Прогнозна стойност, без ДДС
14294 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 1

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Изработка на DVD.
1) Кратко описание

Изработка на 1000 копия на диска, поставен в цветна хартиена дипляна – опаковка за диска,версия на изложбата за представяне на диск - DVD.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

3) Количество или обем

Съгласно Описание за Обособена позиция № 4.

Прогнозна стойност, без ДДС
7386 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 1