Версия за печат

00038-2013-0064

BG-Габрово: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане 3, За: Пламен Колев, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818399, E-mail: pkolev@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang: bg/ p:166.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на дейности по публичност и информация в рамките на проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.1.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: място на предоставяне на услугата - гр. Габрово
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка: „Изпълнение на дейности по публичност и информация в рамките на проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”. Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата поръчка се изразяват в обобщен вид в следното: Дейност 1: Информиране и публичност дизайн, предпечат и печат на специализирани брошури за популяризиране на финансиращия орган – 250 (двеста и петдесет) броя; дизайн, предпечат и печат на специализирани брошури представящи социалната услуга «Социален асистент» – 250 (двеста и петдесет) броя; изработване на визуализиращи табели 2 (два) броя; публикуване на прес-съобщения 3 (три) броя; излъчване на радио съобщения 2 (два) броя; Дейност 2: Организиране на заключителна информационна среща: организиране и провеждане на заключителна информационна среща с представители на заинтересованите страни, институции, местни медии и др., която ще се проведе при приключване на проекта. Включва и логистика за 50 (петдесет) лица. Дейност 3: Организиране на 3 (три) броя работни срещи между Екипа за управление на проекта и социалните асистенти - целта е организация, регулиране и контрол на работния процес. Включва и логистика за 34 (тридесет и четири) лица.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 636-ОСД-13 / Обособена позиция №: / Заглавие:Изпълнение на дейности по публичност и информация в рамките на проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.1.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз
V.1) Дата на сключване договора
12.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛМАЗОВИ ООД ЕИК BG200543375, ул. Прохлада 11, ет.5, ап.13, България 5300, Габрово, Тел.: 0889 521790

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.1.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

При провеждането на откритата процедура с предмет “Осигуряване на информиране, публичност и логистика по две обособени позиции“, както следва: •Обособена позиция №1: „Осигуряване на информиране, публичност и логистика в рамките на проект BG051PO001-4.1.05-0179 „Интеграционни мерки за подобряване на достъпа до образование в община Габрово”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-4.1.05-0179, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“; •Обособена позиция №2: „Изпълнение на дейности по публичност и информация в рамките на проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.2.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“, открита с Решение №100/02.08.2013 г. на Кмета на Община Габрово, не е постъпила нито една оферта за участие по обособена позиция №2 и позицията е прекратена с решение №120 /26.09.2013 г. на Кмета на Община Габрово на основание чл. 39, ал.1, т. 1 от ЗОП. Тъй като услугата е безспорно необходима за цялостното реализиране на целите, заложени в проект „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.2.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“, Възложителят използва законовата възможност дадена му съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, да открие процедура при първоначално обявените условия за избор на изпълнител по обособена позеция №2. Максималният разполагаем финансов ресурс за обществена поръчка „Изпълнение на дейности по публичност и информация в рамките на проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.2.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“ в размер на 1800 (хиляда и осемстотин) лв. без ДДС, съгласно бюджета по проекта.