Версия за печат

00835-2013-0013

BG-Съединение: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Съединение, ул. "6-ти Септември" № 13, За: Георги Руменов, България 4190, Съединение, Тел.: 0318 23920, E-mail: oba_saedinenie@abv.bg, Факс: 0318 23517

Място/места за контакт: Община Съединение

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saedinenie.org.

Адрес на профила на купувача: www.saedinenie.org/?page_id=277.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„РЕКОНСТРУКЦИЯ, МОДЕРНИЗАЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ПЪТ 2340 “/ІІІ-6062/ СЪЕДИНЕНИЕ – ГОЛЯМ ЧАРДАК /ІІІ-606/”ОТ КМ 0+000 ДО КМ 8+185 И ПЪТ 2341 “/ІІІ-606/ НЕДЕЛИНО – ЦЕРЕТЕЛЕВО – ЦАРИМИР - /ІІ-64/” ОТ КМ 0+000 ДО КМ 9+570 ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Съединение (площад)
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на предмета на поръчката „Основен ремонт (рехабилитация) на път 2340 „/ІІІ-6062/ Съединение-Голям Чардак /ІІІ-606/” от км.0+000 до км8+185 и път път 2341 „/ІІІ-606/ Неделино-Церетелево-Царимир /ІІІ-64/” от км.0+000 до км9+570”, ще се извършат строително-монтажни работи включващи два подобекта: - “Рехабилитация на път 2340 „/ІІІ-6062/ Съединение-Голям Чардак /ІІІ-606/” от км.0+000 до км8+185”, с обща дължина 8,185км от съществуващ местен път PDV2340 от списъка на местните пътища в община Съединение, започващ от кръстовище в гр.Съединение с с Републикански път ІІІ-6062, Съединение-Правище и Републикански път ІІІ-805, Съединение-Войсил и стигащ до кръстовище с Републикански път ІІІ-606 Неделево-Строево в с. Голям Чардак, включващи подготвителни и земни работи, пътни и асфалтови работи, други видове работи – отводняване и принадлежности на пътя, хоризонтална маркировка и др. - “Рехабилитация на път 2341 „/ІІІ-606/ Неделино-Церетелево-Царимир /ІІІ-64/” от км.0+000 до км9+570”, с обща дължина 9,570км от съществуващ местен път PDV2341 от списъка на местните пътища в община Съединение, започващ от кръстовище с. Неделево с Републикански път ІІІ-606, Строево-Любен и стигащ до границата на Община Съединение с Община Калояново, включващи подготвителни и земни работи, пътни и асфалтови работи, други видове работи – отводняване и принадлежности на пътя, хоризонтална маркировка и др. Строежът е ІІ категория, съгласно Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи и за него има издадено и влязло в сила Разрешение за строеж № 30 на 19.09.2013г.Цели и очаквани резултати 3.1. Обща цел Общата цел на проекта е подобряване условията на живот, мобилността и достъпа до социални услуги на жителите на община Съединение чрез реконструкция, модернизация и рехабилитация на общинска междуселищна пътна мрежа Съединение-Голям Чардак и път Неделино - Церетелево - Царимир. Предвидената инвестиция ще допринесе за създаването на условия за развитие на местната икономика и услугите в Община Съединение. 3.2. Конкретни цели Конкретни цели на проекта са: Подобряване, реконструкция и рехабилитация на общинска междуселищна пътна мрежа чрез възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, обекти на интервенция: - “Рехабилитация на път 2340 „/ІІІ-6062/ Съединение-Голям Чардак /ІІІ-606/” от км.0+000 до км8+185” – 8,185км. - “Рехабилитация на път 2341 „/ІІІ-606/ Неделино-Церетелево-Царимир /ІІІ-64/” от км.0+000 до км9+570”- 9,570км. 3.3. Очаквани резултати - Рехабилитиран участък с обща дължина 8,185км от съществуващ местен път PDV2340 от списъка на местните пътища в община Съединение, започващ от кръстовище в гр.Съединение с с Републикански път ІІІ-6062, Съединение-Правище и Републикански път ІІІ-805, Съединение-Войсил и стигащ до кръстовище с Републикански път ІІІ-606 Неделево-Строево в с. Голям Чардак. -Рехабилитиран участък с обща дължина 9,570км от съществуващ местен път PDV2341 от списъка на местните пътища в община Съединение, започващ от кръстовище с. Неделево с Републикански път ІІІ-606, Строево-Любен и стигащ до границата на Община Съединение с Община Калояново.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За проект „Основен ремонт (рехабилитация) на път 2340 „/ІІІ-6062/ Съединение-Голям Чардак /ІІІ-606/” от км.0+000 до км8+185” е предвидено: Началото на ремонтирания участък е на км0+000, намиращ се в гр.Съединение при кръстовище с Републикански път ІІІ-6062, Съединение-Правище и Републикански път ІІІ-805, Съединение-Войсил. Краят на път РDV2340 се намира на км8+185 кръстовище с Републикански път 111-606 Неделево-Строево в с. Голям Чардак. В план пътят е проектиран при максимално използване на съществуващото ситуационно и нивелетно развитие. Габаритът на пътя в отделните участъци е както следва: от км0+000 до км0+270 - ленти за движение 2х3,0м; от км0+270 до км7+370 - ленти за движение 2х3,25м и банкети 2х1,25м; от км7+370 до км8+185 - ленти за движение 2х3,5м. Правите пътни участъци са с двустранен напречен наклон 2,0%, а за банкетите е 6 % в посока навън от пътното платно. Пътният полигон е отворен, без отклонения от търсената посока. Оста на пътния полигон осигурява радиусите на кръговите криви да са със стойности над минимално допустимите. Развити са 8 бр. хоризонтални криви с радиуси от 60 до 900м. Всички те са съобразени със съществуващото положение на пътя. За кривите не са необходими ушерения на габарита Пътното покритие е предвидено от плътен асфалтобетон тип А с дебелина 4см, а усилващите и изравнителните пластове от неплътен асфалтобетон 0/16 с променлива дебелина от 3 до 5см (средно над 3см). Предвидено е пътните банкети да се стабилизират с минералбетон със зърнометрия тип А1 или А2 върху основа (насип) от несортиран трошен камък (0-40). Обрушванията и деформациите предварително се ремонтират преди полагането на усилващите и изравнителните пластове на настилката. Предвидено е фрезоване на повредената асфалтова настилка на дълбочина 4-6 см, полагане на първи битумен разлив за връзка и полагане на пласт неплътен асфалтобетон с дебелина 4-8 см до съществуващото ниво. В населеното място кръстовищата се оформят с бордюри и минимални зауствания към второстепенните улици. На съществуващите водостоци е предвидено щателно почистване от събралите се наноси и затлачвания. Предвижда се изграждането на нови необлицовани отводнителни окопи от двете страна на пътя. Поради износване на хоризонталната маркировка, в проекта е заложено възстановяване. За проект „Основен ремонт (рехабилитация) на път 2341 „/ІІІ-606/ Неделино-Церетелево-Царимир /ІІІ-64/” от км.0+000 до км9+570” е предвидено: Началото на ремонтирания участък е на км0+000, намиращ се в с. Неделево при кръстовище с Републикански път ІІІ-606, Строево-Любен. Краят на път РDV2341 се намира на км9+570, при границата на Община Съединение с Община Калояново. В план пътят е проектиран при максимално използване на съществуващото ситуационно и нивелетно развитие. Габаритът на пътя в отделните участъци е както следва: от км0+000 до км0+300 - ленти за движение 2х3,4м; от км0+300 до км0+960 - ленти за движение 2х2,5м и банкети 2х1,0м; от км0+960 до км2+360 -ленти за движение 2х3,0м; от км2+360 до км5+720 - ленти за движение 2х2,8м и банкети 2х1,0м; от км5+720 до км6+900 - ленти за движение 2х3,5м; от км6+900 до км9+570 ленти за движение 2х2,8м и банкети 2х1,0м. Правите пътни участъци са с двустранен напречен наклон 2,0%, а за банкетите е 6 % в посока навън от пътното платно. Пътното покритие е предвидено от плътен асфалтобетон тип А с дебелина 4см, а усилващите и изравнителните пластове от неплътен асфалтобетон 0/16 с променлива дебелина от 3 до 5см (средно над 3см). Предвидено е пътните банкети да се стабилизират с минералбетон със зърнометрия тип А1 или А2 върху основа (насип) от несортиран трошен камък (0-40). Обрушванията и деформациите предварително се ремонтират преди полагането на усилващите и изравнителните пластове на настилката. Пълно описание на количеството и обема е посочено в докуемнтацията за участие и КС .

Прогнозна стойност без ДДС
4641666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

270


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие- Гаранцията за участие е в размер на 40 000 лв.Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на възложителя;б) банкова гаранция в полза на възложителя с условията на Образеца, включен в документацията за участие.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на община Съединение: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД - клон Пловдив, ул. „К. Величков” – „РИЛОН ЦЕНТЪР” IBAN: BG48IORT73753308000003; BIC: IORTBGSF. Платежното нареждане за внесена парична сума, приложено към офертата на участника, трябва да бъде оригинал. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в настоящата процедура, със срок на валидност не по – малко от 220 (двест и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и се представя в оригинал. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника.Възложителят задържа, усвоява и освобождава гаранцията за участие при условията и на основанията предвидени в чл. 61и 62 от ЗОП.Гаранция за изпълнение – Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Съединение, и че е със срок на валидност най-малко за срока на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи документ за гаранция за изпълнение, съгласно обявените изисквания. Забележка!!!Образците на гаранциите за участие и изпълнение не са задължителни за участниците.Допълнителни подробности, свързани с гаранциите са подробно изложени в документацията за участие. При представяне на гаранц

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата процедура не е осигурено. Възложителят сключва договор с участника, избран за Изпълнител при спазване разпоредбите на чл. 41 и сл. от Закон за оществените поръчки. Дороворът поражда права и задължения за страните по него, след като се осигури финансиране и получаване на първоначално плащане по финансирания проекта. Ако в срок от 2/две/ години след подписване на договора не бъде осигурено финансиране и не е получено първоначално плащане по финансирания проект, договорът се прекратява автоматично, без страните да си дължат плащане по договора, обезщетения и неустойки и др. Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване на писмо, с което Възложителят уведомява Изпълнителя, че е осигурено финансиране и е получено плащане и оформяне на Протокол обр.2 за откриване на строителна площадка. Офертата на участника, избран за изпълнител, може да бъде използвана при евентуално кандидатстване за осигуряване на финансиране на проекта. След финансиране на поръчката плащанията по договора ще се извършват съгласно чл. 303а от ТЗ по следната схема: Междинни плащания в срок от 7/седем/дни от удостоверяване на завържения етап от строителството със съответния документ и приемо-предавателен протокол. Окончателно плащане в срок до 30 (тридесет) дни след окончателното приемане на възложената работа по същия, удостоверено с подписването на съответен/тни акт/ове, протокол за действително извършени работи и представяне на оригинална фактура. От окончателното плащане се приспадат извършените междинни плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителя не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител в процедурата, е обединение на физически и/или юридически лица.В настоящата процедура едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Разяснения - Всяко закупило документацията лице може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие.Срокове за искане на разяснения, за отговор от възложителя са съгласно чл. 29 от ЗОП. Разясненията ще бъдат публикувани на профила на купувача, като от датата на публикуване същите ще се считат за изпратени до лицата, които са получили документация за участие. Съобщения и уведомления свързани с поръчката. Всички съобщения и уведомления, свързани с поръчката и с процедурата по избор на изпълнител, ще бъдат публикувани на сайта на община Съединение-профил на купувача- www.saedinenie.org/?page_id=277. От датата на публикуване същите ще се считат за редовно връчени на участниците в процедурата.Офертата и всички приложения към нея се представят на български език. Всички документи в офертата, които не са на български език се представят и в превод. Изисквания към преводите - Преводът на документа за регистрация на чуждестранните участници/документа за самоличност на физическите лица следва да е в официален превод. Всички документи, извън посочените в предходното изречение се представят и в превод. При наличие на документи в офертата, които не отговарят на изискванията на тази точка, комисията изисква от участника да представи документите в съответствие с изискванията.Липса на образци-Ако в настоящата документация се установи липса на образци на декларации, спаравки, информации, гаранции и др., предвидени от възложителя, за доказване на обстоятелства по поръчката, същите се представят от участниците в свободен текст и трябва да са със съдържанието, посочено в документацията/ако има предвидено задължително такова/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП), изискванията на възложителя в настоящата документация и свързаните с изпълнение на поръчката нормативни актове. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 ЗОП. Ако определеният за изпълнител участник е чуждестранно физическо или юридическо лице, при подписване на договора за възлагане на обществена поръчка се прилагат разпоредбите на чл. 48 от ЗОП.В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват споразумение. В него участниците трябва да определят едно лице, което да подаде офертата, да подпише, документите, които са общи за обединението, да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Споразумението следва да бъде с нотариална заверка на подписите и при участие в процедурата се представя в оригинал или нотариално заверено копие.Възложителят отстранява от участие в поръчката участник, за който са налице обстоятелствата посочени в чл. 47, ал.1, ал.2 т.1 и 3 и ал.5 от ЗОП. Изискванията на чл. 47, ал.1, т. 1 от ЗОП се прилагат за лицата посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За Доказване на горните изисквания участниците представят декларации по образец.За обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2, чл. 47, ал.2, т.1 и 3 и ал.5, т.2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.Обстоятелството по чл.47, ал.2, т.3 от ЗОП, във втората си част се отнася до общината, на територията на която е постоянният адрес на участника, ако е физическо лице, респективно седалището и адреса на управление, ако участника е юридическо лице. При подписване на договорът, участникът определен за изпълнител следва да представи съответните документи удостоверяващи липсата на декларираните при подаване на офертата обстоятелства.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал.1, ал.2, т.1 и 3 и ал.5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта категория, по чл. 137, ал. 1, т.4 от ЗУТ или по-висока категория или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.Доказва се с Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта категория, по чл. 137, ал. 1, т.4 от ЗУТ или по-висока категория или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Към информацията участника следва да приложи копие на годишния финансов отчет, за последните три години, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участници -Физически лица, прилагат към информацията, заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.Справка-информация за наличие на собствен ресурс с приложени към нея документи/банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметката и /или др./, издадени не по-рано от 30 дни преди крайния срок за подаване на оферти, които да удостоверяват наличието на собствени финансови ресурси и/или гарантирана неотменима кредитна линия и/или овърдрафти. В случай, че участникът е обединение декларацията и доказателствата към нея се представят за всеки член на обединението, чрез който ще се доказва изискването. В случай, че участникът ще използва подизпълнители декларацията и доказателствата към нея се подават за всеки подизпълнител съобразно вида и дела на участието им. Участникът може да приложи и други доказателства за достъп до кредитен ресурс и/или собствени средства.
Минимални изисквания: 1.Участникът през последните три години/2010, 2011 и 2012г./ трябва да има общ оборот не по-малко от 10 000 000. /десет милиона лева/ без ДДС. В случай, че участника е обединение изискването се прилага за обединението като цяло. 2.В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствен финансов ресурс и/или гарантирана, неотменима кредитна линия и/или овърдрафти, в размер не по-малък от 980 000 лв. Достъпът до ресурсите в предходното изречение трябва да е безусловен. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъде изпълнение за обединението, като цяло. При участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, ако не отговаря на посочените изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Документ, удостоверяващ валидно сключена застраховка „професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ. 2.Копия от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и ISO 14001:2004 или еквивалент/ внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 3.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на оферти , придружен с препоръки за добро изпълнение, посочващи стойността, датат и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 4.Списък на инжинетно-техническия персонал, който участникът ще използва при изпълнение на поръчката. Към списъка се прилагат професионални автобиографии за всяко лице от инжинеро техническия съства и докуементи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участниците/копие от трудова книжка, препоръки, дипломи, сертификати и др./ 5.Списък на техническото оборудване, което участникът ще ползва при изпълнение на поръчката. Към списъка се прилагат документи удостоверяващи основанието за ползване на оборудването/докуементи за собственост, наем, лизинг и гр./. 6.Декларация, че участникът няма наложени наказания по ЗУТ.В случай, че участникът е обединение изискванията в т.4 се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът е обединение, членовете на обединението подават декларация по образец. В случай, че участникът е декларирал, че ще позлва подизпълнители, същия следва да представи и декларация, че приема и ще отговаря за действията на подизпълнителите, като за свои действия.
Минимални изисквания: 1.Участникът да притежава валидно сключена застраховка „професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от закона за устройството на територията и наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен / регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. 2.Участникът трябва да има внедрени следните системи за управление на:• качеството в строителството според международно признат стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;• околната среда в строителството според международно признат стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент/ внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 3.Участникът трябва да има изпълнени, през последните 5/пет/ години, считано до крайния срок за подаване на оферти най-малко 3 броя договори с предмет строително-монтажни работи, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. Забележка: Под договори с предмет строително-монтажни работи, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират договори за изграждане/реконструкция/рехабилитация на улична мрежа или еквивалентни. 4.Участникът трябва да разполага със следния инженерно – технически състав, който да използва при извършване на строителството, а именно: - Ръководител на обекта: образователна степен магистър, специалност ПГС, или Пътно строителство или аналогична. Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; - Ръководител на част строително-ремонтни дейности (СРД)/Технически ръководител: минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или аналогична. Трудов стаж по специалността – минимум 5 години;-Пътен инженер: образователна степен магистър, специалност „Пътно строителство” или аналогична. Трудов стаж по специалността - минимум 3 години; - Отговорник по контрола на качеството: притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството, и опит на подобна позиция минимум 3 години;- Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 3 години.За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на двете позиции. 5.Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване, строителна техника и механизация /собствени и/или наети/, необходими за изпълнение на поръчката: - самосвал за извозване на земни маси и насипни материали с товароносимост минимум 10 т.– 3 бр.; - самосвал за возене на асфалт – 3 бр. - комбиниран багер с хидрочук - 5 бр. - фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 2 бр. - челен товарач – 2 бр. - бетоновоз - 3 бр. - асфалторазстилач за полагане машинно на асфалтови настилки – 2 бр. - вибрационен самоходен валяк над 8 т.– 2 бр. - виброплоча - 5 бр - валяк с гладки бандажи и с гумени уплътнители – 2 бр. - машина с четки за почистване на настилки – 1 бр.- гудронатор – 1 бр. - фугорезачка – 4 бр. - автогрейдер с регулируем нож за разстилане и профилиране – 1 бр. - булдозер – 2 бр. - маркировъчна машина за полагането на пътната маркировка – 1 бр. - моторна косачка - 2 бр. - моторен трион – 5 бр. - автокран с товароподемност минимум 5 т. – 1 бр. - водоноска – 2 бр. - компресор – 3 бр. - къртач – 5 бр. Забележка:При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на участие на подизпълнителя/ите в изпълнение на поръчката. 6.Участникът не трябва да има налагани наказания по ЗУТ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: показател: Предложен гаранционен срок ; тежест: 15
Показател: показател: Срок за изпълнение на СМР; тежест: 40
Показател: показател: Обезщетение за забава в полза на Възложителя; тежест: 15
Показател: показател: Предложена цена за изпълнение на СМР; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.12.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се продава на електронен носител –CD и е на стойност 5 лв. Закупуването на документацията може да бъде извършено в касата на общината или по следната сметка :Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД - клон Пловдив, офис Съединение, гр. Съединение, IBAN-BG44IORT73758408020000., вид плащане 447000, банков код: IORTBGSF Документацията се получава в община Съединение след представяне на документ за закупена документация за участие. При поискване от заинтересовано лице, придружено от документ за закупена документация, възложителят я изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Документацията може да бъде закупена до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Документацията ще бъде качена на профила на купувача откъдето всяко заинтересовано лице може да я разгледа, преди да я закупи. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата. Достъп до настоящата документация е предоставен на официалния уеб-сайт на Община Съединение www.saedinenie.org/?page_id=277, от където желаещите лица могат да се запознаят със съдържанието й преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

220

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Съединение, гр.Съединение, ул. "6-ти Септември" № 13, заседателната зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат присъстват представители на участниците, на ЮЛНЦ и на средстава за масово осведомяване. Участниците в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отваряне на офертите.Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.За разглеждане, оценка и класиране на оферите Възложителят назначава Комисия при спазване разпоредбите на чл. 34 и сл. от ЗОП. При отваряне на ценовите оферти комисията оповестява предлаганите цени.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват нотариално заверено споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора, че водещият партньор на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума, че изпълнението на договора, вкл. и плащанията са отговорност на водещия партньор на обединението/консорциума и че всички членове (съдружници) са задължени да останат в обединението/консорциума за целия период на изпълнение на договора. Съдружниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

По реда на чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ