Версия за печат

00464-2013-0009

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Родопи, обл. Пловдив, ул.Софроний Врачански 1а, За: ЗДРАВКА НАЙДЕНОВА - юрисконсулт в общината, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032604 102, E-mail: minicipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032638 289

Място/места за контакт: Община Родопи, обл. Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rodopi-bg.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.rodopi-bg.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на СМР на обектите по договор № 16/321/01325 от 27.11.2012 г. със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Храбрино, община Родопи, обл. Пловдив Обособена позиция 2: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Оризари, община Родопи, обл. Пловдив Обособена позиция 3: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Бойково, община Родопи, обл. Пловдив“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Село храбрино, село Бойково и село Оризари, намиращи се на територията на Община Родопи
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

По договорите се предвижда изпълнение на предвидените с инвестиционните проекти строително-монтажни работи на следните обекти по договор № 16/321/01325 от 27.11.2012 г. Обособена позиция 1: Обект: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Храбрино, община Родопи, обл. Пловдив Обособена позиция 2: Обект: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Оризари, община Родопи, обл. Пловдив Обособена позиция 3: Обект: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Бойково, община Родопи, обл. Пловдив.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Храбрино, община Родопи, обл. Пловдив - 5880м. Обособена позиция 2: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Оризари, община Родопи, обл. Пловдив - 7100м. и Обособена позиция 3: Реконструкция на водопроводна мрежа в село Бойково, община Родопи, обл. Пловдив - 10600м. Одобреният инвестиционен проект (обяснителни записки и чертежи по отделните части), както и издаденото разрешение за строеж за обекта на интервенция и подлежащите на изпълнение СМР са неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
4813648 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на - 13 000 лв. (тринадесет хиляди лева) за обособена позиция 1 - 11 000 лв. (единадесет хиляди лева) за обособена позиция 2 - 23 000 лв. (двадесет и три хиляди лева) за обособена позиция 3. Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Родопи: IBAN BG61IORT73753310068003 BIC IORT BGSF Банка Инвестбанк АД Титуляр на сметката - Община Родопи Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава в срок до 10 /десет/ работни дни след датата на получаване на Разрешението за ползване на обекта/въвеждане в експлоатация, освен ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил същата, преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на някое от задълженията му в съответствие с определеното в него. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 2% от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на максимум 10 % от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 70 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1 „Документи за подбор“,вкл.:1.Списък на докумен.,съдържащи се в офертата,подписан от участника;2.Оферта (данни за административни и други сведения), съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при услпвоята на документацията за участие;3.Административни сведения;4.Декларация,че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката;5.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка;6.Документи за регистрация или ЕИК,съгласно чл. 23 от ЗТР-когато участникът е юридическо лице или ЕТ,регистрирано в РБ. Според чл. 24 ППЗОП, когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранни юридически лица или техни обединения представят документи за регистрация и съответен документ за актуално състояние,издаден от компетентен орган в страната,в която са установени или еквивалент (в официален превод).Физически лица представят копие от документза самоличност,като при участие на чуждестранни физически лица, документът се представя в официален превод;7.Доказателства за икономическо и финансово състояние по раздел III.2.2. по-долу; 8.Доказателства за технически възможности и квалификация на участника по раздел III.2.3. по-долу;9.Декарации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47,ал.1,т.1, б.„а”–„д” от ЗОП;чл.47,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; чл.47,ал.1,т.2 и т.3 , ал.2,т.1,3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; Декларациите се подават в съответствие с чл. 47,ал.4 и ал.6 от ЗОП;Обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в разд.ІII.1.4. по-горе.10.Декларация по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители; 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;12.Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП. Органите в РБ, от които може да се получи информация за закрила на заетостта и труд са НАП, ИА "ГИТ" и НОИ.13.Документ за внесена г-я за участие;14.Декл. от чл. на обед. по см.на чл.56,ал.1,т.2 и за обст. по чл.55,ал.5 и ал.6 от ЗОП; 15.Изрично, нот. заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящята процедура (когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация/споразумение); 16.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка;17.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП;18.Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж,в която попада обекта на поръчката.В случай,че участникът е чуждестранно лице той може да представи еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадено от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИП,доказващо вписване на участника в съответния регистър на тази държава.В случай, че участника не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите,посочени по-горе,то същият прилага декларация (свободен текст),че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 1-мес. срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изисквания по настоящата точка документ,удостоверяващо вписването му в ЦПРС.;ПЛИК№2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,вкл.:Техническо предложение,ведно с Приложения към него,изготвено по образец;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", вкл.:Ценова оферта (по обр.) и попълнена КСС.Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците, с изключение на образците на банкови гаранции,които са задължителни само по отношение на условията, описани в тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Ако участникът е физ. лице, той следва да представи офиц. документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), зав.от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от строителство за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за проф.отговорност в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен/регистриран извън Р. България застраховката по т. 3 следва да бъде еквивалентна на посочената и изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя,застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има реализиран оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката общо за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на минимум: - 3 800 000,00 лв. без ДДС за Обособена позиция № 1; - 3 400 000, 00 лв. без ДДС за Обособена позиция № 2; - 6 800 000, 00 лв. без ДДС за Обособена позиция № 3. За целите на настоящата поръчка под „обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката“ ще се приема: изпълнение на СМР или СРР - реконструкция на водопроводна мрежа. В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позициия той следва да докаже реализиран оборот от строителство за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, изискуеми за обособените позиции, за които участва. 2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да е валидна минимум 120 дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. *** За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката по т. 2 следва да бъде еквивалентна на посочената и изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се прилага за обединението като цяло. Застраховката по т.2. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. *** Задължително условие за допустимостта на участник в процедурата е той (участващ самостоятелно или като обединение от физически или юридически лица) да покрива изцяло, в пълна степен така поставените по-горе минимални изисквания за икономически и финансови възможности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с осн.изпълнени д-ри, доказващи опит на уч-ка в изп. на д-ри за стр-во на обекти, сходни с обекта на поръчката през последните 5 г, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. 2. Препоръки за добро изпълнение на д-рите по т.1. от предишни Възложители (зав. копие). Към всеки, посочен в списъка д-р следва да има прилож. референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички зад. реквизити, съгл.чл. 51,ал.1,т.2 ЗОП. 3. Декларация съдърж. данни за техн. специалисти (инж.-техн.състав), който уч-кът ще използва за изп. на поръчката 4. Профес. автобиографии - (оригинал) и документи, удостоверяващи образованието, проф. квалификация и опит на предлаганите експерти. Автобиографията се попълва от всеки експерт, ангажиран в изп-то на общест.поръчка и се подписат собственоръчно оттях. Към нея се прилагат документи (зав.копия),удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените мин. изисквания към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита им. 5. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на уч-ка, за ангажираност в изп. на поръчката, за принадлежност и наличност 6. Списък на техн. оборудване, стр. техника и механизация, необх. за изп-е (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) и доказателства за собственост, респ. основанието на което уч-ка ще ползва конкр. оборудване (приложими документи са декларации, д-ри, сключени под условие и/или всеки друг документ, удостоверяващ посоченото об-во). За изп-то на поставеното изискване уч-ка може да се позовава на ресурсите на други ФЛ или ЮЛ, като представи някои от горепосочените документи, доказващи, че ще има на свое разположение тези ресурси. 7. Сертификат ISO 9001:2008 – с-ма за управление на качеството или еквивалент или други док-ва за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на стр-то(зав. копие)8. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на околна среда ISO 14001:2004 или екв. или други док-ва за екв. мерки за опазване на околната среда,с предметен обхват в областта на стр-то(зав. копие). Когато уч-кът е Обединение, което не е ЮЛ документите по. т. 1 -6 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като уч-к доказва съотв. си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а по т. 7. и т.8. се представят от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в д-ра за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобр. категорията на строежа, съобразена чл.137 ЗУТ. Когато Уч-кът предвижда участие на подизп-ли, документите се представят за всеки от посочените подизп-ли съобр. вида и дела на неговото участие.9. Удостоверение от КСБ за вписване в ЦПРС или съотв.екв. документ или декларация от компетентните органи съгл. националния му з-н за вписв. на лицето в съот. проф.регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгл. законодателството на държавата, в която уч-кът е установен и осъществява дейността си извърш. на строителните работи(нотариално заверено копие, придружен с превод на български език) В случай, че не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава аналогичен документ, прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 1-мес.срок от получаване на реш. за опред. му на изп-л да представи изискваните по тази точка документи, удост. вписв. му в ЦПРС.
Минимални изисквания: 1. Уч-кът следва да е изпълнил през последните 5 год., в зависимост от датата, на която у-кът е учреден или е започнал дейността си 3 д-ра, с предмет, сходен с предмета на поръчката, с придружаващи препоръки за добро изпълнение ако участва и за трите обос. поз., ако участва за две следва да е изпълнил 2 д-ра, с предмет, сходен с предмета на поръчката, а ако участва само за една позиция следва да е изпълнил 1 д-р, с предмет, сходен с предмета на поръчката. За целите на наст. поръчка под „обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката“ ще се приема: изп. на СМР или СРР-реконструкция на водопроводна мрежа. 2. Уч-кът трябва да докаже, че разполага с необх. собствено или наето мин. строит. оборудване, транспортни средства и механизация за изп. на дейностите от предмета на поръчката, в което число мин.: 1. Багер–3 бр.;2.Самосвал– 6 бр.;3. Къртач за бетон–1 бр.;4. Фугорез – 2 бр.;5. Специализирана машина за изкоп на канали–1бр.;6.Машина за лепене на тръби–1 бр.;7. Кофраж за укрепване на изкопи;8. Ръчна тръмбовка–1 бр.;9.Валяк пневматичен–1 бр;10.Валяк бандажен–1 бр.3.У-кът трябва да предложи инж.-технич. състав, притежаващ необх. проф. квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, включващ като мин.:1.Ръководител обект–с придобита образ.-квалиф. степен „магистър”, по специалност ВиК или екв.; с мин.10 г. стаж по специалността;2.Инженер транспортно строителство - с придобита образ.-квалиф.степен „магистър”, по специалност транспортно строителство илиекв.; с мин. 10 г. стаж по специалността3.Техн. ръководител – с придобита образ.-квалиф. степен, отг. на изискванията на чл. 163а, ал.2, във вр. с чл.163а, ал.4, изр. първо от ЗУТ; с мин. 5 г. проф. стаж по специалността; и с мин. 3 г. опит като техн. ръководител на строит.обект.4.Отговорник по контрола на качеството–2 лица-с придобита проф. Квалиф., отговаряща на изискванията на чл.163а, ал.2 от ЗУТ; с мин. 3 г. проф. стаж по специалността; притежава валиден към датата на подаване на офертата сертификат за преминат курс за контрол на кач-то и/или документ, удост., че то заема длъжност и/или са му възложени такива функции;5.Координатор по безопасност и здраве - с придобита проф. квалиф., отговаряща на изискванията на чл.163а, ал. 2 от ЗУТ; притежава валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на дейност, съобр. изискванията на ЗБУТ. Уч-кът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите отделни лица (Един експерт не може да съвместява повече от една позиция в изискуемия ръководен инж.-техн състав) за всяка обос. поз. поотделно.4. Уч-кът трябва да има разработена, внедрена и сертифицирана С-ма за упр-е на качест.по стандарт ISO 9001:2008 или екв. с предметен обхват в областта на строит.5. Уч-кът трябва да има разработена, внедрена и сертифицирана С-ма за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или екв. с предметен обхват в областта на стр-то.В-лят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, устан. в други държ. членки, както и др. д-ва за екв. мерки за осиг. на к-во и опазване на окол. среда. 6.Уч-кът следва да има регистрация в ЦПРС, за изп. на строежи IV гр. II кат. съгласно (ПРВВЦПРС)Задължително условие за допустимостта на уч-к в процедурата е той (участващ самостоятелно или като обединение от ФЛ или ЮЛ) да покрива изцяло, в пълна степен така поставените по-горе минимални изисквания за техически възможности и квалификация. ** У-к в поръчката може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансов показател; тежест: 60
Показател: Технически показател (Технологична последователност на строителните процеси - до 50 т. , Мерки за намаляване на затрудненията за местното население при СМР - до 25т., Управление на риска - до 25т.); тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.01.2014 г.  Час: 11:00
Място

административната сграда на община Родопи

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 16/321/01325 от 27.11.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за технически възможности по т.1 - 3. важат за обединението като цяло, а минималните изисквания по т. 4. и т. 5. следва да бъдат доказани от този/тези член/ове на обединението, който според разпределението на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документите по чл. 47,ал.10 и чл. 48, ал.2 от ЗОП,както и гаранция за изпълнение на договора.Съгласно чл.47, ал.11 от ЗОП не се изисква представяне на документите по чл. 47,ал.10 от ЗОП, когато те се отнасят за обстоятелства, вписани в Търговския регистър. Процедурата е по реда на чл.14 ал. 1 т.1 от ЗОП. Възложителят изпраща решението и обявлението до АОП по електронен път с електронен подпис и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена в профила на купувача (виж § 1 т.20 от ДР на ЗОП): http://www.rodopi-bg.org/ , поради което, съгласно чл. 64 ал.3 ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 40 календарни дни. Отговорите на задаваните въпроси ще се публикуват единствено на посочения интернет адрес

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на водопроводна мрежа в село Храбрино, община Родопи, обл.Пловдив
1) Кратко описание

Реконструкция на водопроводна мрежа в село Храбрино, община Родопи, обл.Пловдив

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Реконструкция на водопроводна мрежа в село Храбрино, община Родопи, обл.Пловдив

Прогнозна стойност, без ДДС
1318184 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на водопроводна мрежа в село Оризари, община Родопи, обл.Пловдив
1) Кратко описание

Реконструкция на водопроводна мрежа в село Оризари, община Родопи, обл.Пловдив

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Реконструкция на водопроводна мрежа в село Оризари, община Родопи, обл.Пловдив

Прогнозна стойност, без ДДС
1191852 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на водопроводна мрежа в село Бойково, община Родопи, обл.Пловдив
1) Кратко описание

Реконструкция на водопроводна мрежа в село Бойково, община Родопи, обл.Пловдив

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Реконструкция на водопроводна мрежа в село Бойково, община Родопи, обл.Пловдив

Прогнозна стойност, без ДДС
2303612 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г.