Версия за печат

00530-2013-0093

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Борислав Анчев - началник отдел УЕИ, дирекция ИСМБП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593042, E-mail: b.anchev@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процеси"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доокомплектовка на сървъри и сториджи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставката и дейностите по инсталация, интеграция и гаранционно обслужване на техниката ще се извършат в сградата на ЦУ на НАП в гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката "Доокомплектовка на сървъри и сториджи" включва: разширение и обновяване на съществуващо оборудване и системи в ЦУ на НАП, чрез доставка на 1 бр. шаси за блейд сървъри с монтирани 2 бр. комутатори за мрежа за данни, 7 бр. сървъри за приложения, компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство IBM DS5100, дискова система за оптимизация на работата на блейд системите, компоненти за разширяване и ъпгрейд на съществуващи сървъри и HP BL25p и 8 броя системи за мрежово съхранение на данни за некритични приложения. Изпълнението се състои от следните дейности: 1. Доставка на: - шаси за блейд сървър с комутатори за мрежа за данни и мрежа за съхранение на данни; - сървъри за приложения; - компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство; - дискова система за оптимизация на работата на блейд системите; - компоненти за разширяване и ъпгрейд на съществуващи сървъри; - системи за мрежово съхранение на данни за некритични приложения.2. Инсталация и интеграция на оборудването в инфраструктурата на НАП. 3. Гаранционна поддръжка за посочения в спецификацията период, считано от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП (12/36 месеца). Подробно описание на изискванията към техниката и изпълнението са дадени в Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението - част от документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000, 30236100

Описание:

Сървъри
Оборудване за разширение на памет

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
258258 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072246 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 153 - 266185 от 08.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 143 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"СИЕНСИС" АД, ЕИК 121708078, ул. "Лерин" № 44-46, Република България 1000, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: office@cnsys.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 321330 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 258258 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Доставката на оборудването следва да се извърши в срок до 30 (тридесет) дни от сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. В срок до 20 (двадесет) дни от датата на доставката, следва да бъде извършена инсталация и настройка на оборудването. Изпълнителят осигурява гаранционна поддръжка на оборудването на място за срок от 12/36 месеца, в съответствие с техническите спецификации на поръчката, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за инсталация на техниката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2013 г.