Версия за печат

00496-2013-0016

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" № 2, За: Венелина Богданова, България 1051, София, Тел.: 02 8119672, E-mail: venelina_bogdanova@abv.bg, Факс: 02 986260

Място/места за контакт: София, ул"Триадица" 2,сградата на АСП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осигуряване на логистика за провеждане на събития, за организация и провеждане на обучения и обучения по проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет, съгласно седем обособени позиции. Обществената поръчка е финансирана със средства от Оперативната програма "Развитие на човешките ресурси", съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-6.2.13-0001 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище”, с конкретен бенефициент Агенцията за социално подпомагане.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
28 областни градове
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на логистика за провеждане на събития, за организация и провеждане на обучения и обучения по проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съ-финасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет, съгласно седем обособени позиции. Четири от обособените позиции са свързани с осигуряване на логистика за провеждането и самото провеждане на обучения на различни целеви групи. Останалите три обособени позиции имат за предмет само осигуряване на логистика за провеждане на обучения и конференции. Подробна информация за обособените позиции е представена в Приложения Б към настоящето обявление. Обществената поръчка е финансирана със средства от Оперативната програма "Развитие на човешките ресурси", съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-6.2.13-0001 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище”, с конкретен бенефициент Агенцията за социално подпомагане.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80511000, 80570000, 79951000, 79952000

Описание:

Услуги по обучение на персонала
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Услуги по организиране на семинари
Услуги, свързани с организирането на събития

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1202091.16 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: За позиции №№ 1,2,4 и 5: Техническа оценка, съгласно формулата по Методиката за оценка, състояща се от 3 технически подпоказателя с общо тегло в комплексната оценка:; тежест: 60
Критерий: За позиции №№ 1,2,4 и 5: Финансова оценка, съгласно формулата по Методиката за оценка с относително тегло в комплексната оценка:; тежест: 40
Критерий: За позиции №№ 3, 6 и 7 : Критерият за оценка е най-ниска цена; тежест: 100
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 083 - 140003 от 27.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: BG 6.2.13/ДУ01/005 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на обучения и обучение на обучители за управление и предоставяне на социални услуги и супервизия”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Сдружение „Институт по социални дейности и практики”, гр. София, ул. „Княз Борис I“ № 78, България 1000, София, Тел.: 02 8524713, Факс: 02 9879803

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 78762.33 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 68152.04 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: BG 6.2.13/ДУ01/006 История / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на обучения и обучение на представители на целевите групи за мониторинг и оценка на изпълнението на политики и стратегии за развитие на социалните услуги, за оценка на риска и осъществяване на супервизия и кризисни интервенции, както и за контрол на качеството на предоставянето на социални услуги”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Сдружение „Институт по социални дейности и практики”, гр. София, ул. „Княз Борис I“ № 78, България 1000, София, Тел.: 02 8524713, Факс: 02 9879803

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 289458 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 248591.36 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: BG 6.2.13/ДУ01/007 История / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на обучения и обучение на служители от общинските администрации за управление, контрол на качеството и възлагане на управлението на социалните услуги”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Сдружение „Институт по социални дейности и практики”, ул. "Княз Борис" I, № 78, България 1000, София, Тел.: 02 8524713, Факс: 02 9879803

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 280207.35 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 227669.76 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: BG 6.2.13/ДУ01/0008 История / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистика за за организация и провеждане на обучения и обучение на регистрирани доставчици на социални услуги за тяхното управление и качествено предоставяне на услугите”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Сдружение „Институт по социални дейности и практики”, ул. "Княз Борис" I, № 78, България 1000, София, Тел.: 02 8524713, Факс: 02 9879803

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 657645 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 537240 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: BG6.2.13/ДУ01/0010 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на 28 областни семинара за обмен на добри практики и изграждане на мрежи на доставчиците на социални услуги и неправителствени организации”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Де Пасарел – Ивент Дизайн” ДЗЗД, бул.”България” № 88, офис 8, България 1000, София, Тел.: 02 808171, Факс: 02 8548464

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 122480 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 98630 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: BG 6.2.13/ДУ01/0011 История / Обособена позиция №: 7 / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистика за 56 областни координатори за участие в 2 годишни работни срещи – семинари”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Де Пасарел – Ивент Дизайн“ ДЗЗД, бул. БЪЛГАРИЯ № 88 Офис 8, България 1000, София, Тел.: 02 808171, Факс: 02 8548464

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 23386.26 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17920 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: BG 6.2.13/ДУ01/0009 История / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на две конференции” от обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на логистика за провеждане на събития, за организация и провеждане на обучения и обучения по проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Елит Травел Интернешънъл“ ООД, ул. „Позитано“ № 9А, България 1000, София, Тел.: 02 9814809, Факс: 02 9803332

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5200 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3888 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка е финансирана със средства от Оперативната програма "Развитие на човешките ресурси", съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-6.2.13-0001 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище”, с конкретен бенефициент Агенцията за социално подпомагане. Проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” попада в обхвата на Приоритетна ос 6 от ОПРЧР “Повишаване ефективността на институциите на пазара на труда, социалните и здравни услуги” и по-конкретно, област на интервенция 6.2 “Укрепване на капацитета на институциите за социално включване и предоставяне на здравни услуги”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.11.2013 г.