Версия за печат

00051-2013-0028

BG-Видин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл. "Бдинци" № 2, За: инж.Добромир Дилов - Зам.-кмет на община Видин, Р.България 3700, Видин, Тел.: 094 609414, E-mail: dobromir.dilov@abv.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Видин пл."Бдинци" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: 'http://vidin.bg/?page_id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на авторски надзор съгласно чл.162,ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), при извършване на строителни и монтажни работи и доставки по проект: "Рехабилитиране и разширяване на водоснабдителната и канализационна система във Видин”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Упражняване на авторски надзор съгласно чл.162,ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), при извършване на строителни и монтажни работи и доставки по проект: "Рехабилитиране и разширяване на водоснабдителната и канализационна система във Видин”, финансиран по договор BG DIR-51011116-C054/26.11.12г. за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013”, приоритетна ОС1, Процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.“. Договореното строителство и доставка включва всички видове строителни и монтажни работи и доставки на база одобрен проект и количествено-стойностни сметки. Съгласно чл. 162, ал.2 от ЗУТ условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право се вписват в Заповедната книга и са задължителни за участниците в строителството.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71500000

Описание:

Услуги, свързани със строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
105000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Уникален номер 00051-2013-0028

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 552062 от 24.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № АО-02-15-227 / Обособена позиция №: / Заглавие:ДОГОВОР за АВТОРСКИ НАДЗОР по проект: "Рехабилитиране и разширяване на водоснабдителната и канализационна система във Видин" по ДБФП № BG DIR-51011116-CO54/26.11.2013 година
V.1) Дата на сключване договора
15.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД „ТРАНСЕКОПРОЕКТ” с Булстат № 176122381, улица „Дамян Груев” №13, ет.1, Р.България 3700, град София, Тел.: 02 8053985, E-mail: office@transconsultgroup.com, Факс: 02 8053996

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 110000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 105000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект № DIR-51011116-51-135 Приоритетна ос 1 ”Подобряванеи развитие на инфраструктората за питейни и отпадъчни води” на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за Регионално Развитие и от Кохезионния фонд на Европейската Общност в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-С054/26.11.2012 година между Министерството на околната среда водите и Община Видин.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Упражняването на авторски надзор в съответствие с изискванията на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ при извършване на строителни и монтажни работи и доставки по проект:"Рехабилитиране и разширяване на водоснабдителната и канализационна система във Видин", финансиран по договор BG DIR- 51011116- CO54/26.11.2012г. за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013”, приоритетна ОС1, Процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.“.