Версия за печат

00068-2013-0007

BG-Димитровград: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" № 15, За: Стефка Римпопова, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68237, E-mail: rimpopova@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dimitrovgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dimitrovgrad.bg/obyavi/obshtestveni-porachki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Определяне на изпълнител за извършване на текущ одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград- десен бряг“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Димитровград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Определяне на изпълнител за извършване на текущ одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград- десен бряг“ За извършването на дейността одит се предвижда избор на изпълнител, определен по реда на ЗОП и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. Дейността ще се изпълни съгласно изискванията на Насоките за извършване на текущ одит на проекти финансирани със средства на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” по поканата за кандидатстване. Съгласно тях Община Димитровград ще възложи текущ одит на проекта и ще представя на МЗ към исканията за средства междинни доклади с одитно мнение за: -законосъобразността на съответните обществени поръчки, когато такива са проведени и сключените договори, с изключение на обществените поръчки за строителство, строителен надзор и одит на проекта и обществените поръчки, попадащи в обхвата на чл. 19, ал.2 т. 22 „б” от ЗОП; -осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на бенефициента както и окончателен одитен доклад, съдържащ одитно мнение относно цялостното изпълнение на проекта, изготвен съобразно Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”. Основната задача на (Одитора) включва да се осигури качествена услуга за своевременна и независима оценка на разходването на бюджетните средства по проект „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград - десен бряг” При констатиране на нередности и неспазване на правилата за разходване на средства по Оперативна програма "Околна среда" 2007 - 2013 г. ", Консултантът изготвя незабавно ДОКЛАД ЗА НЕРЕДНОСТИ до Възложителя. Консултантът е длъжен да представя информация, да взима участие в срещи за докладване за напредъка по договора, когато е необходимо, включително и при провеждане на общи срещи с представители на Междинното Звено по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” За целите на настоящата обществена поръчка се използват понятията „Текущ одит” и „Окончателен одит”, които отразяват спецификата на изискванията на Управляващия орган, по отношение на докладите, които ще се предоставят от одитора по време на текущото изпълнение на проекта (междинни искания за средства) и в края на проекта (окончателно искане за средства). Текущият одит се отнася към одитните доклади, които Възложителят трябва да представя с междинните искания за средства. Окончателният одит се отнася към одитния доклад, който Възложителя трябва да представи с окончателното искане за средства. Текущият и окончателният одит по проекта се осъществяват от одитора след писмено уведомление от Възложителя. Одитът обхваща проверка на 100 % на документацията по проекта и не допуска използването на извадки за целите му. Обхвата на текущия и окончателния одит, изискванията към одитора (физическо или юридическо лице), съдържанието на одитния доклад и приложимите стандарти, както и допълнителни подробности по изискванията за обхват и обем на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка са подробно указани в Техническата спецификация Приложение № 18

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
51000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1 - Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: К2 – Индикативна работна програма; тежест: 50
Показател: К3 - Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00068-2013-0007

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 541802 от 18.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Дог-ИД-725 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за одит
V.1) Дата на сключване договора
14.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Финанс Одит” ДЗЗД, ЕИК 176434694, Район Витоша, бул. „Симеоновско шосе” № 1, вх. А, ап. 83, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 8620540, Факс: 02 8620540

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 51000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор