Версия за печат

00138-2013-0022

BG-Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, ул. Адам Мицкевич № 1, ет. 3, За: Ръководител проект, България 9700, Шумен, Тел.: 054 800457, E-mail: piushumun@gmail.com, Факс: 054 800436

Място/места за контакт: Звено за изпълнение на проекта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача: www.shumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ ЦЕЛИ ЗА ЗВЕНО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ: 51011116-23-6 „ИНТЕГРИРАН ВОДЕН ЦИКЪЛ НА ГРАД ШУМЕН - ІІ ЕТАП”, ОП ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е доставка на оборудване и канцеларски материали за административни цели за офиса на Звено за изпълнение на проект: Интегриран воден цикъл на град Шумен-ІІ етап, ОП Околна среда 2007 - 2013. Предмет на обществената поръчка е доставка на следното оборудване и канцеларски материали: 1. Kомпютърна конфигурация – 6 бр. 2. Преносим компютър – 4 бр. 3. Мултимедиен проектор -1 бр. 4. Монитор за мултимедийно представяне – 1 бр. 5. Екран за мултимедията – 1 бр. 6. Копир, принтер и скенер с мрежова връзка – 1 бр. 7. Монохромно лазерно устройство с 3 в 1 функционалност – 1 бр. 8. Цветна цифрова копирна машина, лазарен мрежови принтер А3, мрежов скенер – 1бр. 9. D-SLR фотоапарат за контрол на изпълнението на проекта – 1 бр. 10. Видеокамера за контрол на изпълнението на проекта – 1 бр. 11. Шаси за основа на управление на ИТ инфраструктура /BladeCenter E chassis/- 1 бр. 12. Монитор за сървър, мишка и клавиатура - 1 бр. 13. Сървър за съхранение и управление на данни /BladeServer/- 1 бр. 14. Външен HDD USB3 -3 бр. 15. Софтуер – съгласно техническата спецификация 16. Канцеларски материали – съгласно техническата спецификация

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30211400, 30121100, 48820000, 48000000, 30197630, 39263100, 39263000, 22851000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърни конфигурации
Фотокопирни машини
Сървъри
Софтуерни пакети и информационни системи
Хартия за печатане
Комплекти принадлежности за бюро
Офис принадлежности
Класьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
76168.2 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00138-2013-0022

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 540680 от 13.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История DIR-51..-C045-L9-U-018 История / Обособена позиция №: / Заглавие:ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ: 51011116-23-6 „ИНТЕГРИРАН ВОДЕН ЦИКЪЛ НА ГРАД ШУМЕН - ІІ ЕТАП”, ОП ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013"
V.1) Дата на сключване договора
12.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СТЕМО" ООД ЕИК 817080126, ул. "Николаевска" 48, Р България 5300, Габрово, Тел.: 066 800452, Факс: 066 800453

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 76168.2 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предмета на тази поръчка се финансира в рамките на проект № DIR – 51011116-23-65 „Интегриран воден цикъл за град Шумен – Етап 2, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие и кохезионен фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор