Версия за печат

00088-2012-0003

BG-гр. София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен Автотранспорт" ЕАД, ул. "Житница" № 21, За: Стефка Доковска; инж. Роберто Мирчев, Република България 1618, гр. София, Тел.: 00359 29554132, E-mail: dokovska.stefka@gmail.com, Факс: 00359 28555095

Място/места за контакт: експерт ОП; р-л.отдел "ММР"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiabus.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiabus.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сключване на договор въз основа на сключено рамково споразумение за "Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", " MAN SL 232" и " ЧАВДАР 141"."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Сключен договор № А-130/14.11.2013г.за срок от 6 (шест) месеца, въз основа на сключено Рамково Споразумение № А-54/02.07.2012г. с предмет:"Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", " MAN SL 232" и " ЧАВДАР 141", срок на действие на настоящото споразумение - 3 (три) години. Количеството и видовете възли и детайли за всяка конкретна доставка ще се определя от Възложителя в документацията за участие в процедурата за възлагане на конкретната обществена поръчка.Срокът на изпълнение на доставките по отделните поръчки ще се определя с конкретните договори за обществените поръчки, които ще се сключат въз основа на рамковото споразумение. Гаранцията за изпълнение на договор, сключен на основание рамковото споразумение е в размер на 3%.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34300000

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
117000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 473186 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № А-130 / Обособена позиция №: / Заглавие:Информация за сключен договор за 6 месеца с предмет: "Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262","MAN SL 232" и Чавдар 141"
V.1.1) Дата на сключване договора
14.11.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.10.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНТЕРТРАК" ООД; ЕИК:BG130620175, кв. Овча купел, ул. "Любляна" № 9, Република България 1618, гр. София, Тел.: 00359 29555750, E-mail: office@intertruck.biz, Факс: 00359 29558965

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 117000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 117000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Изпращане на информация за сключен договор № А-43/10.04.2013г. за срок от 6 (шест) месеца, въз основа на сключено рамково споразумение № А-54/02.07.2012 г. с предмет: "Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", "MAN SL 232" и Чавдар 141", за срок от 3 (три) години, Идентификационен номер в АОП: 0888-2012-0003; Решение с ID 473030 изпратено на 24.02.2012г. и публикувано на 02.03.2012г.; Обявление с ID 473186 изпратено на 24.02.2012г. и публикувано на 02.03.2012г. В изпълнение на Решение № 3 по Протокол № 101 от 19.03.2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП