Версия за печат

00051-2013-0024

BG-Видин: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл."Бдинци" № 2, За: инж.Добромир Дилов - Зам.-кмет "УТРИ" при община Видин, Р.България 3700, Видин, Тел.: 094 609416, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Видин пл."Бдинци" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vidin.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на текущ одит при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Рехабилитация и разширяване на водоснабдителната и канализационната системи във Видин, България“ с Уникален номер 00051-2013-0024

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Избор на изпълнител за извършване на текущ одит при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Рехабилитация и разширяване на водоснабдителната и канализационната системи във Видин, България“. Дейността ще се изпълни съгласно изискванията на Насоките за извършване на текущ одит на проекти финансирани със средства на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” по поканата за кандидатстване. Съгласно тях Общината ще възложи текущ одит на проекта и ще представя на МЗ към исканията за средства междинни доклади с одитно мнение за: -законосъобразността на съответните обществени поръчки, когато такива са проведени и сключените договори, с изключение на обществените поръчки за строителство, строителен надзор и одит на проекта и обществените поръчки, попадащи в обхвата на чл. 19, ал.2 т. 22 „б” от ЗОП; -осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на бенефициента както и окончателен одитен доклад, съдържащ одитно мнение относно цялостното изпълнение на проекта, изготвен съобразно Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”. Основната задача на (Одитора) включва да се осигури качествена услуга за своевременна и независима оценка на разходването на бюджетните средства по проекта. При констатиране на нередности и неспазване на правилата за разходване на средства по Оперативна програма "Околна среда" 2007 - 2013 г. ", Одиторът изготвя незабавно ДОКЛАД ЗА НЕРЕДНОСТИ до Възложителя. Одиторът е длъжен да представя информация, да взима участие в срещи за докладване за напредъка по договора, когато е необходимо, включително и при провеждане на общи срещи с представители на Междинното Звено по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” За целите на настоящата обществена поръчка се използват понятията „Текущ одит” и „Окончателен одит”, които отразяват спецификата на изискванията на Управляващия орган, по отношение на докладите, които ще се предоставят от одитора по време на текущото изпълнение на проекта (междинни искания за средства) и в края на проекта (окончателно искане за средства). Текущият одит се отнася към одитните доклади, които Възложителят трябва да представя с междинните искания за средства. Окончателният одит се отнася към одитния доклад, който Възложителя трябва да представи с окончателното искане за средства. Текущият и окончателният одит по проекта се осъществяват от одитора след писмено уведомление от Възложителя. Одитът обхваща проверка на 100 % на документацията по проекта и не допуска използването на извадки за целите му. Обхвата на текущия и окончателния одит, изискванията към одитора (физическо или юридическо лице), съдържанието на одитния доклад и приложимите стандарти, както и допълнителни подробности по изискванията за обхват и обем на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка са подробно указани в Техническата спецификация към документацията за участие в настоящата поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
173000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1- Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: К2- Индикативна работна програма; тежест: 60
Показател: К3- Предлагана цена; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

с Уникален номер 00051-2013-0024

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 549156 от 05.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № АО-02-15-228 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Избор на изпълнител за извършване на текущ одит при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Рехабилитация и разширяване на водоснабдителната и канализационната системи във Видин, България“ по ДБФП № BG DIR-51011116-С054/26.11.2013 година
V.1) Дата на сключване договора
15.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "ФИНАНС ОДИТ" с БУЛСТАТ №176434694, р-н Витоша, бул.”Симеоновско шосе” №1, вх.А, ап.83, Р.Бългрия 1700, София, Тел.: 08 79213383, E-mail: finans_odit_dzzd@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 175000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 173000 BGN без ДДС
В Брой месеци 16
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор