Версия за печат

00233-2013-0014

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: поддържане на жп инфраструктураДруго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Оценка на съответствието и строителен надзор за проект „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик – ІІ-ри етап”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Гаров комплекс - гара Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Оценка на съответствието и строителен надзор за проект „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик – ІІ-ри етап”, по дейности, както следва: 1. Администриране на договора за проектиране и строителство, включващо, без да се изчерпва с: контрол и управление на качеството, контрол и управление на разходите, контрол по спазване на времевите графици и всякакви други дейности, съгласно изискванията на Възложителя; 2. Изпълнение на функциите на цялостен контрол по изпълнението на договора за проектиране и строителство от името на Възложителя, което се изразява най-общо, без да се ограничава, в: проверява, издава становища, издава одобрения за изготвените проектни разработки, графиците на изпълнителя, финансовите планове; контролира ежедневно процеса на изпълнение; изготвя актове за плащане на изпълнителя; издава съгласия за извършване на доставки и др. необходими операции; издава указания и предложения, необходими и законосъобразни за управление на процеса на изпълнение; издава разпореждания и др. 3. Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите (на всички части на проекта, включително части „Конструктивна” и „Енергийна ефективност”), съгласно задължителния обхват на чл. 142 и чл. 166 от ЗУТ. 4. Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажни работи съгласно изискванията на ЗУТ. 5. Осъществяване на контрол върху строителните продукти при извършване на оценката на съответствие на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор съгласно чл. 169б ал. 1 от ЗУТ. 6. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба № 2 на от 22.03.2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. 7. Актуализиране на съставените технически паспорти за Приемно здание, магазия и пешеходен подлез след извършване на строителни и монтажни работи за строеж „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик - ІІ-ри етап", съгласно изискванията на чл. 176а и 176б от ЗУТ и чл.2, ал.2 от Наредба № 5 на МРРБ за техническите паспорти на строежите. 8. От името на Възложителя осъществява контактите с одобряващата проекта институция и ДНСК във връзка с одобряване на проекта, издаване на разрешение за строеж и/или допълнение към съществуващото, назначаване на приемателна комисия на обекта и издаване на разрешение за ползване, като събира и внася в горните институции цялата необходима за тази цел документация. 9. Осъществяване контролни функции на готовото строителство по време на срока за съобщаване на дефекти, контролиране провеждането на тестове по време на експлоатацията за изпълнението им в съответствие с одобрените изисквания и процедури.; незабавно уведомяване на Възложителя при констатиране на проблеми, произтичащи от некачествено изпълнение на дейност/дейности от страна на изпълнителя по договора за проектиране и строителство 10. Управлява проекта в съответствие с нормативната рамка на Оперативна програма "Транспорт".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
244420 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 80
Показател: Техническа оценка в т. ч. 1.Предложение за стратегия и организация за изпълнение на поръчката - 10т. и Предложение за организация на ключов персонал - 10 т.; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 483608 от 18.05.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 530740 от 20.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4481 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Оценка на съответствието и строителен надзор за проект Преустойство и саниране на приемно здание гара Пазарджик ІІ-ри етап
V.1) Дата на сключване договора
18.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение „Рубикон-Ен Ар 2“ ЕИК 176604367 учредено с договор за съвместна дейност от 23.04.2013 год. между „Рубикон инженеринг“ ООД гр. Варна ЕИК130072501 и „Ен Ар консулт“ ЕООД ЕИК 126720807, Западна промишлена зона, ул. „Нептун“ №8, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 821100, Факс: 052 821111

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 244420 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Транспорт" 2007 - 2013 г.

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е сключен след Решение №40/15.10.2013 г. на Генералния директор на ДП "НКЖИ" за определяне на нов изпълнител, на основание чл.74, ал.2 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор