Версия за печат

04186-2013-0006

BG-Виена: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202259999

ОМВ Офшор България ГмбХ – Клон Офис България КЧТ, ул. „Трабрен" No. 6-8, За: Карл Доминик, Австрия 1020, Виена, Тел.: 0043 14044023035, E-mail: karl.dominik@omv.com, Факс: 0043 140440623035

Място/места за контакт: ОМВ Офшор България ГмбХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.omv.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.omv.com/portal/01/com/omv/OMV_Group/Corporate_Purchasing/Bid_Invitation.

Електронен достъп до информация: http://www.omv.com/portal/02/com/omv/OMV_Group/Corporate_Purchasing/Bid_Invitation.

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на газ или нефт

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

„Предоставяне на услуга - извършване на контрол на качеството и осигуряване на качеството при изследване по картиране на морското дъно и опробване, което ще се проведе в площ „Блок 1-21 Хан Аспарух”, разположена в изключителната икономическа зона на Република България в Черно море, във връзка с търсене и проучване на нефт и природен газ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Площ „Блок 1-21 Хан Аспарух”, разположена в изключителната икономическа зона на Република България в Черно Море.
Код NUTS: BGZZZ
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката е Възложителят да получи услуги по контрол на качеството и осигуряване на качеството във връзка с дейността на Дружеството, свързана с офшорните батиметрични проучвания и тези за опробване на морското дъно в площ "Блок 1-21 Хан Аспарух", намираща се в изключителната икономическа зона на Република България в Черно море ("Изследването"). Изследването няма да стартира по-рано от 1 октомври 2013г. и по-късно от 31 август 2014г., в зависимост от изхода от процедурата за поръчката за избор на изпълнител за извършване на изследване за картиране на морското дъно и опробване. Очаква се да приключи в рамките на два или повече месеца. Изпълнителят ще предостави за целия период на проучването представител ("Консултант"), който ще бъде натоварен със задължения по подготовка и надзор на операцията, както и с технически и договорни отговорности. Кампанията по надзор по вземането на геохимично проби изисква солиден опит в морска геология (геоморфология на морското дъно, процеси на миграция на флуиди и т.н.), придобиване на геофизични данни в море близко до повърхността (с профилограф за морско дъно, с многолъчев ехолот и т.н.) и обработка на данни. Предложения Представител на Дружеството трябва да бъде и добре запознат със системите за позициониране (DGPS и USBL) и процедурите за опробване на и вземане на ядка от морското дъно. Конретните задължения на посочения по-горе Консултант са подробно уредени в документацията за участие и проекта на договор, одобрени от Възложителя. Изпълнителят ще отговаря за координиране на ротационната схема на своя екипаж с графика за смяна на екипажа на изпълнителя по поръчката за извършване на картиране на морското дъно и опробване, тъй като транспортът между пристанище Варна и кораба е организиран от изпълнителя на поръчката за извършване на картиране на морското дъно и опробване и е в отговорностите на Изпълнителя. Трябва да се очаква и съответно да се планира едно връщане на пристанище. Настаняването и храната на кораба е включено в ставките за извършване на Изследването и е осигурено от изпълнителя по картиране на морското дъно и опробване.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71731000

Описание:

Услуги в областта на индустриалния контрол на качеството

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
68640 EUR без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 138 - 240292 от 18.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: OMV-PP-SBQA-2013/006 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.09.2013 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

АКТИМАР, ке дьо ла Дуан No. 36, Франция 29200, Брест, Тел.: 0033 298442451, E-mail: compta@actimar.fr, Факс: 0033 298469104

URL: www.actimar.fr.

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 68640 EUR без ДДС


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО