Версия за печат

00850-2013-0002

BG-Вършец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Вършец, бул. България №10, За: Антон Димитров Тошев, България 3540, Вършец, Тел.: 09572 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09572 2323

Място/места за контакт: Общинска администрация - Вършец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varshets.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varshets.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция и модернизация на уличното осветление в община Вършец – гр. Вършец, с. Спанчевци, с. Долна Бела Речка, с. Горна Бела Речка, с. Стояново, с. Долно Озирово, с. Горно Озирово, с. Черкаски, с. Драганица”, финасиран по договор № 12/322/000199/23.10.2009г. по мярка 322 от Програма за развитие на селските районни от Държавен фонд земеделие – Разплащателна агенция към Министерство на земеделието и храните.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Вършец, с. Спанчевци, с. Долна Бела Речка, с. Горна Бела Речка, с. Стояново, с. Долно Озирово, с. Горно Озирово, с. Черкаски, с. Драганица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително-монтажни работи за изпълнение на проект: “Реконструкция и модернизация на уличното осветление в община Вършец – гр. Вършец, с. Спанчевци, с. Долна Бела Речка, с. Горна Бела Речка, с. Стояново, с. Долно Озирово, с. Горно Озирово, с. Черкаски, с. Драганица”, финасиран по договор № 12/322/000199/23.10.2009 г. по мярка 322 от Програма за развитие на селските районни от Държавен фонд земеделие – Разплащателна агенция към Министерство на земеделието и храните.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45310000, 50232100, 34993000

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Услуги по поддържане на общественото осветление
Обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложената количествена сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
1497355 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 14 970.00 лв/четиринадесет хиляди деветстотин и седемдесет лева/. При банкова гаранция за участие, същата следва да бъде безусловна и неотменима, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 1 (един) % от стойността на обществената поръчка без ДДС, внесена или учредена преди подписването на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност 30 дни по-дълъг от този на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Паричните суми се внасят по банковата сметка на община Вършец в банка "Инвестбанк" клон София - Арсеналски офис Вършец, BG 65 IORT 8038 3300 4177 00, BIC IORTBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът е финасиран по договор № 12/322/000199/23.10.2009 г. по мярка 322 от Програма за развитие на селските районни от Държавен фонд земеделие – Разплащателна агенция към Министерство на земеделието и храните. 1. Авансово плащане в размер 20% (двадесет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, и се изплаща в срок до 30 (тридесет) работни дни от подписване на договора, след представяне на запис на заповед издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в размера на авансовото плащане и оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС. Сумата на аванса се приспада от окончателното плащане. 2. Междинни плащания в размер на 30% (тридесет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, в срок до 15 (петнадесет) работни дни на база на действително извършени работи, съгласно Приложение № 4 – Количествено-стойностна сметка към настоящия договор и след представяне на: Протокол за установяване на извършените натурални видове СМР, декларация за произход, декларация/сертификат за съответствие на материалите, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (ДВ бр. 106/2006г.) и оригинална фактура. 3. Окончателно плащане на останалата част от стойността на договора се изплаща в срок до 3 месеца от въвеждане на обекта в експлоатация, като се приспада аванса и междинното плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ: І. ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: 1. Начален документ на оферта – Прил. № 1; 2. Подробен списък, изброяващ документите; 3.Документ, подписан от всички участници в обединението /Нот. заверено пълномощно/ определящ лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура; 4. Административни сведения за участника - Прил. № 2; 5. Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР /Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестраните юридически лица прилагат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация, също в официален превод/, когато участникът е юр.идическо лице или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 6. Декларация за оглед на обекта - Прил. № 3; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Прил. № 4; 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Прил.№ 5; 9. Декларация за ползване на подизпълнител/и - Прил. № 6; 10. Декларация за съгласие от подизпълнител - Прил. № 7; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП - Прил. № 8; 12. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка с нотариална заверка на подписите (представя се в случаите, когато участникът е обединение/консорциум); 13 Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция) - Прил. № 9; 14. Доказателства за иконом. и фин. възможности, посочени в Раздел III.2.2.) от настоящото обявление; 15. Доказателства за техн. възможности, посочени в Раздел III.2.3) от настоящото обявление; 16. Декларация (по образец съгласно Прил. № 18) за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП.; 17. Декларация (по образец съгласно Прил. № 19) за запознаване с условията на откритата процедура и с инвестиционния проект.; ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: 1. Техническо предложение към офертата, включващо срок за изпълнение и гаранционен срок - Прил. № 12; 2. Приложения към Техн. предложение: 2.1. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ; 2.2. ЛИНЕЕН ГРАФИК И ГРАФИК ЗА РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА РАБОТНАТА РЪКА; 2.3. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА; ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: 1.Ценово предложение (оригинал) - Прил. № 11; 2. Количествено-стойностни сметки /Прил. № 20/. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП и посочените в документацията, съобразно условията на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 3 и 5 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5.за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За юридическите лица: a) Информация за общия оборот за последите три приключили финансови години; б ) Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.) в ) Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.) 2. За физическите лица: Заверени от участника копия от годишните декларации по чл. 50 от Закона за данъка върху доходите на физическите лица за всяка от предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.)
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейност за последните три години (2012г., 2011г. и 2010г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от 4 500 000 /четири милиона и петстотин хиляди/ лева без ДДС – общо за трите календарни години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните 5 години ( 2012г., 2011г., 2010г., 2009г., 2008г. ), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, съгласно образец на Възложителя. Списъкът трябва да бъде придружен от препоръки за добро изпълнение на посочените договори в списъка. В препоръките задължително трябва да бъдат посочени наименованието на възложителя, предметът и общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с възложителя. За договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, ще се приемат договори за строителството и ремонт на външни ел. проводи, подмяна на осветителни тела на улично осветление, изграждане на улично осветление. 2. Списък на инженерно-техническия състав на участника, предложен за изпълнение на строителството на обекта - предмет на обществената поръчка. Списъкът трябва да е придружен от професионални автобиографии и документи, доказващи образованието, професионалната квалификация и трудовия стаж (дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост, копия от трудова или осигурителна книжка); за лицата работещи/ работили по граждански договори - препоръки (референции) от съответния възложител по договора и др., които участникът прецени за релевантни. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.). Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката. 3. Списък на собствено и/или наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (по образец); 4. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 за управление на качеството за дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; 5. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 за управление на околната среда за дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; Посочените сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 6.Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, трябва да е вписано в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи трета група трета категория, предмет на настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да докаже специфичен оборот от изпълнени договори сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 5 години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди / лева без ДДС – общо за петте години. Под сходни с предмета на настоящата поръчка строително – монтажни работи следва да се разбират: строителство и ремонт на външни ел. проводи, подмяна на осветителни тела на улично осветление, изграждане на улично осветление. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление съгласно стандарти: ISO 9001:2008 за управление на качество за дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; ISO 14001:2004 за управление на околната среда за дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; Посочените сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 3.Участникът следва да разполага с екип, предвиден за изпълнение на обекта, който да бъде ангажиран с изпълнението на строително–монтажните работи, както следва : 3.1. Технически ръководител – строителен инженер със специалност „Електро” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) и 5 (пет ) години опит в тази област или „строителен техник” със стаж по специалността не по-малко от 10 години. 3.2. Участникът следва да разполага със специалисти, със следната квалификация: - 1 инженер със специалност „Електро” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) и минимум 5 годишен опит в тази област; - 1 инженер със специалност „ПГС” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) и минимум 5 годишен опит в тази област; - сертифициран координатор по безопасност и здраве с минимум 2 годишен опит в тази област. 4. Участникът в откритата процедура /сумарно обединението/ трябва да разполага с техническо оборудване и механизация /собствени или наети/, необходими за изпълнение на обществената поръчка, както следва: автовишки 2 бр. минимум 2 броя бордови товарни автомобили, единия от които с хидравличен кран; минимум 2 броя товарни автомобили – самосвали; минимум 1 автокрана, минимум 1 брой колесен багер; минимум 1 брой компресор; 1 брой ръчна трамбовка; 2 броя фугорези; 6.Валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от лицето за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансов показател; тежест: 50
Показател: Технически показател; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в обществената поръчка може да се закупува от касата на Общинска администрация - Вършец с адрес: гр.Вършец, община Вършец, област Монтана, бул."България" № 10, етаж 3, стая 305 или се заплаща по банков път по сметка на община Вършец BG 29 IORT 8038 8400 4180 00, BIC IORTBGSF, код 448090 в "Инвестбанк" АД, клон София - Арсеналски, офис Вършец, като докуметацията се изпраща на участника по пощата или по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

В заседателната зала на община Вършец

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или надлежно упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Гаранционните срокове предложени от участниците не могат да бъдат по-малки от посочените в Наредба №2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Р. България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти.Предложеният максимален гаранционен срок не може да бъде по-дълъг от два пъти минималния гаранционен срок предвиден в Наредба №2 от 31.07.2003г. Допълнение към т. IV.2.1) № Показател Тежест в КО А Финансов показател 50% А1 Предложена цена 100т Б Технически показатели 50% Б1 Техническо предложение 50т Б2 Срок за изпълнение 30т Б3 Гаранционен срок 20т Документацията за обществената поръчка е достъпна по електронен път и може да бъде свалена от сайта на община Вършец www.varshets.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Oбщина Вършец, бул. България №10, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Интернет адрес/и:

URL: www.varshets.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Oбщина Вършец, бул. България №10, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Интернет адрес/и:

URL: www.varshets.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ