Версия за печат

00211-2013-0023

BG-Хасково: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хасково, пл. "Общински" №1, За: Андрей Делиев - юрисконсулт, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обучителни семинари по проект “Improvement of human capital skills and competencies of culture mediators, adult educators, and athletics professionals in the cross border area, through the development of a Lifelong Museum Learning system” (The Lifelong Museum Learning Project) – Реф. Номер на проекта 2509, Договор B2.31.02/07.02.2012

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Описание на дейността: Дейността включва поддейности (етапи), свързани с изготвяне на списък и регистрация на участниците, подготовка на график и осъществяване на посрещане и изпращане, цялостно логистично осигуряване на трансферите и културната програма, превод, поръчване и изработване на материали, наемане на хотели и заседателни зали, наемане на техника, настаняване в хотелите, организация на прехраната на участниците, подготовка и техническо оборудване на залите, провеждане на културна програма, разпределение на материалите и др. п. Цел на поръчката Общата цел на поръчката е изпълнение на планираните 3 тренинг-семинари по проект “Учене през целия живот в музея” с изполване на ИКТ инструменти – сензорен информационен киоск /Мултимедия –инфокиоск/. 1. Изпълнение на Плана за обучение и сътрудничество с проектен партньор 4 и подготвените от него образователни материали и програма на тренинг-семинарите и обучители. 2. Предвидените дейности за изпълнение на поръчката са ориентирани към участници в обучителните форми със следната характеристика: - професионални спортисти – студенти и преподаватели ог ЮЗУ “Н. Рилски” - 20 човека - музейни специалисти - 20 - културни медиатори - 20 3. Тренинг-семинарите ще се провеждат в три модула, успоредно в експозициите на РИМ-Хасково и 2 наети конферентни зала, които позволяват и работа по малки групи и общи дискусии: Първи модул: ОБЩЕСТВО – ЗДРАВЕ – СПОРТ Втори модул: ОЛИМПИЗЪМ, ОЛИМПИЙСКИ ИГРИ, ЦЕННОСТИ Трети модул: Продължаващото образование. Образование на възрастни в и чрез музейните институции

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80522000

Описание:

Семинари за обучение


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
26500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 558825 от 05.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 280 / Обособена позиция №: / Заглавие:Обучителни семинари по проект “Improvement of human capital skills and competencies of culture mediators, adult educators, and athletics professionals in the cross border area, through the development of a Lifelong Museum Learning system” (The Lifelong Museum Learning Project) – Реф. Номер на проекта 2509, Договор B2.31.02/07.02.2012
V.1) Дата на сключване договора
15.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ваканция" ООД; ЕИК:121233279, ул. "Планиница" №1, Република България 1 000, София, Тел.: 02 9805610, E-mail: vakancia@einet.bg, Факс: 02 9805612

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 35204 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 26500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект “Improvement of human capital skills and competencies of culture mediators, adult educators, and athletics professionals in the cross border area, through the development of a Lifelong Museum Learning system” (The Lifelong Museum Learning Project) по Програма за европейско териториално сътрудничество "Гърция - България" 2007-2013

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" №1, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор