Версия за печат

00145-2013-0253

BG-Перник: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт , чрез РУ"СО" гр.Перник, ул."Отец Паисий" №50, За: Аделина Николова, България 2300, Перник, Тел.: 076 649315 ; 076 649301, E-mail: pernik@nssi.bg, Факс: 076 649340

Място/места за контакт: РУ"СО" гр.Перник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Държавно обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Държавно обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на офис обзавеждане за административната дейност на ТП на НОИ- гр. Перник, ТП на НОИ - гр. Кюстендил, ТП на НОИ- гр. Благоевград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Перник, ул."От.Паисий"№ 50
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка на офис обзавеждане за административната дейност на ТП на НОИ- гр. Перник, ТП на НОИ- гр. Кюстендил, ТП на НОИ- гр. Благоевград"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1808.48 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 562300 от 01.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на офис обзавеждане за административната дейност на ТП на НОИ, гр. Перник, ТПна НОИ гр. Кюстендил, ТП на НОИ, гр. Благоевград"
V.1) Дата на сключване договора
20.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", бул. "Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1808.48 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1808.48 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор