Версия за печат

00211-2013-0006

BG-Хасково: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хасково, пл. "Общински" №1, За: Андрей Делиев - юрисконсулт, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на оборудване /обзавеждане/ за "ЦНСТ, УПИ II, кв. 798 и УПИ XV, кв. 63 по плана на гр. Хасково

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По проекта се предвижда изграждане на Център за настаняване от семеен тип в УПИ II , кв.798 и Център за настаняване от семеен тип УПИ XV, кв. 63 гр.Хасково. Новопроектираните центрове ще се оборудват съгласно изискванията на нормативната уредба и съобразно регламентите на програмата. В двата центъра ще бъдат доставени: столове; легла и мека мебел; маси и бюра; гардероби, шкафове, етажерки и стелажи; кухненско оборудване; електроуреди и техника; оборудване за деца с увреждания и други. По обособена позиция 1: Столове; легла и мека мебел; маси и бюра; гардероби, шкафове, етажерки и стелажи; Кухненско оборудване включва: бар – плот; долен кухненски шкаф; горен кухненски шкаф; долен кухненски шкаф – ъглов, горен кухненски шкаф – ъглов; мивка; абсорбатор; фурна за вграждане; стъклокерамичен плот за вграждане; миялна машина за вграждане; електрическа кана; кафемашина; микровълнова фурна; тостер за хляб; тостер за сандвичи; сокоизтисквачка; хладилник с фризер; миксер; пасатор; количка за сервиране. Друго оборудване: цветя, дъски за отбелязване, детски гърнета, сушилници за дрехи, пощенски кутии, пожарогасители, закачалки, щори и килими.Цялостното обзавеждане и оборудване на центровете за настаняване от семеен тип трябва да отговаря на стандартните изисквания за функционалност, хигиена и безопасност, да гарантира личното пространство на обитателите и да осигурява домашна атмосфера, комфорт и уют. В разпределенията на двата етажа на сградите е показана разстановката на обзавеждането в помещенията. Доставеното оборудване трябва да отговаря като вид, технически параметри и характеристики и количество на предвидените в разработените и одобрени от ДАЗД подробни технически спецификации на оборудването. Всички елементи на доставката следва да са придружени от оригиналните им гаранционни карти, където е приложимо. Монтажът да се извършва от квалифицирани специалисти, където е приложимо. Количеството и качеството на извършените доставка и монтаж, ще се удостоверява с подписването на приемо - предавателен протокол. Оборудването да бъде доставено в оригиналната от производителя опаковка, където е приложимо. Оборудването да бъде снабдено със стикери, съдържащи информация по образец на Възложителя, съобразена с изискванията на оперативната програма.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39700000

Описание:

Мебелировка
Домакински уреди


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
74970 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Качествени критерии; тежест: 60
Показател: Икономически критерий; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 528120 от 06.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 275 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на мебелировка
V.1) Дата на сключване договора
12.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ани и синове" ЕООД, ЕИК:126729311, ул. "Житница" №14, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 0899 520357, E-mail: a_m_mebeli@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 75112 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 74970 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект "Център за настаняване от семеен тип в УПИ XV, кв.63 и Център за настаняване от семеен тип в УПИ II, кв.798 по плана на гр. Хасково", по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" №1, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор