Версия за печат

00580-2013-0011

BG-Самоков: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776491

Община Самоков, ул. Македония № 34, За: инж. Евелина Перфанова, Република България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66630, E-mail: samokov@samokov.bg, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: Община Самоков - Дирекция ТСУЕП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.samokov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.samokov.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.samokov.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

”Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване общинската пътна мрежа на община Самоков и уличната мрежа на населените места /град Самоков, к.к.Боровец и селата/ в община Самоков, поддържане и стопанисване на депо за битови отпадъци /в м-т Катранджия/ гр.Самоков, ликвидиране на микросметища на територията на община Самоков“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Самоков - населените места.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

”Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване общинската пътна мрежа на община Самоков и уличната мрежа на населените места /град Самоков, к.к.Боровец и селата/ в община Самоков, поддържане и стопанисване на депо за битови отпадъци /в м-т Катранджия/ гр.Самоков, ликвидиране на микросметища на територията на община Самоков“. Поръчката ще се изпълнява за срок от 60 месеца - /5 години/ от сключване на договора. Обща стойност за изпълнение на поръчката е до 7 500 000 /седем милиона и петстотин хиляди/ лева без ДДС. Годишна стойност - до 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди/ лева без ДДС.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000, 90511400, 90513000, 90610000, 90620000, 90630000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на смет
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

”Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване общинската пътна мрежа на община Самоков и уличната мрежа на населените места /град Самоков, к.к.Боровец и селата/ в община Самоков, поддържане и стопанисване на депо за битови отпадъци /в м-т Катранджия/ гр.Самоков, ликвидиране на микросметища на територията на община Самоков“. Поръчката ще се изпълнява за срок от 60 месеца - /5 години/ от сключване на договора. Обща стойност за изпълнение на поръчката е до 7 500 000 /седем милиона и петстотин хиляди/ лева без ДДС. Годишна стойност - до 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди/ лева без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
7500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 70 000 (седемдесет хиляди лева) лева. Видът на гаранцията – банкова или парична сума. Сумата се превежда по набирателна банкова сметка на Община Самоков в “ ЦКБ ” АД, клон Самоков, сметка IBAN – BG54 CECB 9790 3362 1198 00 , BIC - CECBBGSF . Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие се представя в една от формите посочени в чл. 60, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП: - Когато гаранцията за участие е под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Общината: BG54 CECB9790 3362 1198 00 ЦКБ АД клон Самоков - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, и със срок на валидност до 180 (сто и осемдесет) дни, след изтичане на срока за подаване на оферти. Съгласно чл. 59, ал. 3 от ЗОП, Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи при подписването на договора за възлагане на обществената поръчка гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора – Гаранцията се представя в една от формите посочени в чл. 60, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП: - парична сума, платима по банковата сметка на Когато гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Общината: BG54 CECB9790 3362 1198 00 ЦКБ АД клон Самоков - оригинал на банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя, и със срок на валидност до 60 (шестдесет) дни след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Максималната стойност на договора за възлагане на обществената поръчка не може да бъде повече от 7 500 000 /седем милиона и петстотин хиляди/ лева без ДДС. Чл. 4. (1) Разплащането ще се извършва на отчетен период от един месец, считано от началната дата на договора, чрез банков превод по банкова сметка допълнително посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (2) Плащанията се извършват на база представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ протоколи за извършена работа, в който са описани извършените дейности през отчетния период. (3) Протоколите за извършена работа се представят в рамките на 5 (пет) календарни дни след края на всеки отчетен период. (4) Плащанията се осъществяват в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след датата на всеки отчетен период.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изпълнителят следва да бъде юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя в оригинал или заверено копие на документ с който е създадено обединението, подписан от участниците в обединението, съдържащ минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Съдържание на Плик № 1 „Документи за подбор" 1) Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и номерата на страниците, на които се намират; 2) Оферта за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка - Обр. №1; 3) Административни сведения - Обр. № 2; 4) Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация, съответно документът за самоличност, се представя в официален превод. 5) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно. 6) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а (предложение първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП - Обр. № 3 и Обр. № 4; Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд са: Национална агенция за приходите, Национален осигурителен институт, Агенция по заетостта, Инспекция по труда. 7) Декларация по чл.56, ал.1, т. 11 от ЗОП - Обр. № 5; 8) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Обр. № 6; 9) Декларация за ползване на подизпълнител/и, съдържаща наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие - Обр. № 7; 10) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител - Обр. № 8 (когато е приложимо); 11) Декларация за оглед и запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура - Обр. № 16; 12) Декларация, че участникът разполага с необходимият персонал за изпълнение на поръчката - Обр. № 17. 13) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, посочени от Възложителя в настоящата документация; 14) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника за технически възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация; 15) Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация - оригинал; 16)Нотариално заверено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация (ако това лице не е законен представител); 17) Пълномощно за определяне на физическото лице, представител на водещия съдружник в обединението, подписано от законно упълномощените лица, представляващи всички отделни участници или съдружници в обединението, което ще подписва документите от името на обединението – с нотариална заверка на подписите (в случай че Участникът е обединение, което не е регистр. като юридическо лице); 18) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка подписано от представителите на участниците в обединението – оригинал или заверен „вярно с оригинала”; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл.56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал.1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл.56, ал. 1, т. 11 от ЗОП;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

4.1. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника 1. Годишен счетоводен баланс за предходните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си – заверено от участника копие; 2. Отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата на която участника е учреден или е запознал дейността си – заверено то участника копие; 3. Информация за общия оборот и за оборота на услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП - Образец № 9; За физическите лица се представят официални документи във вид на заверени копия или оригинал, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години, оформени съгласно Закона за счетоводството. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не е необходимо да бъдат представяни, ако същите са публикувани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията. В този случай участника прилага декларация (в свободен текст), че исканата информация е публикувана и е достъпна в публичния регистър на Търговския регистър към Агенция по вписванията. Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за икономически и финансови възможности. 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот не по-малко от 4 500 000 лева без ДДС (четири милиона и петстотин хиляди лева без ДДС) и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 3 000 000 лева без ДДС (три милиона лева без ДДС). Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира - услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване . При участие на обединение, което не е юридическо лице, критерият за подбор по т. 1 се прилага към обединението - участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Изискването за представяне на документа т. 1 се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор и минималните изисквания, поставени от възложителя. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 се представят за всеки от тях, а минималните изисквания, поставени от възложителя към тях се прилагат съобразно дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за икономически и финансови възможности. 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот не по-малко от 4 500 000 лева без ДДС (четири милиона и петстотин хиляди лева без ДДС) и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 3 000 000 лева без ДДС (три милиона лева без ДДС). Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира - услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване . При участие на обединение, което не е юридическо лице, критерият за подбор по т. 1 се прилага към обединението - участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Изискването за представяне на документа т. 1 се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор и минималните изисквания, поставени от възложителя. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 се представят за всеки от тях, а минималните изисквания, поставени от възложителя към тях се прилагат съобразно дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

4.2. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника. 1. Списък - декларация на основните договори за услуги с предмет, сходен на предмета настоящата поръчка, изпълнявани през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферти в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си включително стойностите, датите и получателите, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Образец № 10;. Списъкът трябва да бъде придружен от препоръки за добро изпълнение. Представените препоръки задължително трябва да съдържат информация за предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и за приключване на работата по него, както и дали е изпълняван качествено. 2. Декларация за техническото оборудване и механизация (собствено или наето), с което участникът ще разполага при изпълнение на поръчката - Образец № 11; с приложени заверени от участника копия на документи за собственост (регистрационни талони на превозните средства, извлечения от инвентарна книга) или договори за наем /ползване/лизинг, придружени със заверени документи за собственост на името на наемодателя (талони, фактури), съгласно договора за наем/ползване/лизинг и документи удостоверяващи, наличието на монтирани и функциониращи GPS предаватели в транспортните средства. 3. Декларация, че участникът разполага с подходяща материално-техническа база при изпълнение на поръчката на територията на гр. Самоков или на разстояние до 15 км. от него (за престой и гариране на техниката и механизацията за паркиране на транспортната техника, когато не е в работен режим, за поддръжка, ремонт и почистване на автомобилния и контейнерен парк и специализираната техника) - Образец № 12 с приложени заверени от участника копия на документи за собственост и/или договори за наем/ползване със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата поръчка. 4.Декларация, че участникът разполага с необходимият персонал за изпълнение на поръчката : не по – малко от 30 /тридесет/ броя служители назначени на трудов договор с Участника. Участникът се задължава да наеме не по-малко от 2 /две/ лица с намалена работоспособност, ако бъде сключен договор за изпълнение на поръчката с него; - Образец № 17. 5. Разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО), регистрационен документ и/или еквивалентен издаден по реда на ЗУО. В случай, че участника е чуждестранно лице, документ доказващ регистрацията от компетентните органи съгласно националния му закон - чл. 49 от ЗОП. 6. Участникът трябва да притежава валиден лиценз за извършване на превоз на товари, издаден по реда на чл.6-11 от Закона за автомобилните превози и Наредба №33 за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България; 7. Сертификат за система за управление на качеството съгласно международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват съответстващ на предмета на поръчката – заверено от участника копие; 8. Сертификат за система за управление на околната среда съгласно международен стандарт ISO 14000:2004 или еквивалентен – заверено от участника копие; 9. Сертификат за система за здравословни и безопасни условия на труд ОHSAS 18001:2007 или еквивалентен – заверено от участника копие; 10. Сертификат за система за социална отговрност - SA 8000:2008 или еквивалентен - заверено от участника копие;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците. 1. През последните три години, участникът следва да е изпълнител на минимум 2 (два) договор с предмет, сходен на предмета на поръчката, считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си. Изпълнението на договори със сходен предмет се доказва с препоръки за добро изпълнение. Представените препоръки задължително трябва да съдържат информация за предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и за приключване на работата по него, както и дали е изпълняван качествено. Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира - услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване. 2. Участникът следва да разполага и докаже наличието на минимум следната специализирана техника и машини, която ще използва при изпълнение на дейностите включени в предмета на поръчката, както следва: Минималните изисквания към участниците, относно броя и вида на техниката за извършване на дейностите по: Задължителни изисквания: Транспортните средства следва да са оборудвани с GPS системи за контрол на тяхното движение и местоположение в реално време. 1. Сметосъбиране и сметоизвозване: специализирани сметоизвозни автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” и кофи - 7 броя; специализиран автомобил за измиване и дезинфекция на съдове за ТБО тип „Бобър” и тип кофа - 1 брой; самосвали или бордови товарни автомобили за отпадъци - 2 броя; 2. Поддържане чистотата на териториите за обществено ползване за периода на изпълнение на поръчката са както следва: специализиран автомобил за машинно метене на улици - 1 брой; специализирани автомобили за машинно миене на улици - 2 броя; самосвали или бордови товарни автомобили за отпадъци от почистването - 2 броя; 3. Зимно поддържане снегопочистване за периода на изпълнение на поръчката са както следва: специализиран автомобил снегорин с гребло комбиниран с пясъкоразпръсквач - общо 10 броя; самосвали или бордови товарни автомобили - 2 броя; колесен многофункционален челен товарач - 1 брой; 4. и 5. Поддържане и стопанисване на депо за битови отпадъци и ликвидиране на микросметища на изпълнение на поръчката са както следва: булдозер верижен - 2 броя; /1 за поддържане на депото/; колесен многофункционален челен товарач - 1 брой; багер - 1 брой; самосвали - 2 броя (същите, които се използват в дейността „Поддържане чистотата на обществените територии).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
Показател: Финансово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

МЯСТО И СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ Желаещите да получат/придобият документацията за участие в обществената поръчка в цифров вид могат да го направят от следният линк http://www.samokov.bg/obsht.%20por..html , където се предоставя на свободен достъп. Когато участник придобие/изтегли документацията за участие в обществената поръчка, от електронната страница на Възложителя, където се предоставя на свободен достъп и безвъзмездно, то той не заплаща за нейното придобиване и в своята оферта не прилага платежен документ за закупена/придобита документация. Ако участниците искат да получат документацията на хартитен и електронен носител, стойността на документацията за участие може да бъде заплатена на място в сградата на Община Самоков. Документацията може да бъде получена и срещу представяне на документ за преведени средства по банков път на следната сметка на Община Самоков: IBAN : BG40 CECB 9790 8462 1198 01, код плащане: 44 70 00, BIC: CECBBGSF; в "ЦКБ" АД, клон Самоков. Титуляр на сметката : Община Самоков Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. При получаване на документацията в сградата на Община Самоков, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. Информацията е необходима с оглед на изпълнението на задълженията на възложителя, произтичащи от чл. 29, ал. 3 от ЗОП. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за участника съгласно чл. 29, ал. 2 от ЗОП: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие. Независимо кой от начините за снабдяване с документация е избрал кандидата, документа за закупена документация трябва да съдържа наименованието на обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.01.2014 г.  Час: 10:30
Място

Административната сграда на Община Самоков в гр. Самоков - Заседателна зала на трети етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.samokov.bg и може да бъде получена от там. 2. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, хипотеза първа и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ