Версия за печат

00073-2013-0053

BG-Велико Търново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл.Майка България №2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.veliko-turnovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Мариела Велкова Цонева - Директор Дирекция „ Общинско развитие”, арх.Николай Малаков - гл.архитект на общината и ръководител на проекта, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 301; 062619 501

Място/места за контакт: Дирекция „ Общинско развитие" и гл.архитект на Общината

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Иво Крумов Лазаров, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 108

Място/места за контакт: “Център за услуги и информация на граждани”

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СМР във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ПАРКОУСТРОЯВАНЕ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ПАРК „СВЕТА ГОРА”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРК И ДЕТСКА ПЛОЩАДКА В КВ. „ЧОЛАКОВЦИ” (КВ.7 УПИ ІІ, V, КВ.14, УПИ І); ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "ИЗГРАЖДАНЕ НА СПОРТНА ПЛОЩАДКА В КВ. „ЧОЛАКОВЦИ”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРК И ДЕТСКА ПЛОЩАДКА В КВ. „ЗОНА В”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: ДОВЪРШВАНЕ НА ТРОТОАРНА НАСТИЛКА, ОКОЛО ПАРК „МАЙКА БЪЛГАРИЯ”, ПАРК „МАРНО ПОЛЕ” - РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ДЕТСКА ПЛОЩАДКА И АЛЕЙНА МРЕЖА. ИЗГРАЖДАНЕ НА ОГРАДА И ПОЛИВНА СИСТЕМА; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6: ПАРК „РУСКИ” - ИЗГРАЖДАНЕ НА УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ, ПОЛИВНА СИСТЕМА И ОГРАДА, ПАРК „АКАЦИЯ” - ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОЛИВНА СИСТЕМА, ДОВЪРШИТЕЛНИ ДЕЙНОСТИ ПО БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА КВ.231 (ИЗГРАЖДАНЕ НА ОГРАДА НА СЪЩЕСТВУВАЩА СПОРТНА ПЛОЩАДКА);

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва: изграждането и възстановяването на тротоарни настилки и алейни мрежи;изграждане на кътове за отдих ,детски площадки, спортни и атракционни съоръжения; Доставка на парково оборудване; изграждане на поливни системи; извършване на озеленителни мероприятия - по-подробно описание на конкретните дейности, разпределени по отделните позиции е направено в приложения Б към обявлението

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236119, 45112711, 45233161, 45236210, 45212200, 45212100, 45232120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на цялата обществена поръчка се включва: изграждането и възстановяването на тротоарни настилки и алейни мрежи - приблизително 7800 кв.м.; изграждане на 8 бр.детски площадки, изграждане на 9 бр.спортни и атракционни съоръжения; изграждане на 4 бр.поливни системи; извършване на озеленителни мероприятия на площ от над 19 000 кв.м.- по-подробно описание на конкретните количества, разпределени по отделните позиции е направено в приложения Б към обявлението

Прогнозна стойност без ДДС
3670904.15 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

20.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП гаранцията за участие по първа позиция е в размер на 15 000 (петнадесет хиляди) лева, по втора позиция е 3 000 (три хиляди) лева,по трета позиция е 2 000 (две хиляди) лева, по четвърта позиция е 4 000 (четири хиляди) лева, по пета позиция е 5 000 (пет хиляди) лева, по шеста позиция е 2 000 (две хиляди) лева внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Съгласно чл. 59, ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение се определя на 1 % от стойността на съответната позиция. Гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена под формата на парична сума или като банкова гаранция - безусловна и неотменима, като срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не- по- малък от 6/шест /месеца, считано от крайния срок за получаване на оферти, а срока на банковата гаранция за изпълнение, задължително е с два месеца по- дълъг от срока за изпълнение на договора.Участникът или респективно определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници- след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1 и т.2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изисква безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съобразена с условията в документацията за обществената поръчка. Гаранцията за авансово плащане обезпечава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и служи за възстановяване на извършените авансово плащания при неизпълнение на договорните задължения от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Аванс, в размер до 35 % се превежда след осигуряване на средствата за същия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 30 дневен срок по банков път. Стойността на аванса се удържа при извършени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ плащания. Междинно плащане се извършва според степента на изпълнение, удостоверено с документи - протокол за действително извършени работи и другите изискуеми документи, проверени и подписани от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дневен срок по банков път. Окончателно плащане се извършва в 30 дневен срок по банков път и след приемане на работата и представяне от страна на Изпълнителя на протокол за действително извършени работи и другите изискуеми документи, проверени и подписани от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дневен срок след отстраняването им.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица не е длъжен да създаде юридическо лице преди подписване на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът за изпълнение на проект:„Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” е 24 месеца, считано от датата на подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ - 20.05.2013г. Дейностите, обект на поръчката следва да приключат до 20.01.2015г. Датата 20.01.2015г.е прогнозна , определена на база прогнозен график за реализиране на дейностите по проекта. Същата е възможно да бъде актуализирана при възникване на обстоятелства , изискващи спиране на срока по проекта, съгласно ДБФП. В горния случай се запазва предложения от участника срок за изпълнение на съответната позиция , който тече и приключва в рамките на определения нов срок по проект „Град Велико Търново- зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат към офертата копие от документ за регистрация. При участие на чуждестранно лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение - заверено копие от договор за създаване на обединението, документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият 2.Административни сведения 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата-оригинал - представя се, когато офертата/ или някой документ от нея/ не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4.Документ за регистрация по ЗДДС-ако е регистриран (копие). Ако участника не е регистриран по ЗДДС, указва това в офертата си.Регистрация по ЗДДС се изисква, когато това е приложимо. 5.Декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения. 6.Декларация по образец, относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП.7.Декларация по образец, относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП.8.Информация за подизпълнители по образец, съдържаща информация относно вида на работите, които подизпълнителя ще извършва, както и дела на тяхното участие.9.Декларация, че участникът ще отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа-когато е приложимо. 10.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата-когато е приложимо. 11.Документ за закупена документация за участие– копие . 12.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал. 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. ;14. Списък на документите, съдържащи се в офертата подписан от участника. ІІ. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката": 1.Техническо предложение .2.образец на Оферта, съдържаща и срок за изпълнение на поръчката. ІІІ. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена":Ценово предложение по образец; Остойностена количествена сметка;Анализи, от които да е видно ценообразуването. Възложителят отстранява от участие в процедурата, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 ЗОП участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 и по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП. 3. който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните три приключили финансови години (2010г., 2011г., 2012г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността. 2. Отчет за приходите и разходите, както и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) за предходните три финансови години (2010г.- 2012 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - копия заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. *Забележка: Изискването за представяне на Отчет за приходите и разходите не важи за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър.
Минимални изисквания: Минимално изискване към т.1 и 2: ПОЗИЦИЯ 1 Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 5 700 000 лева без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 4 000 000 лв. без ДДС. ПОЗИЦИЯ 2: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 900 000 лв. без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 800 000 лв. без ДДС. ПОЗИЦИЯ 3: Участникът трябва да е сформирал мин.общ оборот за последните три приключили фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 701 000 лв. без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2010-2012), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 700 000(седемстотин хиляди) лева без ДДС. ПОЗИЦИЯ 4: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 300 000 лв. без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 000 000лв. без ДДС. ПОЗИЦИЯ 5: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 610 000 лв. без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 600 000 лв. без ДДС. ПОЗИЦИЯ 6: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 673 000 лв. без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2010- 2012), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 670 000лева без ДДС. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори за строителство, изпълнени през последните пет години, считано от крайния срок за получаване на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, придружен с документи, удостоверяващи образованието и/или професионалната квалификация и/или професионалният опит на минимално изискуемите лица за доказване съответствието им с минималните изисквания за тях. 3. Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. В случай, че участника не е регистриран в ЦПРС и бъде определен за изпълнител, той прилага декларация, че е запознат с изискванията за регистрация в регистъра, отговаря на тях и ще се регистрира в едномесечен срок от датата на определянето му за изпълнител. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с окончателни договори за наем или с други подходящи документи /фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг и др., от които е видно съответствието с минималните изисквания/. Съгласно чл.51а, ал.1 ЗОП участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: Към т.1 за всички позиции: Участникът да е изпълнил най-малко 3 бр. договори с предмет СМР, завършени през последните 5 г., считано до крайния срок за получаване на оферти. към т.2 Участникът трябва да разполага с мин. персонал за изпълнение на работите, вкл. в обхвата на позицията с долу посочената квалиф. или еквивалентна, както следва: ПОЗИЦИЯ 1: Технически ръководители – 2бр., от които 1бр. строит. инженер или еквивалент с опит като технически ръководител мин. 3 г. и 1бр.ел. инженер или еквивалент, с опит като технически ръководител мин. 3 г. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 1 год. работници – мин.5 бр. шофьори – мин.2бр. ЗА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ПОЗИЦИИ: Технически ръководител – 1 бр., с опит в строителството мин. 3 г. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 1 год. работници – мин.5 бр. шофьор – 1бр. към т.3 за всички позиции: Участникът трябва да е регистриран в ЦПРС за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта - IV-та категория или еквивалентен документ за чуждестранни участници или деклариране на изисканите обстоятелства. В случай на участие на обединение изикването за представяне на удостоверението се отнася за участниците в обединението, в зависимост от дейностите, които ще извършва при изпълнение на поръчката. Участниците в обединението представят валидни удостоверения , включващи вида СМР, които ще изпълняват в съответствие с чл.3, ал.3 от Закона за камарата на строителите. Към т.4 Участника трябва да разполага с необходимата техника, разпределена по позициите както следва: ПОЗИЦИЯ 1: Комбиниран багер-челен товарач – мин. 1 брой Мини-багер – мин. 1 брой Мини-товарач – мин.1 брой Автокран с товароносимост мин. 10 тонa и дължина на стрелата минимум 10м — мин. един брой Самосвал – мин. 1 брой ЗА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ПОЗИЦИИ багер– мин. 1 брой; товарен автомобил (самосвал) – мин. 1 брой. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател - Ценови критерий - П1; тежест: 30
Показател: Показател - „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” - П2; тежест: 10
Показател: Показател - „МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” включващ следните подпоказатели: Организация на работа с тежест 60% и Управление на риска - с тежест 40% - П3; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 528008 от 06.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в стая 317 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 24 /двадесет и четири/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. Документацията за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.12.2013 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Община Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се открива във връзка с проект: „Град Велико Търново- зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” по Договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от 20.05.2013г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5 , т.1 и ал.6 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Велико Търново, пл.Майка България №2, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619508, Факс: 062 619508

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ПАРКОУСТРОЯВАНЕ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ПАРК „СВЕТА ГОРА”
1) Кратко описание

Паркът обхваща територия от 537 дка и представлява идеално място за отдих на жителите на града. Основните пешеходни връзки са две – от центъра на града през Стамболовия мост до централното стълбище и от Велико Търновския университет, студентски общежития и кв. Света гора. Автомобилната достъпност е осъществена от източната точка на обекта по съществуваща асфалтова алея. Съществува една главна алея, включваща централното стълбище, която стига до най-високата част са хълма. Настилката на главната алея е от плочи естествен камък. Всички останали алеи са трасирани, но без настилка. Независимо от липсата или състоянието на настилката голямата част от алеите се използват. Необходимо е да се ремонтира съществуващата алейна настилка и да се предвиди полагането на нова. Формирани са две функционални зони: зона за отдих и зона комуникации. Предвидени са следните дейности: Алейна мрежа и настилки: Предвиден е ремонт на съществуващите настилки от естествен камък. Ремонтът обхваща почистване повърхността на плочите и подмяна или пренареждане на 20% от тях (изместени, отлепени, липсващи). За подмяната се използват павета гранит. Кътове да отдих: Предвижда се изграждането и възстановяването на редица кътове за отдих – изгледни площадки, места за пикник с пейки с маси. Изгледната площадка в Парк „Св. Гора” е разположена на място с прекрасен изглед към хълмовете Царевец и Трапезица. Конструкцията е комбинация от стоманобетонни подпорни стени и метална подова конструкция. Фундирането се извършва в здрава почва с изключително почвено натоварване. Носещата армировка се залага предварително в кофража. Навсякъде е предвиден метален ажурен парапет. Възстановяват се съществуващите в момента две чешми. В парка има изградени две чешми в недобро състояние (те са захранени, има изградена водопроводна инсталация в добро състояние). Предвидено е да се изградят наново чешмите, а отводняването е предвидено с дренажни ями. Парково оборудване: На детските площадки ще бъдат разположени информационни табели с информация за безопасната експлоатация на площадката за игра. Ще бъдат монтирани беседки, пейки с облегалки, пейки с маси, кошове за отпадъци, велостоянки и др. В центъра на парка се предвижда изграждането на табло алейно осветление. Водопроводна и канализационна мрежа: Предвижда се изграждане на водопроводна мрежа (доставка на тръби, спирателни кранове, възвратни вентили, шахти с водомерен възел и др.) и канализационна мрежа (Доставка и монтаж кръгли канали от PVC тръби ф50мм). Озеленителни мероприятия: Предвижда се частичен ремонт на тревните площи. Осветление: За осветление на вътрешното пространство на парка са предвидени осветители за външно осветление с енергоспестяващи лампи с мощност 25 вт, монтирани на височина 4 м от терена, на железен стълб с дължина 6 м (5 м над терена). На всеки стълб се монтират по 2 броя осветителни тела.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112711

Описание:

Строителни работи по оформяне на паркове

3) Количество или обем

Подобрена паркова среда, озеленени площи, детски площадки - 26 000 кв.м в т.ч. озеленени площи (10 000 кв.м); тротоари – 1223 кв.м; детски площадки (3 бр.); спортни и атракционни съоръжени ( 8); беседки (7 бр.); пейка с маса (15); пейка с облегалка (60); кош за отпадъци (20); чешми (2); осветителни тела (140 );

Прогнозна стойност, без ДДС
1901848.86 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция *ОСНОВЕН ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ 2. ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРК И ДЕТСКА ПЛОЩАДКА В КВ. „ЧОЛАКОВЦИ” (КВ.7 УПИ ІІ, V, КВ.14, УПИ І).
1) Кратко описание

Проектът включва благоустрояване на междублоково пространство. Съществува добър парков комфорт. Предвидено е залесяване с иглолистни и широколистни видове; саниране на съществуващото улично осветление. Ново парково осветление ще бъде изградено на новите детски площадки, изградени по проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112711

Описание:

Строителни работи по оформяне на паркове

3) Количество или обем

подобрена паркова среда, озеленени площи, детски площадки (6609 кв.м) в т.ч.: детски площадки (282 кв.м); затревяване: (6327 км.м); осветителни тела (11); детски площадки (2); дървени пейки с облегалки (45); квадратни беседки с пейка и маса (6); шестоъгълна беседка (1); дървета (111), храсти (1711).

Прогнозна стойност, без ДДС
326591.87 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "ИЗГРАЖДАНЕ НА СПОРТНА ПЛОЩАДКА В КВ. „ЧОЛАКОВЦИ”
1) Кратко описание

Предвидено е изграждане на спортна площадка. С оглед на теренната денивелация е предложено решение на нивата чрез подпорни стени в зоната на оградата на спортното игрище и зоната за фитнес на открито, с което се осигурява безпроблемен достъп на посетителите. Ще бъде поставено комбинирано спортно игрище за баскетбол, волейбол и мини футбол. Предвидена е поцинкована телена ограда с височина 2 метра. В рамките на имота няма съществуващи дървесни видове, затова е предвидено залесяване с широколистни дървета за сенчест комфорт на посетителите, а входът на игрището е подчертан допълнително с кашпи за ниска и средна растителност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения

3) Количество или обем

озеленени площи (70 кв.м), паркова настилка от формовани вибропресовани елементи (80 кв.м); тротоари (96 кв.м); комбинирано спортно игрище (357 кв.м); спортна площадка (1); парков осветител (8);

Прогнозна стойност, без ДДС
234253.62 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРК И ДЕТСКА ПЛОЩАДКА В КВ. „ЗОНА В”
1) Кратко описание

Със своето южно изложение теренът е с естествена денивелация от близо шест метра. С планираните дейности се осигурява максимално къс и бърз достъп до парка и на хората в затруднено положение. Предвидени са места - паркови "тераси" за рекреация. Детската площадка за деца от 0 до 3 години се предвижда да бъде оборудвана с една двойна люлка, комбинирано съоръжение за игра и пясъчник, до който има подсигурени пейки. Зоната за деца от 12 до 18 години е оборудвана с три фитнес уреда. Алтернативна алея с рампи от 5% следваща оптимално естествения наклон на терена дава допълнителен достъп до тази зона, както на хората в затруднено положение, така и на тези с детски колички. На тази кота в източната част, непосредствено до развитата алея с рампи е оформена детската площадка за деца от 3 до 12 години, на която са осигурени нормативно два подхода и също е обезопасена с предпазни огради. Детската площадка за деца от 3 до 12 години се предвижда да бъде оборудвана с една двойна люлка, комбинирано съоръжение за игра, съоръжение за баланс, клатушка и катерушка, а също са подсигурени детска беседка и пейки за посетителите. По западната си граница, където теренът граничи с инфраструктурен колектор, е развита обходна алея даваща отново връзка на отделните кътове. По протежение на алеите е допълнено озеленяването с нови широколистни видове, целящо композиционно подчертаване на ходовите линии и зоните за рекреация, а също осигуряването на сенчест комфорт от короните им. Ще бъде изградена поливна система.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112711, 45236210

Описание:

Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи на терени на детски площадки

3) Количество или обем

подобрена паркова среда, озеленени площи, детски площадки (2458 кв.м), в която паркова настилка (548 кв.м); панирана настилка (63 кв.м); тротоари (18 кв.м); детски площадки (3); пейки с облегалки (9); кошче за отпадъци (5); осветителни тела (21); поливна система (1);

Прогнозна стойност, без ДДС
444341.44 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция ДОВЪРШВАНЕ НА ТРОТОАРНА НАСТИЛКА, ОКОЛО ПАРК „МАЙКА БЪЛГАРИЯ”, ПАРК „МАРНО ПОЛЕ” - РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ДЕТСКА ПЛОЩАДКА И АЛЕЙНА МРЕЖА. ИЗГРАЖДАНЕ НА ОГРАДА И ПОЛИВНА СИСТЕМА
1) Кратко описание

Парк „Майка България”-С настоящия проект се предвижда завършване на подмяната на тротоарните площи около градината с паметника на „Майка България” с вибропресовани бетонни павета, в цвят и композиция, подхождаща на останалата настилка Парк „Марно поле” -Предвижда се ремонт на част от алейната мрежа и подновяването на съществуващата асфалтова настилка с вибропресовани бетонни павета. Ще се наредят градински бетонни бордюри. Ще се изгради поливна система.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112711

Описание:

Строителни работи по оформяне на паркове

3) Количество или обем

рехабилитирана тротоарна настилка (511 кв.м) рехабилитирана алейна мрежа (5970 кв.м); колчета против паркиране (42); изградена поливна система (1 бр.) за обект„Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България” прогнозна стойност – 49 512,64 лв. за обект „Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система” прогнозна стойност – 489 700,40 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
539213.04 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция ПАРК „РУСКИ” - ИЗГРАЖДАНЕ НА УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ, ПОЛИВНА СИСТЕМА И ОГРАДА; ПАРК „АКАЦИЯ” - ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОЛИВНА СИСТЕМА;ДОВЪРШИТЕЛНИ ДЕЙНОСТИ ПО БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА КВ.231 (ИЗГРАЖДАНЕ НА ОГРАДА НА СЪЩЕСТВУВАЩА СПОРТНА ПЛОЩАДКА).
1) Кратко описание

ПАРК „РУСКИ” -С настоящият проект се предвижда доизграждане на дървена ограда около площадките и монтиране на врати в двата изхода. Предвижда се изграждане на два вида ограда около част от парка. Ниска предпазна ограда от дървени елементи с височина до 110 см, монтирани директно по терена, около изградената вече детска площадка със съоръжения за игра. Висока ограда, която ще се разположи по контура на двора на новопостроената църква в кв. 339. Оградата на църквата ще е съставена от метални ажурни пана. Оградата ще е с обща височина до 280 см от прилежащия терен 30 см, плътна бетонова част и 250 см оградни елементи. Ще се изгради поливна система, която ще обхване 6 800 кв.м от зелените площи, които ще се напояват със системи за стационарно дъждуване с дефлекторни или роторни потъващи разпръсквачи. ПАРК „АКАЦИЯ”-Ще се изгради поливна система, която ще обхване 13 700 кв.м от зелените площи, които ще се напояват със системи за стационарно дъждуване с дефлекторни или роторни потъващи разпръсквачи. КВ.231-Предвижда се изграждане на нова метална ограда, съставена от метални ажурни пана по границите на площадката, като се остави вход с ширина от 1,5 м в северната част и авариен изход от юг със същата ширина. Поради специфични условия и изискванията за монтаж на оградните елементи, се налага изпълнение на ивичен бетонов фундамент на дълбочина 0,80 м от прилежащия терен и на широчина 0,35 м. Оградата ще е с обща височина до 280 см от прилежащия терен 30 см, плътна бетонова част и 250 см оградни елементи за спортни съоръжения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232120

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи

3) Количество или обем

изградена висока ограда (257 м); изградена предпазна ограда (78 м); изградена поливна система (2) изградена ограда 52 м за обект „Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда” - прогнозна стойност – 172 248,70 лв. за обект„Парк „Акация” - изграждане на поливна система” - прогнозна стойност – 32 711,47 лв. за обект „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)” - прогнозна стойност – 19 695,15 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
224655.32 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение