Версия за печат

00145-2013-0203

BG-Разград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез Териториално поделение на НОИ - гр. Разград, бул. "Бели Лом" №40, За: Теодора Андреева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 614415; 084 614485, E-mail: Razgrad@nssi.bg, Факс: 084 614440

Място/места за контакт: ТП на НОИ - гр. Разград
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява Държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): управлява Държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - гр. Разград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Разград, бул. "Бели Лом" №40, Административната сграда на ТП на НОИ - гр. Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Текуща доставка на оригинални, фабрично нови канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - гр. Разград по предварителна заявка от възложителя съгласно Приложение №1 (списък на канцеларските материали по вид), което е неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526935 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 553389 от 01.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 27 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
19.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД, ЕИК 201417931, ул. "Проф. Иван Шишманов" №4, ап.1, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 070 013999

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор