02538-2013-0381
Технически редакции | ||
15.11.2013 14:24 ч. : | 15/11/2013 14:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.11.2013 14:24 ч. : | 15/11/2013 14:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Прокуратурата на Република България-главен прокурор, гр. София, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Калоян Стефанов Николов, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036017, E-mail: knikolov@prb.bg, Факс: 02 9633373
Място/места за контакт: гр. София, бул. Витоша № 2, Съдебна палатаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.prb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
„Техническо обслужване и ремонт на МПС, обслужващи Прокуратурата на Република България, за нуждите на: Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Апелативна прокуратура-София, Апелативна специализирана прокуратура, Военно-апелативна прокуратура, Специализирана прокуратура, Софийска градска прокуратура, Окръжна прокуратура-София, Военно-окръжна прокуратура-София, Софийска районна прокуратура и Учебен център „Трендафила“-Природен парк Витоша”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е за предоставяне на услуги по „Техническо обслужване и ремонт на МПС, обслужващи Прокуратурата на Република България, за нуждите на: Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Апелативна прокуратура-София, Апелативна специализирана прокуратура, Военно-апелативна прокуратура, Специализирана прокуратура, Софийска градска прокуратура, Окръжна прокуратура-София, Военно-окръжна прокуратура-София, Софийска районна прокуратура и Учебен център „Трендафила“-Природен парк Витоша”.
50110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Техническото обслужване и ремонт на МПС ще се извършва за общо 132 автомобила, ползвани служебно от Прокуратурата на Република България. Вида, марката, модела, година на производство и гориво на автомобилите, са посочени подробно в документацията за участие в настоящата процедура. В прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е включена и стойността за евентуалното повторение на услугата от същия Изпълнител, в случай на придобиване на МПС от страна на Възложителя, през срока на действие на договора. При придобиване в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка на МПС от страна на Възложителя, се прилагат разпоредбите на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП
НЕ
НЕ
12
5. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 970 лв. (деветстотин и седемдесет лева) лева; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 5.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 6. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 6.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 6.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Плащането се извършва в български лева, по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура и предавателно – приемателен протокол, придружена с калкулация на ремонта. Фактурата съдържа информация за наименованието на вложения консуматив (ако има такъв), резервната част със съответния й каталожен (номенклатурен или пореден) номер, вложен в автомобила при ремонта, за съответната позиция от ценовата листа на цените на дребно за резервните части и цената на труда.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя, които представят в офертата си. Във връзка с изискването на Възложителя по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, се указва на участниците, че информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги, може да бъде получена от: Национална агенция по приходите, Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика-Главна инспекция по труда, на следните интернет адреси: http://www.nap.bg http://www.moew.government.bg http://git.mlsp.government.bg
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците в настоящата процедура да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, сходни с предмета на поръчката, за съответната обособена позиция, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката. За сходни на предмета на поръчката услуги се приемат услуги, свързани с техническото обслужване и ремонт на МПС. В случаите, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за обединението като цяло.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите-Приложение № 2. Към списъка се прилагат заверени от участника копия на препоръки от възложителите на посочените договори. Препоръките трябва да съдържат като минимум данни за възложителя по договора, период на изпълнение, стойност, описание на предмета на договора, телефон и лица за контакт. Във връзка с критериите за подбор на възложителя по раздел трети, т. 3.2. от документацията за участие в процедурата, за доказване на минималното ниво, участниците в процедурата следва да представят Декларация, че разполагат със собствена или наета сервизна база, или такава с право на ползване на територията на градския район на Столичната община, който включва частта от територията на Столична община, включена в строителните граници на гр. София, определени с Общия устройствен план на Столична община, приет с Решение № 697 от 19.11.2009 г. на Столичен общински съвет и Решение № 960 от 16.12.2009 г. на Министерски съвет и, че сервизната база е оборудвана минимум с двуколонни подемници и прилежащото към тях ремонтно-диагностично оборудване, в т.ч. възстановителна база за извършване на ремонт с необходимите съоръжения и инструмент, електро-техническо отделение, отделение за климатични системи, гумо-монтажно отделение, отделение за регулиране на ходовата част, отделение за диагностика на бензинови и дизелови двигатели, бояджийно-тенекеджийно отделение – оборудвано с камера за боядисване, участък за смяна на масла и течности, приемен пункт. Във връзка с минималното изискване на Възложителя- участниците да имат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват техническото обслужване и ремонт на МПС или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности, за доказване на минималното ниво, участниците в процедурата представят копие от валиден сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с посочения обхват, издаден от независимо акредитирано лице. В случаите, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се прилага към всички членове на обединението, вкл. и по отношение на подизпълнителите.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение. За сходни на предмета на поръчката услуги се приемат услуги, свързани с техническото обслужване и ремонт на МПС. В случаите, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Участникът да разполага със собствена или наета сервизна база, или такава с право на ползване на територията на градския район на Столичната община, който включва частта от територията на Столична община, включена в строителните граници на гр. София, определени с Общия устройствен план на Столична община, приет с Решение № 697 от 19.11.2009 г. на Столичен общински съвет и Решение № 960 от 16.12.2009 г. на Министерски съвет. Сервизната база трябва да е оборудвана минимум с двуколонни подемници и прилежащото към тях ремонтно-диагностично оборудване, в т.ч. възстановителна база за извършване на ремонт с необходимите съоръжения и инструмент, електро-техническо отделение, отделение за климатични системи, гумо-монтажно отделение, отделение за регулиране на ходовата част, отделение за диагностика на бензинови и дизелови двигатели, бояджийно-тенекеджийно отделение – оборудвано с камера за боядисване, участък за смяна на масла и течности, приемен пункт. Участниците трябва да имат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват техническото обслужване и ремонт на МПС или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. София, бул. "Витоша" № 2, Съдебна палата, партерен етаж, зала "Кафене".
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присътват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
15.11.2013 г.