Версия за печат

00190-2013-0021

BG-Карнобат: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Деница Димова; Мария Генова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126; 0559 29111, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http: // karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. "България" № 11, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http: // karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. "България" № 11, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http: // karnobat.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на оборудване, обзавеждане, машини и съоръжения за комплекс за социални услуги в общността «Надежда» - гр. Карнобат” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-5.2.13-0007-С0001”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: УПИ ІІІ - 1507, кв. 126 по плана на гр. Карнобат, ул. "Хаджи Димитър" № 3
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на доставка на оборудване, обзавеждане, машини и съоръжения за комплекс за социални услуги в общността «Надежда» - гр. Карнобат” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-5.2.13-0007-С0001. Специфичните технически изисквания към оборудването, обзавеждането, машините и съоръженията, подлежащи на доставка, както вида и броя им, са посочени в Книга ІІ “Техническа спецификация” от документацията за участие. Доставката включва и всички необходими предварителни дейности по реалната употреба на оборудването, обзавеждането, машините и съоръженията, като монтиране, инсталиране, тестване, обучение на персонала за работа с оборудването, обзавеждането, машините и съоръженията, гаранционен сервиз и други. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с превозно/-и средство/а на изпълнителя по договора.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва: климатик инверторен тип - 14 бр.; портманто - 2 бр.; шкаф обувки - 4 бр.; холна гарнитура - 2 бр.; кресло - 5 бр.; холна маса - 2 бр.; телевизор - 4 бр.; прахосмукачка - 1 бр.; ютия - 2 бр.; маса за гладене - 2 бр.; музикална уредба - 2 бр.; DVD плейър - 2 бр.; сешоар - 2 бр.; електрическа кана за вода - 1 бр.; тостер за хляб - 1 бр.; сокоизтисквачка - 1 бр.; пералня - 1 бр.; сушилня - 1 бр.; микровълнова фурна - 1 бр.; хладилник с фризер - 2 бр.; готварска печка - 1 бр.; кухненска мивка - 2 бр.; гардероб, 2 крила - 10 бр.; щори хоризонтални - 77 кв. м.; комплект спално бельо - 30 бр.; олекотена завивка - 15 бр.; възглавници - 15 бр.; шкаф - 6 бр.; килим - 4 бр.; кухненски шкафове - 1 бр.; стелажи рафтове за склад - 6 бр.; автомат за вода - 2 бр.; набор тенджери - 2 бр.; набор тави - 2 бр.; набор тигани - 2 бр.; гювеч - 2 бр.; скара - 1 бр.; фритюрник - 1 бр.; комплект прибори за хранене - 1 бр.; покривка за хранене - 4 бр.; архивен шкаф - 2 бр.; закачалки - 100 бр.; комплект ножове - 2 бр.; чаши, стъклени 18 бр.комплект - 3 бр.; чинии комплект от 36 прибора - 2 бр.; чашка с чинийка комплект от 12 бр. - 3 бр.; комплект прибори за готвене от 6 бр. - 1 бр.; купи за салати - 5 бр.; кафе машина - 1 бр.; стълба за рехабилитация - 1 бр.; кушетка за рехабилитация - 1 бр.; шведска стена - 1 бр.; дюшек - 1 бр.; уред за раздвижване на китка - 1 бр.; цилиндър за раздвижване на гръб - 1 бр.; топки медицински 2 кг - 1 бр.; топки медицински 3 кг - 1 бр.; проходилка/успоредка - 1 бр.; бягаща пътека - 1 бр.; кростренажор 1 бр.; музикална уредба - 1 бр.; стол - 30 бр.; бюро - 2 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
37818 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по предмета на поръчката е в размер на 300,00 (триста лева) лв., представена под формата на: а)парична сума - внесена на касата в Център за административно-информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Карнобат BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка Д” АД – офис гр. Карнобат; б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в настоящото обявление. Гаранция за изпълнение - 3 (три) % от стойността на договора. Когато участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и чe e със срок на валидност най-малко три месеца след изтичане срока на договора. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Освобождаването и задържането на гаранцията за изпълнение на договора е уредено в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на тази обществена поръчка община Карнобат използва безвъзмездна финансова помощ по Договор № BG051PO001-5.2.13-0007-С0001 от 17.06.2013 г. по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. Схема на плащане Авансово плащане: не се предвижда. Междинно плащане: не се предвижда. Окончателно плащане: основание за извършване на окончателното плащане е подписан приемо-предавателен протокол без възражения. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от представляващия участника – по образец; 2.Административни сведения - по образец; 3.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка - по образец; 4.Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката - по образец; 5.Регистрационни документи на участника: а)копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (за ЕТ и юридическо лице, което е регистрирано в България); копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; б)Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; в)копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 6.Документ за закупена документация за участие – заверено копие; 7.Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 8.Декларация по чл. чл. 47, ал.1, т.1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", ал. 2, т.5 и ал. 5, т.1 от ЗОП – по образец; 9.Декларация по чл.47, ал.1, т.2, т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.2 – – по образец; 10.Декларация за обстоятелствата по чл. 106, параграф 1, чл. 107, параграф 1 и чл. 109, параграф 2, б. "а" от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета от 25.10.2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета – по образец; 11.Документ за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (заверено копие); Когато участникът е юридическо лице установено/регистрирано извън България той представя и превод на еквивалентен документ 12. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците по чл. 50 ЗОП; 13.Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 ЗОП; 14.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 15.Декларация за участието на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие - по образец; 16.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - по образец; 17.Декларация от членовете на обединението/консорциума относно задълженията на членовете, представляващия, дейностите и кои критерии за подбор покриват - по образец; 18. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - нотариално заверено копие. 19.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението и/или не са конкретно посочени правата му);20.Декларация за приемане на условията в проекта на договора - по образец; ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” 1.Техническо предложение за изпълнение – по образец. ПЛИК № 3 с надпис - „Предлагана цена” 1. Ценова оферта - по образец. 2.Техническа спецификация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а)информация за общия оборот и за оборота на стоки, с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – декларация свободен текст. Информацията следва да бъде придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за последните три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за икономическото и финансово състояние се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на Европейския съюз, при условие че горепосочените обстоятелства се доказват от представеното/-ите удостоверение/-я.
Минимални изисквания: а) участникът да докаже оборот от доставки на стоки с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години, в размер на минимум 40 000,00 лв. Наличието на изискуемия реализиран общ оборот от доставки на стоки следва да е виден от декларацията, съдържаща информация за оборота на доставките, които са предмет на поръчката, за последните три години, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три години. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години и не може да представи баланси и отчети за приходите и разходите за последните три години или информация за оборота от доставките за посочените по-горе три години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и оборот от доставки на стоки, сходни с предмета на възлаганата поръчка, от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а)декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на стоки, изпълнението на които е завършило през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, с предмет, сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение – образец; б)сертификати, издадени от акредитирани институции или агенция за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; в)декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – образец; г)списък на екипа, който ще участва в непосредственото изпълнение на поръчката, с приложени документи за образование и професионална квалификация - дипломи, удостоверения за професионална квалификация и трудови книжки или други удостоверяващи документи за трудовия стаж – заверени копия – образец; д)декларация в свободен текст, с която участникът удостоверява, че изделията, които ще бъдат доставени ще бъдат с оценено съответствие съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: а)участникът да е изпълнявал договор/-и за доставка на стоки с предмет, сходен с предмета на поръчката, с обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на обществената поръчка за която участва, през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите; б) участникът да докаже, че разполага с екип за изпълнение на поръчката от: - минимум 2 специалиста с инженерно-техническо или средно техническо образование и минимум 3 години стаж по специалността; в)участника да докаже, че разполага с поне 1 брой бордови автомобил. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ФО – предложена от участника обща стойност ; тежест: 1
Показател: ТО – срок за изпълнение на доставката – предложен от участника реален срок за изпълнение на доставката.; тежест: 1

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.12.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10,00 (десет лева) лв., без включен ДДС, а с включен ДДС - 12,00 (дванадесет лева) лв., представляваща направените разходи за отпечатване и размножаване на тръжната документация, следва да бъде внесена по банковата сметка на община Карнобат BG91DEMI92408400038385, BIC DEMIBGSF, код плащане 44 70 00, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат или на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат. Документацията за участие може да се закупува или получава до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2 гр. Карнобат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 от ЗОП, както и при отварянето на ценовите оферти и оповестяването на предлаганите цени.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № BG051PO001-5.2.13-0007-С0001 от 17.06.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г., сключен между Агенция за социално подпомагане и община Карнобат.

VI.3) Допълнителна информация

Посоченият срок за изпълнение на поръчката, посочен в Раздел ІІ 3 е в работни дни. Срок за изпълнение на поръчката: от 5 (пет) работни дни до 10 (десет) работни дни, считано от датата на допълнително уведомяване от страна на Възложителят. Настоящата обществена поръчка се провежда по опростените правила на основание чл. 14, ал. 3, т. 2 от Закона за обществените поръчки. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Карнобат, Дирекция "АПИО", бул. "България" № 12, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

URL: http: // karnobat.acstre.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ