Версия за печат

02538-2013-0382

BG-Кърджали: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173091461

Районна прокуратура -Кърджали, гр. Кърджали ул."Екзарх Йосиф"№1, За: Михаела Заимова, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 21312, E-mail: m.zaimova@kj.prb.bg, Факс: 0361 21310

Място/места за контакт: Районна прокуратура Кърджали; ул."Екзарх Йосиф"№1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/opkardzhali/bg/..

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/opkardzhali/bg/pages/ProcurementsRPK.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/opkardzhali/bg/Public_procurement/4168.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Извършване напериодични медицински прегледи зануждите на Районна прокуратура Кърджали"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предоставянето на услугата -Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура - Кърджали да се осъществява на място в сградата на Районна прокуратура гр. Кърджали, ул."Екзарх Йосиф"№1
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура - Кърджали. Предметът на обществената поръчка е извършване на периодични медицински прегледи на служителите на Районна прокуратура - Кърджали съгласно Наредба №3от 28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи.Съдържанието на задължителните периодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение №5 към Наредба №3/28.02.1987 г. и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85141000

Описание:

Услуги, предоставяни от медицински персонал

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхваща персонала на Районна прокуратура - Кърджали, подробно описан в документацията.

Стойност, без да се включва ДДС
550 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата e както следва: 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС - 5,50 лв. /пет лева и петдесет стотинки/.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по НАБИРАТЕЛНА сметка на Районна прокуратура Кърджали : Банка ДСК ЕАД, Банков код BIC: STSABGSF,Банкова сметка IBAN: BG 30 STSA93003385035710.Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец /Приложение № 3/, представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни, след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по НАБИРАТЕЛНА банкова сметка на Районна прокуратура - Кърджали : Банка ДСК ЕАД, Банков код BIC: STSABGSF,Банкова сметка IBAN: BG 30 STSA93003385035710.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец /Приложение № 3.2/, представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плашането се извършва в български лева, по банков път по сметка на Изпълнителя при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посоченият от възложителя прогнозен брой на обслужваните лица подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя-декларации по образец за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и ал.5 от ЗОП / Приложение №4 и Приложение№5/. Участниците следва да притежават валидна регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП. В тази връзка следва да се представи заверено копие от удостоверение за регистрация, издадено от компетентния орган към МЗ. Във връзка с изискването на Възложителя по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, се указва на участниците, че информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги, може да бъде получена от: Национална агенция по приходите, Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика, Главна инспекция по труда, на следните адреси: http://www.nap.bg/ ; http://www.moew.government.bg/ ; http://www.gli.government.bg/. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труд и условията на труд. /Приложение №12/ Участници в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извън болнична или болнична помощ. В тази връзка следва да се представи заверено копие от удостоверение за регистрация, издадено от компетентния орган към МЗ съответно: Копие от Удостоверение за извършване на лечебна дейност по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения- в случай, че са лечебни заведения за извън болнична помощ или заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл.46, ал.1 и ал.2 от Закона за лечебните заведения – в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ.Участниците следва да посочат и лицата /Приложение № 11/, които ще отговарят за извършването на услугите, като за целта представят и Свидетелства за придобита специалност в системата на здравеопазването – заверени от участника копия.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците в настоящата процедура следва да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в настоящата процедура следва да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011г. и 2012 г.) минимум 2 (два) договора, за които са получили препоръка за добро изпълнение, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите, съгласно образец-Приложение № 2.2.; Декларация /свободен текст/, че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката. Във връзка с минимално изискване на Възложителя- Участникът следва да посочи и лицата /Приложение № 11/, които ще отговарят за извършването на услугите, като за целта представят и Свидетелства за придобита специалност в системата на здравеопазването – заверени от участника копия.; Декларация /свободен текст/, която да удостоверява, че участникът разполага с необходимата преносима апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Районна прокуратура - Кърджали. Участникът може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, правото си на ползване върху тях за целия срок на изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011г. и 2012 г.) минимум 2 (два) договора, за които са получили препоръка за добро изпълнение, сходни с предмета на оръчката.Участикът да може да осигури нужния квалифициран персонал от специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката. Във връзка с минимално изискване на Възложителя- Участникът следва да посочи и лицата /Приложение № 11/, които ще отговарят за извършването на услугите, като за целта представят и Свидетелства за придобита специалност в системата на здравеопазването – заверени от участника копия.; Участникът да разполага с необходимата преносима апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Районна прокуратура - Кърджали.Участникът може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, правото си на ползване върху тях за целия срок на изпълнение на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.12.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.12.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Районна прокуратура - Кърджали, ул."Екзарх Йосиф"№1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ