Версия за печат

00237-2013-0016

BG-Аксаково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093385

Община Аксаково, ул. "Георги Петлешев" №58б, За: Петранка Стоилова, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 916512, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на специализирани сметоизвозващи автомобили и контейнери за обслужване на разделното събиране на „зелените“ отпадъци по обособени позиции" Обособена позиция № 1 "Доставка контейнери за обслужване на разделното събиране на „зелените“ отпадъци", Обособена позиция № 2 "Доставка на специализирани сметоизвозващи автомобили"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Поръчката се изпълнява DDP (INCOTERMS 2010) определената площадка на Възложителя.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция № 1 "Доставка контейнери за обслужване на разделното събиране на „зелените“ отпадъци" - Доставка на подвижен контейнер за зелени отпадъци с вместимост 1.1 м.Техническите изисквания са посочени в Приложение Б на настоящото обявление. Обособена позиция № 2 "Доставка на специализирани сметотизвозващи автомобили" - Доставка на специализирани сметоизвозващи автомобили с капацитет 16 м. За всички транспортни средства поръчката ще включва и съпътстващи услуги на Изпълнителя за: • подготовка на транспортното средство или оборудването за експлоатация (отстраняване на защитни и транспортни елементи); • обучение (не по-малко от 4 часа) на посочен от Възложителя персонал за (а) експлоатация и техническа поддръжка на камиона, и (б) експлоатация и техническа поддръжка на специализираната надстройка; • осигуряване на изискваната документация за Доставката; • осигуряване на изискваните гаранционни срокове и начини на гаранционно обслужване. Минималните технически изисквания са посочени в Приложение Б на настоящото обявление.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144511, 34928480

Описание:

Сметосъбирачни камиони
Контейнери и кофи за отпадъци и смет

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1"Доставка контейнери за обслужване на разделното събиране на „зелените“ отпадъци" -Доставка на 732 бр. подвижни контейнери за „зелени отпадъци” с вместимост 1.1 м3 Обособена позиция № 2 "Доставка на специализирани сметоизвозващи автомобили" - Доставка на 4 бр. специализирани сметоизвозващи автомобили с капацитет 16 м Общата индикативна стойност на доставката предмет на обособена позиция № 1, съгласно бюджета на проекта е до 292 800.00 (двеста деветдесет и две хиляди и осемстотин лева) без вкл. ДДС Общата индикативна стойност на доставката предмет на обособена позиция № 2, съгласно бюджета на проекта е до 800 000.00 (осемстотин хиляди лева) без вкл. ДДС

Стойност, без да се включва ДДС
1092800 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

01.10.2014 г. 

Завършване

30.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие-1% от стойността на предмета на поръчката,съответно за всяка обос.позиция:Обос.позиция №1-2928.00 лв;Обос.позиция №2-8000.00 лв.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възлож-я или да се представи под формата на банкова гаранция.Уч-кът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато уч-кът избере гаранцията за участие да бъде банк.гаранция,тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банк.гаранция със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите.Примерен образец на банк. гаранция за участие е приложен в документацията.Когато уч-кът избере да внесе гаранцията за участие като парична сума,тя се внася по сметка:Титуляр:Община Аксаково;Банка:ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF IBAN:BG71СЕСВ97903332010500.В платеж.нареждане за внасяне на гаранция по банк.сметка на Възлож-я трябва да е посочена процедурата и обос. позиция,за която се кандидатства. Когато уч-кът е обединение,което не е юрид.лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк.гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Размер на гаранцията за изпълнение на договора -3% от общата пределна цена на договора според офертата на уч-ка,избран за изпълнител за съответната обос.позиция.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възлож-я или да се представи под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция.Уч-кът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Банковата гаранция да е със срок на валидността не по-рано от 01.02.2015г.Уч-кът,определен за изпълнител на общ.поръчка,представя банк.гаранция или платеж.документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато уч-кът избере да внесе гаранцията за изпъл-е по банков път това следва да стане по сметка на община Аксаково: Сметка на Възложителя-IBAN BG71СЕСВ97903332010500 BIC СЕСВВGSF при ЦКБ АД клон Варна.Когато уч-кът избере гаранцията за изпъл-е да бъде банк.гаранция,тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Аксаково,че е за настоящата общ.поръчка и обос.позиция.В случай на представяне на банк.гаранция е препоръчително да се ползва образеца,вкл. в документацията за участие.Ако участникът представи банк.гаранция във форма,различна от предложения образец,то следва задълж.съдържанието й да бъде възприето изцяло от образеца на Възлож-я.При представяне на гаранция в платеж.нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва общ.поръчка и обос.позиция,за която се представя гаранцията.Когато избраният изпълнител е обединение,което не е юрид.лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк.гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” по проект DIR-5112122-10-78 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна” и бюджета на общините Варна, Аксаково и Белослав. Валутата на договора е BGN. Всички офертни единични и общи цени трябва да са в BGN без ДДС. Предлаганите от участниците цени трябва да включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на съответната позиция в описания вид и обхват и при описаните изисквания в спецификациите и проектната документация. Освен това, тези цени трябва да включват административни и режийни разходи, достатъчни за изпълнението на всички технически и административни изисквания в Техническата спецификация и условията на Договора. Заплащането на цената на договора ще става по предвидения ред в условията на договора: 1.Авансово плащане в размер на 50% от цената, срещу обезпечение във вид на запис на заповед за същата сума. Авансовото плащане се извършва в срок до 30 дни от представяне на обезпечението и фактура. Обезпечението се освобождава заедно с гаранцията за изпълнение на договора. 2. Окончателно плащане в 30 – дневен срок след окончателно изпълнение на всички доставки и съпътстващите ги услуги, подписване на приемо-предавателен протокол, издадена фактура и издаване от Възложителя на становище за приемане без забележки според условията на Договора и Спецификацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците, включително членове на обединението и подизпълнители, само ако не са регистрирани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията на Република България и не са посочили валиден ЕИК в попълнения от тях образец (съответно 2,3 или 5) представят следните документи за регистрация:- Местни и чуждестранни физически лица представят копие на документ за самоличност.- Местни юридически лица представят копие на документ за регистрация и оригинал /или нотариално заверено копие/ на удостоверение за актуално състояние, валидно към датата на подаване на офертата. -Чуждестранни юридически лица и търговци представят копие на документ за регистрация и оригинал /или нотариално заверено копие/ на удостоверение за актуално състояние, респективно еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, валидно към датата на подаване на офертата.Документът за регистрация, който е на чужд език, се представя с официален превод, а удостоверението за актуално състояние се представя в превод. При участие на обединения, които не са юридически лица, участниците в обединението трябва да сключат договор за създаване на обединението за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката. Договорът трябва да отговаря на изискванията посочени в Раздел VІ.3 "Допълнителна информация" от настоящото обявление.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, същите трябва да са посочени в Образец №4,а всеки подизпълнител трябва да представи Декларация за съгласие по Образец №5.Съгл. чл.47,ал.8 от ЗОП изискванията по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47,ал.2,т.1,2а,3,4 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.Участ-ът следва да посочи вида на работите,които подизпълнителите ще извършват, както и дела на тяхното участие. Адм. изисквания към участниците:За участника, вкл. всички членове на обединение и подизпълнителите, трябва да не са приложими ограничителните условия за участие,посочени в чл.47,ал.1,т.1 /с изкл.на буква „е”/,т.2 и 3,ал.2,т.1,2а(предложение първо), 3,4 и 5 и ал.5 на ЗОП.Участникът, включително всички членове на обединение и всички подизпълнители (независимо дали са физ.или юрид.лица),трябва да представи декларация относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2 т.1,2а(предложение първо),3 и 4 и ал.5 т.2 по реда на чл.47 ал.6 от ЗОП.Физ.лица,участващи в процедурата (вкл. като съдружници в обединение или подизпълнители),а по отношение на юрид.лица-съответните физ.лица в обхвата на чл.47,ал.4 от ЗОП,трябва да представят лични декларации относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 /с изкл. на буква „е”/,ал.2,т.5 и ал.5 т.1 от ЗОП.Изискв.по Регламент 966/2012 на Европ.съвет и Съвета на ЕС:1.По отношение на участника,вкл.съдружниците в обединение и подизпълнителите,трябва да не са налице обстоятелствата,предвидени в чл. 106,107 и 109,пар.2 б.”а” Регламент 966/2012 на Европ. парламент и Съвета на ЕС относно финан.правила,приложими за общия бюджет на Съвета.2.По отношение на участника,вкл.съдружниците в обединение и подизпълнителите,трябва да не са налице обстоятелства,съгл. чл.57 от Регламент 966/2012 и предвидени в чл.19,ал.1 от „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на Оперативните програми,съфинансирани от структурните и Кохезионния фонд на ЕС”.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Декларация на участника - Образец №16, съдържаща информация за общия оборот и оборота от производсво или продажби на техника/съоръжение, сходни с обекта на съответната обособена позиция в обществената поръчка. Представя се Копие на отчета за приходите и разходите (части от отчета, касаещи годишния му оборот), за последните три години финасово приключили години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенция по вписванията е допустимо позоваване на обстоятелството, вместо представянето на гореописаните документи. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да представи всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. ЗАБЕЛЕЖКА: Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: ОП-1 – доставка и/или производство на съдове за събиране на отпадъци /битови, „зелени“, строителни и други/; ОП-2 - доставка и/или производство на сметосъбиращи и сметоизвозващи товарни автомобили.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Оборот от производство или продажби на техника/съоръжение, сходни с обекта на поръчката за съответната обособена позиция за последните 3 (три) финасово приключили години в зависимост от датата на регистрация, в размер на минимум 2 пъти завишен размера на обявената индикативна стойност на съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта. Когато участникът участва за повече от една обособена позиция, минималните изисквания се отнасят за всяка обособена позиция по-отделно. В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, освен по отношение на сертификати и лицензи, които не могат да имат действие за други лица, освен титулярите – както е уточнено по-горе. Документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация Образец № 17 съдържаща списък на изпълнените договори за доставка на съотвената техника/съоръжение (сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция) през последните три години до крайния срок за подаване на офертите, като са посочени стойности, дати и възложители, придружен от препоръки за добро изпълнение или др. документи, доказващи изпълнението на минималните изисквания за технически възможности на участника за изпълнение на съответната обособена позиция. 2. Документи, удостоверяващи че участникът е производител или оторизационно писмо/писма за РБългария от фирма производител или официален нейн представител /вносител/ дистрибутор на съответната машина/съоръжение, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва продажби на техниката, за която участва. 3. Доказателства за наличието на сервизна база/бази за извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставените техника/съоръжения – документи за собственост, договори за наем, декларации гарантиращи изисуемите от възложителя условия и др. ЗАБЕЛЕЖКА: Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: ОП-1 – доставка и/или производство на съдове за събиране на отпадъци /битови, „зелени“, строителни и други/; ОП-2 - доставка и/или производство на сметосъбиращи и сметоизвозващи товарни автомобили.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Да докаже през последните три години до крайния срок за подаване на офертите опит в производството и/или доставката на съответния вид техника/съоръжение, сходни с вида на обекта за съответанта обособена позиция, за която се участва, като за: Обособена позиция № 1 - производството и/или доставката на съответния вид техника/съоръжение, сходни с вида на обекта за обособената позиция минимум 700 контейнера за събиране на неопасни отпадъци. Обособена позиция № 2 - производството и/или доставката на съответния вид техника/съоръжение, сходни с вида на обекта за обособената позиция минимум 4 бр. сметосъбиращи и сметоизвозващи товарни автомобили. 2. Да е производител или оторизиран от производителя и/или официален вносител/дистрибутор за територията на РБългария да извършва продажби на съотвената техника/доставка, съобразно обособената позиция, за която участва. 3. Да разполага със собствена или наета сервизна база/бази, за извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставените съоръжения и машини или изразена от доставчика готовност да предостави ресурсите си на разположение. Участник /както и в случай на обединение/ може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Когато участникът участва за повече от една обособена позиция, минималните изисквания се отнасят за всяка обособена позиция по-отделно В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, освен по отношение на сертификати и лицензи, които не могат да имат действие за други лица, освен титулярите – както е уточнено по-горе. Документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.12.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 9.6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се предоставя срещу заплащане на гише 2 в деловодството в сградата на Община Аксаково , гр. Аксаково, ул. "Г.Петлешев" № 58Б, в срок до 10 дни преди крайния срок за подаване на офертите. Участниците имат право да се запознаят с документацията, преди да я закупят, в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Община Аксаково, ет. 1.Цената на документацията е BGN 9.60 с вкл. ДДС и е изчислена по калкулация на действителните разходи за отпечатване и размножаване според изискванията на чл. 28, ал. 4 от ЗОП. Цената на документацията се заплаща на каса в сградата на Община Аксаково, ет. 1, каса 1, или по банков път по сметка:Титуляр:Община Аксаково.Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF IBAN: BG84CECB97908432010500 Код за вид плащане: 447000. Работно време на службите на Възложителя: от 8.00 до 16.30 часа всеки работен ден. Участниците могат да поискат документацията да им бъде изпратена по куриер за тяхна сметка, като за целта изпратят на посоченото по-горе лице за контакт факс с посочване на заинтересованото лице, адрес, телефон и факс, както и данни за издаване на фактура, и приложат копие на документ за платена цена на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.01.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, Общинска администрация, Заседателна зала-ІІ етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък на присъстващите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект : „Изграждане на регионалната система за управление на отпадъците в регион Варна (Аксаково)”, одобрено за финансиране по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”, реф. № BG161PO005/10/2.10/07/22 „Изграждане на регионални системи за управление на отпадъците в региони: Борово (Бяла, област Русе), Варна, Велико Търново, Габрово, Добрич, Костенец (Самоков), Левски (Никопол), Луковит, Панагюрище, Плевен, Разлог, Стара Загора и Ямбол”.

VI.3) Допълнителна информация

Договорът трябва да отговаря на изискванията на чл. 357 от ЗЗД, респективно на чл. 275 и чл. 276 от ТЗ, както и на следните минимални изисквания: 1. Да са идентифицирани съдружниците с пълните им юридически наименования и регистрационни данни (ЕИК или данъчен номер, в случай, че са юридически лица, а физическите лица с личните си данни); 2. Да се потвърждава приемането на действията на един или повече от съдружниците в процедурата за възлагане преди датата на учредяване на обединението, вкл. закупуване на документацията, приемане на съобщения от Възложителя в хода на процедурата и др. под.; 3. Да е предвидена солидарна отговорност на съдружниците за изпълнение на поръчката; 4. Да е посочено разпределението на дейностите по изпълнение на поръчката между съдруж¬ниците. (без да се посочва никаква информация за единични и общи цени); 5. Да е посочен представител/и на обединението, който с договора се определя от съдружниците да изпълнява всички действия от името на обединението, респективно неговите членове, както по време на процедурата за възлагане на поръчката, така и след това по време на изпълнение на договора, ако бъде възложен на обединението, вкл. да получава съобщения и изпраща документи и разяснения на Възложителя по време на процедурата, да сключи договор за изпълнение на поръчката, да приема и да изпраща съобщения от/на Възложителя във връзка с изпълнението на договора, да издава фактури и да приема плащания по договора и др.; 6. В случай на обединение да е представено нотариално заверено пълномощно от членовете на обединението за представляващия го, определен с договора за обединеие. 7. Да е предвидено да не се променя съставът на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се промени след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Минималните изисквания за участие в процедурата се прилагат към обединението като цяло, с изключение на съответна регистрация, сертификат, лиценз или друго условие, което се издава според изискванията на нормативен или административен акт на конкретни лица и е необходимо за изпълнение на поръчката, като при това такива изисквания се прилагат с оглед на разпределението на участието на съдружниците в обединението при изпълнение на дейностите, както е предвидено в договора за създаването му. Когато едно лице участва в обединение-участник в процедурата, то няма право да подава самостоятелна оферта, или да е посочено като подизпълнител на друг участник или да участва в друго обединение-участник в същата процедура.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице пореда и условията на чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административо, правно и нормативно обслужване" в общинска администрация Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 916512, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

URL: www.aksakovo.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка контейнери за обслужване на разделното събиране на „зелените“ отпадъци
1) Кратко описание

Доставка подвижни контейнери за обслужване на разделното събиране на „зелените“ отпадъци Минимални технически изисквания 1. Вместимост: 1,1 м3 Полезен товар: > 340 кг 2.Стандарт: EN 840-3:2004, за разтоварване чрез шийка за въртене 3.Съвместим със специализиран автомобил съгласно EN 1501-1:1998+A2:2009 4.Материал: Полиетилен с висока плътност (HDPE). Устойчив на химическо и биологично въздействие. Устойчив на УВ радиация, ниска и висока атмосферна температура. 5.Гладка повърхност, непозволяваща залепването и задържането на отпадъците. 6.Колела: оборудван с 4 въртящи се гумени колела, 2 от които със спирачка. 7.Цвят: тъмно зелен 8.Отговаря на изискванията за безопасност по EN 840-6:2004 9.Съответствието на изискванията проверено чрез методите съгласно EN 840-5:2004 10.Гаранция: 3 год.;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

Доставка на 732бр.подвижни контейнери за „зелени отпадъци” с вместимост 1.1 м3.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
292800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.10.2014 г. , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на специализирани сметоизвозващи автомобили"
1) Кратко описание

Специализиран сметоизвозващ автомобил с капацитет 16 м.Мин.технич.изисквания:А.Сметосъбираща надстройка по стандарт EN 1501-1:1998+A2:2009.1.Бункерно тяло•Общ полезен обем-16±1м3•Материал:високоякостна стомана (min.HB450),корозионно и абразивно устойчива с дебелина от 2.5mm до 5mm•Външен цвят:оранжев•Компактиращо у-во:ножов тип с хидравлични цилиндри;хидравл.цилиндри монтирани извън приемния кош•Хидравл.система:макс.експлоатационно налягане на хидравл.системи:200 bar,защита чрез вентили за налягане,хидравл.масла рециркулират към резервоара за масло•Гумено уплътнение между изсипващата с-ма и бункера •Гъвкава тръба за отливане на течности.2.Изсипваща система:•Задвижване:Хидравлично•Материал:високоякостна стомана (min.HB450),корозионно и абразивно устойчива•Ъгъл на отваряне на шлюза:мин.80 градуса•Предпазен клапан за хидравликата на изсипващото устройство•Управление на шлюза разположено извън кабината•Продължителност на 1 цикъл на изсипване (отваряне,изсипване и затваряне):макс.240 сек.3.Приемен кош•Мин.капацитет:1.5 м3•Материал:високоякостна стомана (min.HB 450),корозионно и абразивно устойчива•Автомат.отключ. и заключ. на коша при затваряне на шлюза•Коефициент на компактиране:мин.4:1.4.Повдигач за контейнери•Подходящ за повдигане и изпразване на контейнери,както следва:-110л (БДС 2587:1988)-чрез гребен;-240л (EN 840-1:2004)-чрез гребен;-1100л (EN 840-3:2004) с изпъкнал капак-чрез шийка за въртене. •Възможност за едноврем.повдигане на две 110л кофи или две 240л кофи или един 1100л контейнер•Управление:от дясната страна на машината•Червени аварийни бутони от двете страни•Продължителност на 1 цикъл за разтоварване на контейнери:макс.40 сек,според вида на контейнерите.Б.Шаси (камион)1.Носимоспособност,осн.размери:•Полезен товар:мин.11т •Общо тегло на автомобила GVW (вкл.надстройката):прибл.18т.•Задвижване:мин.двуосен тип,един задвижван мост,с двойни задни колела;допуска се триосен тип.•Междуосово разстояние<5000mm;2.Двигател и задвижване•Тип на двигателя:дизелов •Мощност:мин.200 к.с.•Еколог.класификация:мин EURO 4•Газоизпускателна с-ма с горен изход •Резервоар:мин.180л;подгреваем горивен филтър•Обороти на двигателя по време на компактиране-не повече от 1100 об/мин;автомат.регулиране на оборотите при вкл.на хидравл.с-ма•Хидравл.усилвател на кормилната система•Ръчна скор.кутия с мин.5 скорости+1 задна скорост•Задна ос:блокаж на диференциала•Задвижване на механизми на надстройката:проверено за съответствие с нуждите на надстройката 3.Спирачна с-ма:Пневматична двукръгова,дискови спирачки на предни и задни колела,моторна спирачка,ABS,паркинг спирачка, автомат.регулиране на спирачното усилие,осушител на въздуха в пневматичната с-ма.4.Ел.система:•24V напрежение •Акумулатори-мин. 2бр.x12V/110Ah•Мощност на стартера:мин 4 kW;•Всички връзки с влагозащитени букси.5.Шофьорска кабина•Ляво разположение на волана•Мин.2+1 места в кабината,ергономична шофьорска седалка,триточкови колани •Тахограф:1ден/2 шофьори•Панорамни огледала от двете страни•Светлинни индикатори,сигнализиращи работещ механизъм и отключен приемен кош•Цвят:оранжев.В.Др.изисквания1.Макс.ниво на шум във всички проектни експл.режими на камиона и надстройката:<90dB;2.Електрохидравл. управ-е на всички функции с бутони.3.Мин.2 бр.въртящи се жълти предупредителни лампи на покрива.4.Звуков сигнал при движение назад.5.Осветление на раб.зона отзад с най-малко 2 осветит.тела. Комплект инструменти за поддръжката,предвидена да се извършва извън сервиз,вкл. хидравл. крик за подмяна на колело; пълноценно резервно колело с джанта и гума.7.Инструкции за експлоатация и инструкции за техн.поддържане на камиона и надстройката на бълг.език.8.Автомобилът се доставя напълно окомплектован и зареден с всички необходими течности на всички необходими системи.9.Гаранция:•Гаранция за надстройката:мин. 3 год. без ограничение на пробег и цикли на работа.• Гаранция на шаси (камион): мин. 3 год.без ограничение на пробег.•Гаранция за антикорозионното покритие на шаси, кабина и надстройка: мин 10 год.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34144511

Описание:

Сметосъбирачни камиони

3) Количество или обем

Специализиран сметоизвозващ автомобил с капацитет 16 м.Мин.технич.изисквания:А.Сметосъбираща надстройка по стандарт EN 1501-1:1998+A2:2009.1.Бункерно тяло•Общ полезен обем-16±1м3•Материал:високоякостна стомана (min.HB450),корозионно и абразивно устойчива с дебелина от 2.5mm до 5mm•Външен цвят:оранжев•Компактиращо у-во:ножов тип с хидравлични цилиндри;хидравл.цилиндри монтирани извън приемния кош•Хидравл.система:макс.експлоатационно налягане на хидравл.системи:200 bar,защита чрез вентили за налягане,хидравл.масла рециркулират към резервоара за масло•Гумено уплътнение между изсипващата с-ма и бункера •Гъвкава тръба за отливане на течности.2.Изсипваща система:•Задвижване:Хидравлично•Материал:високоякостна стомана (min.HB450),корозионно и абразивно устойчива•Ъгъл на отваряне на шлюза:мин.80 градуса•Предпазен клапан за хидравликата на изсипващото устройство•Управление на шлюза разположено извън кабината•Продължителност на 1 цикъл на изсипване (отваряне,изсипване и затваряне):макс.240 сек.3.Приемен кош•Мин.капацитет:1.5 м3•Материал:високоякостна стомана (min.HB 450),корозионно и абразивно устойчива•Автомат.отключ. и заключ. на коша при затваряне на шлюза•Коефициент на компактиране:мин.4:1.4.Повдигач за контейнери•Подходящ за повдигане и изпразване на контейнери,както следва:-110л (БДС 2587:1988)-чрез гребен;-240л (EN 840-1:2004)-чрез гребен;-1100л (EN 840-3:2004) с изпъкнал капак-чрез шийка за въртене. •Възможност за едноврем.повдигане на две 110л кофи или две 240л кофи или един 1100л контейнер•Управление:от дясната страна на машината•Червени аварийни бутони от двете страни•Продължителност на 1 цикъл за разтоварване на контейнери:макс.40 сек,според вида на контейнерите.Б.Шаси (камион)1.Носимоспособност,осн.размери:•Полезен товар:мин.11т •Общо тегло на автомобила GVW (вкл.надстройката):прибл.18т.•Задвижване:мин.двуосен тип,един задвижван мост,с двойни задни колела;допуска се триосен тип.•Междуосово разстояние<5000mm;2.Двигател и задвижване•Тип на двигателя:дизелов •Мощност:мин.200 к.с.•Еколог.класификация:мин EURO 4•Газоизпускателна с-ма с горен изход •Резервоар:мин.180л;подгреваем горивен филтър•Обороти на двигателя по време на компактиране-не повече от 1100 об/мин;автомат.регулиране на оборотите при вкл.на хидравл.с-ма•Хидравл.усилвател на кормилната система•Ръчна скор.кутия с мин.5 скорости+1 задна скорост•Задна ос:блокаж на диференциала•Задвижване на механизми на надстройката:проверено за съответствие с нуждите на надстройката 3.Спирачна с-ма:Пневматична двукръгова,дискови спирачки на предни и задни колела,моторна спирачка,ABS,паркинг спирачка, автомат.регулиране на спирачното усилие,осушител на въздуха в пневматичната с-ма.4.Ел.система:•24V напрежение •Акумулатори-мин. 2бр.x12V/110Ah•Мощност на стартера:мин 4 kW;•Всички връзки с влагозащитени букси.5.Шофьорска кабина•Ляво разположение на волана•Мин.2+1 места в кабината,ергономична шофьорска седалка,триточкови колани •Тахограф:1ден/2 шофьори•Панорамни огледала от двете страни•Светлинни индикатори,сигнализиращи работещ механизъм и отключен приемен кош•Цвят:оранжев.В.Др.изисквания1.Макс.ниво на шум във всички проектни експл.режими на камиона и надстройката:<90dB;2.Електрохидравл. управ-е на всички функции с бутони.3.Мин.2 бр.въртящи се жълти предупредителни лампи на покрива.4.Звуков сигнал при движение назад.5.Осветление на раб.зона отзад с най-малко 2 осветит.тела. Комплект инструменти за поддръжката,предвидена да се извършва извън сервиз,вкл. хидравл. крик за подмяна на колело; пълноценно резервно колело с джанта и гума.7.Инструкции за експлоатация и инструкции за техн.поддържане на камиона и надстройката на бълг.език.8.Автомобилът се доставя напълно окомплектован и зареден с всички необходими течности на всички необходими системи.9.Гаранция:•Гаранция за надстройката:мин. 3 год. без ограничение на пробег и цикли на работа.• Гаранция на шаси (камион): мин. 3 год.без ограничение на пробег.•Гаранция за антикорозионното покритие на шаси, кабина и надстройка: мин 10 год.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.11.2014 г. , Дата за завършване: 30.11.2014 г.