Версия за печат

00283-2013-0014

BG-Банско: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, Област Благоевград, община Банско, град Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1;, За: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предметът на настоящата процедура е: “Възлагане на обществен превоз на пътници от републиканската, областна и общинска транспортна схема от квотата на Община Банско”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата процедура е: “Възлагане на обществен превоз на пътници от републиканската, областна и общинска транспортна схема от квотата на Община Банско”. Изпълнителят ще извърши предвидените дейности при условия, изисквания и в обхват, посочен от Възложителя в Техническите спецификации, съгласно подадената от Изпълнителя оферта и при условията на договора, както и при спазване изискванията на действащото българско законодателство.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000, 60112000

Описание:

Пътни транспортни услуги
Услуги на обществения пътен транспорт

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно описаните в Техническото задание маршрутни разписания.

Прогнозна стойност без ДДС
360000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 3 600 (три хиляди и шестотин) лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 19 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в открита процедура за избор на изпълнител с предмет: “Възлагане на обществен превоз на пътници от републиканската, областна и общинска транспортна схема от квотата на Община Банско” Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП с предмет: “ Възлагане на обществен превоз на пътници от републиканската, областна и общинска транспортна схема от квотата на Община Банско” Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществи след постъпване на средствата от републиканския бюджет по бюджета на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и след представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в Община Банско опис –сметки /справки / при следните условия: 1. Компенсиране стойността на пътуванията по чл. 4 и чл. 5 от Наредба № 2 от 31. 03. 2006 г. на МФ ще се осъществява съобразно представена справка за извършения през отчетния период пробег; 2. Компенсиране стойността на пътуванията на лицата по чл. 8 и чл.9 от Наредба № 2 от 31.03.2006г. на МФ ще се осъществява съобразно представени ежемесечни опис-сметки за броя на издадените абонаментни карти, съгласно действащите нормативни разпоредби; 3. Компенсиране стойността на пътуванията на лицата по чл. 9а от Наредба № 2 от 31.03.2006г. на МФ ще се осъществява съобразно представени опис- сметки за броя на издадените превозни документи /билети/ и съобразно представена справка за извършения пред отчетния период пробег.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Настоящата открита процедура е за възлагане на обществена поръчка, при която всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия и указания, посочени в документацията за участие. Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Пликът по предходното изречение трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: •ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” – в него се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; •ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката; •ПЛИК № 3 „Предлагана цена” – в него се поставя ценовото предложение. Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” – документи и образци: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1; б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; г) Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; д) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 5; е) Регистрационни документи на участника; ж) Документ за закупена тръжна документация (оригинал или заверено копие от участника);з) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция за участие; и) Декларации за липсата на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2, т. 2а и 5 от ЗОП – попълва се Образец № 6; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП – попълва се Образец № 7; чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 8. к) Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС) – представя се заверено копие; Справка за оборота от услуги за последните 3 (три) години - Образец № 9; Списък на основните договори за превоз на пътници, изпълнени от участника през последните 3 (три) години - Образец № 10; Декларация за наличие на техническо оборудване за изпълнение на поръчката, придружено от списък на основните и резервни автобуси - Образец №11; Декларация - списък на лицата за изпълнение на поръчката - Образец №12; Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 13; Декларация от подизпълнител - Образец № 14; Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 15; Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда – попълва се Образец 16; Съдържание на ПЛИК № 2: а) „Техническо предложение за изпълнение на поръчката” – попълва се Образец № 17 Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена” Попълва се Образец № 18 „Ценово предложение”
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът да има оборот от извършване на транспортна дейност общо за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер не по-малко от 300 000.00лв. ( триста хиляди лева)
Минимални изисквания: Справка за оборота от услуги за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 9. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне 1 (един) договор с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Договорите трябва да са приключили преди датата на подаване на офертата от кандидата.
Минимални изисквания: Списък на основните договори за превоз на пътници, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Под договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка следва да се разбират: договори за обществен превоз на пътници.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.12.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на община Банско от 9.00 часа до 16.30 часа, всеки работен ден. Цената на документацията е 10.00 лв. без ДДС или 12.00лв с ДДС - крайна цена; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, телефон: 0749/ 886 11, факс: 0749/ 886 33, лице за контакт:Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско - E-mail: sv_bansko@yahoo.com, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.12.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.12.2013 г.  Час: 11:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 11:00 часа на 19.12.2013г., Област Благоевград, община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, пл. „Никола Вапцаров” №: 1, сградата на общинската администрация.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 ит.4, ал.6 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ