Версия за печат

00580-2013-0010

BG-Самоков: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Самоков, ул. Македония 34, За: Радослав Стойчев - тел. 0722 66 666, Р. България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: samokov@samokov.net, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: Община Самоков - Дирекция ТСУЕП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://samokov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.samokov.bg/obsht.%20por..html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строителство на РЦУО – Самоков – 1-ви етап и външни връзки на Проект: №DIR-5112122-7-73 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Костенец /Самоков/” по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.“, референтен номер BG161PO005/10/2.10/07/22, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на ЕС по Договор за безвъзмездна финансова помощ №DIR-5112122-C-005

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Самоков
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на поръчката е СТРОИТЕЛСТВО с наименование „Строителство на РЦУО – Самоков – 1-ви етап и външни връзки на Проект: №DIR-5112122-7-73 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Костенец /Самоков/” по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.“, референтен номер BG161PO005/10/2.10/07/22, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на ЕС по Договор за безвъзмездна финансова помощ №DIR-5112122-C-005, а именно: 1. Външни връзки Предвижда се изграждане на: - Път за достъп с дължина 150 метра и ширина 9 метра, от които 7 метра ширина на платното и два банкета по 1 метър - Електрозахранване - чрез Трансформаторен пост в границите на имота и 55м захранваща линия 20кV, отколонение от ВЛ 20кV „Въча”. Съоръженията се намират в границите на парцела на депото. - Водоснабдяване - 1300 метра до гр. Самоков - Канал за отпадъчни води - 1300 метра, който се зауства в градскта канализация. 2. Приемна зона Приемната зона се намира в началото на площадката за депониране на отпадъци и е с площ Г=15 дка, в която са разположени следните съоръжения: • Портал с автоматично регулируема бариера, свързана с КТП; • Електронна везна - мостови кантар с капацитет 40-50 тона, оборудван със система за електронно отчитане и четец на карти. Електронната везна отчита на максимални интервали от 20кг. Размери приблизително 12/18/хЗм. Везната ще бъде оборудвана с регистрационна система със специализиран софтуер и хардуер, информационни дисплей, двупосочна аудио комуникация с оператора на електронната везна; • Контролно пропускателен пункт - двуетажна тухлена сграда със застроена площ 20 квадратни метра; • Административно битова сграда - едоетажна масивна постройка със застроена площ от 220 квадратни метра; • Гараж и работилница - едноетажна сграда с метална конструкция и застроена площ 312 кв. метра; Общински център за рециклиране (общински събирателен център) - обособена площадка състои от: Зона за разтоварване и Зона за складиране. Зоната за разтоварване е повдигната на височина Н = 1.80 от складовата зона. Зоната за разтоварване е на нивото на пътя за достъп, осигурен е лесен достъп чрез разтоварни площадки за леки автомобили пред всеки контейнер. • Мачтов трафопост 20/04 кВ • Водомерна шахта • Паркинг за леки автомобили, с необходимите им транспортно - комуникационни връзки и захранващи инженерни проводи. • Електроснабдяване • Водоснабдяване 3. Технологична зона Основни елементи на тази зона са следните съоръжения: • Клетка I за регионалното депо; • Част от вътрешните пътища и съпътстващата инфраструктура, обслужваща клетка I на регионалното депо; • Мерки за мониторинг и защита на околната среда (Пречиствателна станция за инфилтрат, резервоари за техническа вода, мониторингови кладенци и др.) • Необходима инфраструктура (вкл. кантар, административни и технически сгради, охранителни канавки, ограда и др.); • Система за третиране на инфилтриралите води - ПСОВ-модулен тип с капацитет Р=150 м/ден; Ретензионен резервоар; Разглежда се вариант на пречиствателно съоръжение с локално привеждане на характеристиката на инфилтрата към допустима за включване в канализационна система • Обиколен експлоатационен път • Навес за верижни машини (навес за компактор) - метална конструкция със застроена площ 82 м; • Дренажна система • Буферен резервоар • Модулна /локална/ пречиствателна станция • Инсталация за измиване на гуми • Система за отвеждане и обезвреждане на биогаз • Охранителни канавки • Ограда • Лесозащитен пояс

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45222110

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на поръчката е СТРОИТЕЛСТВО с наименование „Строителство на РЦУО – Самоков – 1-ви етап и външни връзки на Проект: №DIR-5112122-7-73 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Костенец /Самоков/” по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.“, референтен номер BG161PO005/10/2.10/07/22, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на ЕС по Договор за безвъзмездна финансова помощ №DIR-5112122-C-005, а именно: Изпълнителят ще изпълнява функциите на строител по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като ще извършва своите задължения и отговорности по „Договорните условия за Строителство за строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя (ФИДИК – червена книга). Международната Федерация на Инженерите-Консултанти (FIDIC), 1-во изд., 1999 г. Изд. в българ. превод: Българ. асоц. на арх. и инж. консул. (БААИК), 1-во изд” при изпълнение на следните дейности: т.1 Изпълнение на СМР съгласно “Инвестиционен проект” и „Технологична-строителна програма”, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР. т.2 Действителните количества, необходими за изпълнение на обекта, които са в по-голям размер от количествата предвидени в Ценово предложение и/или не са били включени в Ценово предложение; т.3 Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на "Технически спецификации" и “Инвестиционен проект” строителни продукти (строителни материали, включително оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.); т.4 Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и влагането им в Строежа; т.5 Извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения; т.6 Осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве (в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда Строежа) и същите терени се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. т.7 Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискването на българското законодателство. т.8 В случаите, когато е необходимо в допълнение на инвестиционния проект извършване на проектантски работи във връзка с изграждането на Строежа, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране. т.9 Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; т.10 Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа; т.11 Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация; т.12 Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; т.13 Отстраняване за своя сметка на всички дефекти, установени при предаването на Строежа и на всички възникнали дефекти след въвеждането му в експлоатация; т.14 Гаранционно поддържане и Отстраняване за своя сметка на всички дефекти на Строежа (отстраняване на Дефекти в Гаранционните срокове) т.15 Всички останали дейности, възложени на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при условията на настоящия договор. т.16 Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на Предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на Строежа, освен ако Договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, КОНСУЛТАНТА или трето лице Горе цитираните дейности, ще се изпълняват в изпълнение на КОЛИЧЕСТВЕНАТА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНИ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ

Прогнозна стойност без ДДС
4773041 BGN
ІІ.2.2) Опции

СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА е 3810 календарни дни, започва да тече от Началото на строителството (датата, на съставяне и подписване на Протокол обр.2а по Наредба №3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ достъп до Строителната площадка) и е до Датата на изтичане на общия Гаранционен срок и се формира, както следва: т.1 СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР ПО ДОГОВОРА e 150 календарни дни, започва да тече от Началото на строителството (датата, на съставяне и подписване на Протокол обр. 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ достъп до Строителната площадка) и е до Датата на подписване на Акт обр. 15. Периодът от уведомлението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за готовността за приемане на строежа и съставяне на Акт обр. 15, до назначаването на комисията от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не се включва в СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР ПО ДОГОВОРА в случай че с така назначената комисия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ бъде подписан Акт обр. 15. Въз основа на Акт обр. 15 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ отправя искане до ДНСК за назначаване на държавна приемателна комисия за съставяне на Протокол за установяване годността за ползване на строежа, Акт обр. 16, съгласно чл.176, ал.1 от ЗУТ. Срокът за изпълнение подлежи на промяна като Изпълнителя може да предложи равен или по-малък срок за изпълнение в своето „Техническо Предложение за изпълнение на поръчката” от лимитния срок за изпълнение. т.2 СРОКА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА не обхваща необходимия срок/период от датата на подписване на Акт обр. 15 до датата на издаване на Сертификат за приемане, като този срок не освобождава Изпълнителя от задълженията си по изпълнение на предмета на обществената поръчка и Договора да Отстранява за своя сметка на всички установени недостатъци и констатирани дефекти възникнали в този срок/период, а срока/периода обхваща следните междинни срокове/периоди в следната последователност, а именно: (а) СРОК ЗА ИЗДАВАНЕ НА Акт обр.16., който обхваща необходимия срок/период от подписването на Акт обр. 15 до подписване на Акт обр.16. Въз основа на Акт обр. 16 на ДПК Началникът на ДНСК или упълномощено от него лице издава Разрешение за ползване (б) СРОК ЗА ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ПОЛЗВАНЕ, който обхваща необходимия срок/период от подписването на Акт обр.16 до издаването на Разрешение за ползване. Въз основа на Разрешението за ползване ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ отправя покана до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ИНЖЕНЕРА за съставянето и подписване на Сертификат за приемане (в) СРОК ЗА ИЗДАВАНЕ НА СЕРТИФИКАТ ЗА ПРИЕМАНЕ, който обхваща необходимия срок/период от издаването на Разрешение за ползване до издаването на Сертификат за приемане т.3 СРОК ЗА СЪОБЩАВАНЕ ДЕФЕКТИ възлиза на 180 календарни дни, и започва да тече от датата на издаване на Сертификата за Приемане и е до изтичане на определения срок. Сертификата за приемане е начало на СРОКА ЗА СЪОБЩАВАНЕ НА ДЕФЕКТИ. След изтичане на срока за съобщаване на дефекти ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ отправя покана до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ИНЖЕНЕРА за съставянето и подписване на Сертификат за изпълнение т.4 ОБЩИЯ ГАРАНЦИОНЕН СРОК, който срок се отнася и обхваща целия предмет по Договор, Техническите спецификации и Техническото предложение за изпълнение на поръчката и е ограничен/лимитен на 3660 календарни дни (срока е нормативно урегулиран от действащото законодателство в Р. България, като минимален), като посочения срок е равен на най-големия минимален гаранционен срок от между всички изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти изпълнени на Строежа, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (обн., ДВ, 72 от 2003 г., изм. и последно изм. и доп., бр.98 от 2012 г.). ОБЩИЯ ГАРАНЦИОНЕН СРОК започва да се отброява от издаване на Разрешение за ползване и е до Датата на изтичането му.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранц. за участие е в размер на 4 700 лева и може да се внесе на каса в сградата на ОБЩ. САМОКОВ или да се Предост. по Банк. път или може да се предст. под форм. на Банк. гаранц.. Участн. избира сам форм. на Гаранц.. Когато Участн. избере Гаранц. за участ. да бъде Банк. гаранц., тогава това трябва да бъде Банк. гаранц. в полза на Възл., със срок на валид. не по-малко от 190 календар. дни, считани от крайния срок за подава. на Оферт. и да е изрично посочено, че е за настоящ. Поръчк.. Банк. гаранц. трябва да се Предост. в ОБРЗ.№25 – Банк. гаранц. за участие в поръчк., когато Гаранц. е Банк. към Настоящ. Указ. или в друга форма, съдърж. същите или по-добри условия за Възл.. Когато Участн. избере да внесе Гаранц. за участие по Банк. път това следва да стане с платеж. Нарежд., в което е посочена Поръчк., за която се предст. Гаранц.. Сумата следва да бъде внесена по Банк. път на името на Възл. на следната сметка: СМ-КА В ЛЕВА: IBAN:BG54 CECB9790 3362 1198 00; BIC код:CECBBGSF; банка:ЦКБ АД клон Самоков Банк. Разх. по открива. на Гаранц. за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по открива. и обслужв. на Гаранц. така, че размера на Гаранц. да не бъде по-малък от определения в Настоящ. Указ. размер. При Предст. на гаранц. в платеж. Доку. или в Банк. гаранц. изрично се посочва поръч., за която се представя Гаранц. Разход. по евентуал. усвояв. на Гаранц. са за сметка на Възл.. Когато Участн. е обединение Гаранц. може да се предст. от обединен. или от участник в него Участн., който в Оферт. си не предст. платежно нареждане или Банк. гаранц., както и, ако в Предст. Банк. гаранц. не е изрично посочено, че тя е в полза на Възл., че е със срок на валид. не по-малко от 180 календар. дни, считани от крайн. срок за подава. на Оферт. и че е за настоящ. поръчк. се отстр. от участие в поръчк. и ПЛИК №3 не се отваря Гаранц. за изпълн. на дог. е в размер на 3% от ПРИЕТАТА ДОГОВОРНА СУМА – стойн. на поръчк. без включен ДДС, посоч. в Ценово. предл. Гаранц. за аванс. трябва да бъде под форм. на Банк. гаранц., издад. по пример. Обрз. съгл.-ОБРЗ.№27–Банк. гаранц. за Аванс. (Участн. прилагат в своята Оферт. Настоящ.ят Обрз. непопълнен, но подписан) е в размер до 10% десет на сто от ДОГОВОРНАТА ЦЕНА без ДДС. Валидно. на Гаранц. за аванс. Плаща. следва да бъде 56 (петдесет и шест) календар. дни, считани от датата на издав. на Сертиф. за приемане, съгл. Дефиниц. в дог. за възлагане на поръчк.. Гаранц. за аванс. плащане се предст. в 30 дневен срок от датата на сключ. на дог.. Гаранц. е винаги във формата на Банк. гаранц. и следва да покрива пълния размер на аванса. Размерът на Гаранц. за аванс. Плаща. се намал. автомат. със сумата на всяка направ. удръжка от Межд. Плаща., към Изпълнит.я, като след изпълн. на окончател. Плаща., към Изпълнит. се нулира Гаранц.. Намаляв. се извърш. след Предст. на съответ. одобрен от инж. Акт за междин. Плаща. и Акт за окончател. Плаща. със съответ. Прилож. към тях. Участн. избира сам форм. на Гаранц. за изпълне. Участн., определ. за Изпълнит. на поръчк., представя Банк. гаранц. или платеж. Док. за внесена. по Банк. път или внесена на касата на Възл. гаранц. за изпълне. на дог. при неговото скл.. Когато Участн. избере да внесе Гаранц. за изпълнен. по Банк. път това след. да стане с платеж. нарежд., в което е изрич. Посоч. Поръчк., за която се предст. Гаранц.. Сумата следва да бъде внесена по Банк. път на името на Възл. на по-горе цитир. сметка Когато Участн. избере Гаранц. за изпълне. да бъде Банк. гаранц., то тя трябва да бъде под формата на Банк. гаранц., издад. по пример. Обрз. съгласно ОБРЗ.№26 – Банк. гаранц. за изпълне. на Договора (Участн. Прилаг. в своята Оферт. Настоящ.ят Обрз. непопълнен, но подписан) или в друга форма, съдър. същите или по-добри условия за Възл. след съгласу. с Възл.. В Банк. гаранц., трябва да бъде изрично записано, че тя е в полза на Възл. и че ще се поддържа валидна в срок до 30 календар. дни от дата. на съставяне на Сертиф. за изпълне.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схемата на плащане на поръчката е съгласно отразената такава в Договора, а именно: Авансово плащане - В срок от 42 (четиридесет и два) календарни дни от датата на подписване на договора Инженерът издава "Акт за междинно плащане" за авансовото плащане, след получаването на (i) "Програмата" съгласно Под-Клауза 8.3 [Програма] и (ii) гаранция в суми и валути, равностойни на авансовото плащане от Общите условия на договора. Тази гаранция трябва да бъде представена в съответствие със Законите в Държавата и изискванията на договора. Авансово плащане е в размер на 10% от стойността на ДОГОВОРНАТА ЦЕНА, платимо в срок от 56 (петдесет и шест) календарни дни от датата на предоставяне на "Акт за междинно плащане" за авансовото плащане. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в процента на изисквания аванс 10% от Всички плащания (Междинни и окончателно). Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Авансът се изплаща само след представяне на неотменима и безусловна банкова гаранция, издадена от банка с добра репутация, покриваща пълния размер на аванса, изготвена във формата, приложена към документацията за участие в Обществената поръчка (или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ), със срок на валидност 56 (петдесет и шест) календарни дни, считани от датата на издаване на Сертификата за приемане. Размерът на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се намалява автоматично със сумата на всяка направена удръжка от Междинните плащания, към Изпълнителя, като след изпълнение на окончателното плащане, към Изпълнителя се нулира гаранцията. Междинни плащания - ПЪРВОТО МЕЖДИННО ПЛАЩАНЕ ЗА СМР се извършва при реализиране на поне 10% (десет на сто) от ДОГОВОРНАТА ЦЕНА, а всяко следващо МЕЖДИННО ПЛАЩАНЕ – при реализиране на поне толкова процента от ДОГОВОРНАТА ЦЕНА, равняващи се на процента, обуславящ първото плащане, увеличен минимум с още толкова процента (т.е. при достигане на поне 20%, 30%, 40%, 50%, 60%, 70%, 80% и максимално до 90% от ДОГОВОРНАТА ЦЕНА, като оставащите проценти до достигане на 100% от ДОГОВОРНАТА ЦЕНА, ще се плати на окончателно плащане). Всяко Едно Междинни плащане се разплаща в срок от 56 (петдесет и шест) календарни дни след като Възложителя получи Акт за междинно плащане със съответните приложения, към него и същият заверен от инженера. От всяко междинно плащане се приспадат пропорционални суми в процента на изисквания аванс от 10% (десет на сто), така също и се приспада и всички суми за неустойки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към съответното Междинно плащане. Окончателно плащане се разплаща в срок от 56 (петдесет и шест) календарни дни след като Възложителя получи Акт за окончателно плащане със съответните приложения, към него и същият заверен от инженера, като с окончателното плащане се разплаща остатъка до достигане на ДОГОВОРНАТА ЦЕНА от която се приспадат съответните удръжки, като в това число сумата необходима до пълното погасяване на аванса, така и съответните суми за дейности и количества, които на се изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество упоменато в договора, така и сумата на всички неустойки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Акт за окончателно плащане се изготвя от Изпълнителя и се предоставя на Инженера в рамките на 56 (петдесет и шест) календарни дни, считани от датата на издаване на Сертификата за приемане

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаването на юридическо лице, когато участникът е определен за изпълнител и е обединение. Общи изиск., към обедине.то В случай че участ. участва като обедине., дог. между лицата, участв. в последното, следва да отговаря на следните изиск.: - Да е нотариал. заверен; - Да е посочен Възл. и предмета на процедурата, за която се обединяват; - Да е определен представляващ обедине.то – участ. в обедине.то, който да представлява обедине.то пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката и който ще подписва и подпечатва всички документи и кореспонденция от името на обедине.то; - Да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на дог.; - Да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обедине.то за целия период за изпълнение на дог.; - Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обедине.то по време на изпълнението на дог.. - Да е посочен един член на обедине.то, който да е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обедине.то, както и да е указано, че изпълнението на дог., включит. Плаща., са негова отговорност - Да е посочено разпределението на участието на членовете при изпълнение на дейностите от поръчк. - Да е определено наименованието на участ. Не се допускат промени в състава на обедине.то след подаване на офертата. Дог./Споразумението за създаването на обедине. задължително се прилага към офертата на участ., както и регистрацията на обедине.то по ЕИК (ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за поръчк.). Лице, което участва в обедине. или е дало съгласие и фигурира като подизпъл. в офертата на друг участ., не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обедине.. Когато не е приложен договор за създаване на обедине., или в прилож. договор липсват клаузи, гарантир. Изпълн. на горепосочените условия или състава на обедине.то се е променил след подаването на офертата – участ. ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на поръчк.. В случай че участ. избран за изпъл. на поръчк., на етап процедура е участвал като обедине., той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър ЕИК към Агенц. по вписв. като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистр. следва да бъде извършена преди сключването на дог. за поръчката. При участие на обедине., които не са юридич. лица, критери. за подбор се прилагат към обедине.то участ., а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискв. на нормат. или администрат. акт и съобразно разпредел. на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в дог. за създаване на обедине.то. Когато участ. в процедурата е обедине., което не е юридич. лице: док. по Чл.56, ал.1, т.1 и т.6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обедине.то; док. по Чл.56, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обедине.то доказва съответствието си с критериите за подбор по Чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обедине.то, които ще изпълняват дейности, свързани от предмета на поръчк. Общи изиск., към Подизпълнителите Възлагането на работи на подизпъл. е допустимо само ако участ. приеме, че отговаря за действията, бездейст. и работа. на посоче. подизпъл. като за свои действия, бездействия и работа. Участ. ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на поръчк., ако не отговаря на някое от горните изиск.. Когато участ. предвижда участие на подизпъл., док. по Чл.56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхно. участ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгл. Изискв. на чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП, всеки Участ., при който е налице някое от следните Обсто. се Отстр. от участие в поръчката, а именно: 1) Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс Съгл. Изискв. на чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5 т.2 от ЗОП, всеки Участ., при който е налице някое от следните Обсто. се Отстр. от участие в поръчката, а именно: 1) Когато дружеството е: а) Обявено в несъстоятелност; б) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура Съгл. националните закони и подзаконови актове. в) В открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че Участ. е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура Съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, Участ. е преустановил дейността си; г) Със задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване Съгл. законодателството на държавата, в която Участ. е установен д) С наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; е) Сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси Съгл. Изискв. на чл.47, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП, всеки Участ., при който е налице някое от следните Обсто. се Отстр. от участие в поръчката, а именно: 1) Като Лице по Чл.47, ал.4 от ЗОП е: а) Осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки б) Свързано лице с Възл. или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; За Обсто.та по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2, от ЗОП, когато Участ. е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато Участ. предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, Изискв. по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и 3 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението Изискв. по чл.47, ал. 2, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Когато Участ. в Процед. е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. При подаване на офертата Участ. удостоверява липсата на Обсто. по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и 3 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението Изискв. по чл.47, ал.2, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП с декларация. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на Процед. да уведомяват Възл. за всички настъпили промени в тези Обсто. в 7-дневен срок от настъпването им. Участ. ще бъде отстранен от участие в поръчката, ако не отговаря на някое от горните Изискв. изброени от ТОЧКА II-I.2.1.1 до ТОЧКА II-I.2.1.5 включително от Указанията, както и техните под-точки от настоящата документация на основание Чл.69, ал.1, т.1 и/или т.2 и/или т.3 и/или т.5 от ЗОП, като ПЛИК №3 не се отваря.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик“1”–“Документи за подбор” – (пред. сканиран и в PDF формат на CD или DVD) ОБР1Писмо, към Оферт. ОБР2Админ. сведения Участ. представя един от следните регистр. докум.: ОБР3Деклар. за Единен идентифик. код ИЛИ удостовер. за актуал. Състо. издадено след 01.11.2013г. Копие на документ за регистр. на чуждестран. лице, съобразно национал. му законодат. в официа. превод Копие на док. за самоличност (копие) за участник - физическо лице Нотар. Завер. Пълном. от участ., упълномощ. едно лице да подписва документ. в офертата (когато оферт. не е подписана от официал. лице - Управител по регистр. Док.) Нотар. Завер. Споразум. за създаване на обедин. и при наличие на анекси/допъл., същите се прилагат нотариал. заверени Нотар. Завер. Пълном. от всички член. на обединен., упълномощ. едно лице да подаде офертата и да попълни и подпише доку., които са общи за обединен. (когато, лицето не е изрично вписано в споразум., с което се създава обединен.) Копие на Док. за закупена документ. за участие (когато документацията е получена на хартиен носител) ОБР4Декл. запознав. и прием. услов. на общ. поръчка и действащото законодат. ОБР5Декл. запознав. и прием. на услов. в проекта на договора и тех. спецификации ОБР6Декл. за спазв. на етич. клаузи ОБР7Декл. чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП ОБР8Декл. чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5 т.2 от ЗОП ОБР9Декл. чл.47, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП ОБР10Декл. лич. данни ОБР11Декл. спаз. на изискв. за закрила на заетостта, мини. цена на труда и услов. на труд ОБР12Декл. използ. или неизполз. на подизпълнител/и ОБР13Декл. съгласие по Чл.51а, ал.1 и ал.2 от ЗОП ОБР14Декл. запоз. с услов. на строител. площадка ОБР15Декл. Инфор. за оборота; Год. Финанс. Отчет. за послед. 3 финан. прикл. Год. Завер. копие на одит. доклади от експерт счетовод. за посл. 3 финан. Прикл. Год.(когато участникът подлежи на одиторска заверка) Декл. в своб. текст за съответ. Год. или годи.в рамките на послед. 3 финан. Прикл. Год., в които участн. Подлеж. Или не е подлеж. на одитор. заверка съгл. Разпоред. на Закона за счетовод. Коп. Рефер. за изпълн. за всеки един дог., с които се покр. Минимал. Изискв. за реализ. оборот от дог. сходни с пред. на поръч. общо за послед. 3г., счит. до дата. на подав.е на оферт. Застр. По чл.171 от ЗУТ Док. Доказ. налич. На свободен финанс. Ресурс, съгласно указан. ОБР.№16Декл. за Спис. на основ. Дог. Коп. Референц. за изпъл. за всеки един дог. Коп. док. Доказващ. Регистр. В Центр. Профес. Регис. на стр. Коп. съответ. Сертиф., които притежава участн. Коп. Удостов. за регистр. в офици. списък на одобр. Стопан. субекти на държ. – членка на евро. съюз Коп. док. за ключ. Експерт – дипл. Сертиф. И др. от указанията ОБР17Декл. Спис. на техн. Оборуд. и мерк. за осигур. на качест., както и на оборуд. за изпитване и изследване ОБР18Декл. техн. Оборуд., с което разпол. участникът за изпълн. на поръчка ОБР19Декл. Спис. на основ. Стр. продукти ОБР20Декл. източ. на дост. с указ. на географ. Местопол. ОБР21Декл. спис. на средния годиш. брой на работни. и служител. и за броя на ръковод. Служит. на участника за послед. 3г ОБР22Декл. спис на тех. лица, включ. на тези, отговар. за ко-ола на качест. ОБР23Декл. Спис. на броя на работ. и служит ОБР24Декл. данни. на собств. или наетите тех. лица, които участ. ще изпол. за извър. на стр. ОБР25Банк. Гаранц. за учас. в поръч., когато гаранц. е банкова Док. внес. Гаранц. за участие – ориги. на платеж. Док., когато гаранц. е паричен депозит/сума ОБР26Банк. Гаранц. за изпъл. на Дог. (Участн. Прил. в офер. настоящ. Обр. Непопъл., но подпи.) ОБР27Банк. гаранц. за Аванс.( Участн. Прил. в офер. настоящ. Обр. Непопъл., но подпи.) ПЛИК “2” – “Предложение за изпълнение на поръчката”– (пред. и раб. файл на DOC или DOCX формат, а графика в PDF формат на CD или DVD) ОБР28Тех. Предл. за изпълнение на поръч. ПЛИК “3” – “Предлагана цена”–(съдърж. на Плик „3“ да се пред. и раб. файл на DOC или DOCX формат на CD или DVD) ОБР29Ценово предл.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Завер. коп. На ГФО за последните 3 финан. Прикл. Г. (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикув. им се изиск. от законодател. на държ., в която участн. е установ. и Завер. коп. на одитните докл. от експерт счетов. за после. 3 финан. Прикл. Г.(2010, 2011 и 2012 г.). ако участн. Подл. на одит. Завер. съгл. Разпоред. на Закона за счетовод.. Участн. Деклар. Обстоятелс., че подлежи на одит. заверка или не с деклар. в свобод. текст. Ако съгл. Законодател. на държав. на участн. някоя от финанс. Г. още не е приключ. или срокът за изготв. на финанс. отчети още не е изтекъл, участн. Предст. Междин. Финанс. отчети или незавер. Г. финанс. отчети, чието съдърж. се потвър. с подпис. на състави. на отчета и на законен представ. на участн. или на лице, изрично упълно. от законния представ. с нотар. Завер. пълномощно. Забележка: 1)В случай че участн. е посоч. Един. Идентификац. код и ГФО са обяв. в търгов. Реги., ГФО. за посл. 3 прикл. Финанс. Г.(2010, 2011 и 2012 г.) могат да не се предста. към оферт., а участн. само да посочи, че са обяв. в търговския регистър. 2)В случай че участ. са чуждестр. Юриди. лица се предс. Еквивал. Док., изгот. Съгл. Прилож. Законодател. на страната, където са установ. Коп. на съответ. Док. (коп. на дог. и фактури и др.) доказ. Поотдел. или съвмес. че сумите изпл., към участни. са изпл. в период от 3 г., считани до датата на подав. на оферт. и същите суми са изпл. по дог., които са сходни с предм. на поръч. Забележка: Ако участн. не предст. Необх. Док. (копие на договори и фактури и др.) или предост. Необх. Док. (копие на договори и фактури и др.), но те не доказ. Съвмест. че сумите са изпл., към участн. в период от 3 г., считани до датата на подав. на офер. и/или същите суми или част от сумите са изпл. по дог., които не са сходни с предмета на поръч. и обор. не покрива миним. Изискв. оборот, се възпр., че участн. не покр. Миним. Изискв. Пост. от възлож. Справ.-деклар. с информ. за Оборот, сходен с предм. на поръч. общо за посл. 3г. финансов. Приключ. години (2010, 2011 и 2012 г.) в завис. от датата, на която участн. е учреден или е започ. Дейнос. си. Попъл. се ОБР15 – Декл.Информ. за оборот Коп. на валид. към момента на подаване на офертата застрахов. Дог./полица за Застрах. по чл.171, ал.1 от Зак. за устр. на терит. (ЗУТ) направ. по реда и услов. на Наред. за услов. и реда за задълж. Застрах. в проект. и стр., когато лицата са регистр. в Р.Б-ия. За участ., регист. извън Р.Б-ия се предос. Коп. на валид. към момента на подав. на оферт. Застрах. Дог./полица за застрах. за профес. Отговор., която е еквивал. на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направ. Съгл. Законодател. на държ., където е регистр. Коп. следва да са в превод. Копията следва да са подписани и завер. от управит. на фирмата с гриф „Вярно с оригинала” Удост. Доказ. Налич. на миним. Финан. ресурс, издад. от банка с добра репут., (банка с добра репут.: означ. банка която има оценка на кредитен рейтинг/финанс. Стабил.т постав. от независ. агенция за кредитен рейтинг). Кредит. рейтинг се посочва в самото удостовер. или в друг документ, издаден от банката или от независима кредитна агенция и се прилага в офертата. Удостовер. от банка, трябва да установ. по несъм. начин, че достъпът до финанс. Ресур. не зависи от никак. условия (включ. такива, свързани с правилата на банката за отпус. на финанси.), с изкл. на условието участн. да бъде избран за изпълн. (Забележка: 1)Възлаг. на раб. на подизпълн. е допуст. само ако участн. приеме, че отгов. за действ., бездейств. и работ. на посоч. Подизпълн. като за свои дейст., бездейст. и работа. 2)Ког. Участн. в процед. е обеди., което не е юрид. лице, док. по ТОЧКА II-I.2.1.7.3 от Указания. Доказв. Покрив. на критер. за подбор се предст. само за участн., чрез които обединен. Доказ. Съответст. си с критер. за подбор. УКАЗАНИЯТА ОТ ДОКУМЕНТАЦИЯТА ДОПЪЛВАТ И ДОРАЗВИВАТ НАСТОЯЩАТА ТОЧКА ІІІ.2.2) ЗА ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ И ИНФОРМАЦИЯ, ТЪЙ КАТО ТУК НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ПОМЕСТЕНИ ПОРАДИ СОФТУЕРНО ОГРАНИЧЕНИЕ НА МЯСТОТО
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал Общ Оборот от дейността си, през последните 3 (три) финансово приключени години /2010, 2011 и 2012 г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си на стойност не по малка от 12 000 000лв. без ДДС. Забележка: 1)В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от всеки от участниците в него. 2)При участие на подизпълнители, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката. Участникът трябва да е реализирал Оборот от договори сходни с предмета на поръчката общо за последните 3 (три години), считани до датата на подаване на офертата на стойност не по малка от 7 000 000лв. (Под Договори „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбират Договори за строителство по които е осъществявано изграждане и/или реконструкция и/или закриване и/или рекултивация на депа за битови отпадъци и/или на депа за промишлени отпадъци) Забележка: 1)В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от всеки от участниците в него. 2)При участие на подизпълнители, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката. Участникът трябва да е застрахован за професионална отговорност в строителството, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството Забележка: 1)В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице изискванията за застраховка професионалната отговорност се отнася за всеки един член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности. 2)При участие на подизпълнители, изискванията за застраховка професионалната отговорност се отнася за всеки един подизпълнител, който ще изпълнява строителни дейности. Участникът трябва да разполага със свободни средства - собствен финансов ресурс под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства или еквивалентен финансов инструмент за финансиране на предмета на обществената поръчка в размер не по-малък от 1 000 000 лева (един милион лева). Датата на документа от банката да е не-по рано от двадесет дни от датата на подаване на офертата Забележка: 1)В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от всеки от участниците в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копия на Референции/препоръки за изпълнение за всеки един договор, с които се покриват минималните изисквания на възложителя за технически възможности. Референциите/препоръките задължително трябва да посочват Договора за който се отнася, стойността, датата и мястото на изпълнение на предмета на договора, както и дали Договора е изпълнен, с които се доказва, че изпълнителя качествено е изпълнил/завършил дейностите по съответния приключен договор и че договорът е приключен. Забележка: 1)Ако участникът не представи референция/препоръка за всеки един договор с които покрива минималните изисквания на Възложителя за технически възможности, или препоръките или други предоставени документи съвместно не съдържат необходимата информация, посочена по-горе, договорът няма да бъде признат за покриване на минималните изисквания. Декларация за списъка на основните договори изпълнени през последните 5 (пет) години, считани до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или и започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите. Декларация за Списъка следва да включва предмет на договорите, техните стойности, датите на подписване, период и място на изпълнение, кратко описание на извършените дейности по договора и получателите на предоставяните услуги Попълва се ОБРАЗЕЦ№16 – Декларация за Списъка на основните договори;. Копия на талони и удостоверения за 2013г. доказващи вписването в Централния професионален регистър на строителя за участници установени/регистрирани в Р.България, а за участник, установен/регистриран извън Република България, който не е предоставил УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ В ОФИЦИАЛЕН СПИСЪК НА ОДОБРЕНИ СТОПАНСКИ СУБЕКТИ НА ДЪРЖАВА – ЧЛЕНКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ се предоставя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. С декларацията или Удостоверението следва да се докаже Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за обхвата на дейностите, съгласно Чл.137, ал. 1, т. 2, буква „а“, „б“ и “г” от ЗУТ. Съгласно Чл.3, ал.2 от ЗАКОН за Камарата на строителите Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено удостоверението; Копия на Удостоверения или Сертификати или други документи удостоверяващи за внедрени и действащи системи ISO 9001;2008 и ISO 14001;2004. Копия на документи (дипломи и/или сертификати и/или референции/препоръки и/или удостоверения и/или други документи, издадени от трети лица, удостоверяващи квалификацията, опита и правото на всяко едно физическо лице, което е ангажирано в обществената поръчка от участника да предоставя и/или извършва дейностите за които е ангажирано в обществената поръчка от участника), както документи по отделно или сумарно доказват и покриват критериите за допустимост за изисквания минимален инженерно-технически персонал. ОБРАЗЕЦ№13 – Декларация за съгласие по Чл.51а, ал.1 и ал.2 от ЗОП от всяко едно физическо лице, което е ангажирано в обществената поръчка от участника, за да предоставят своя ресурс, и което физическото лице не е на трудов или граждански договор към участника, към момента на подаване на офертата от участника. Забележка: 1)Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по ТОЧКА II-I.2.1.7.6 от Указанията, доказващи покриването на критериите за подбор, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критерия за подбор. УКАЗАНИЯТА ОТ ДОКУМЕНТАЦИЯТА ДОПЪЛВАТ И ДОРАЗВИВАТ НАСТОЯЩАТА ТОЧКА ІІІ.2.3) ЗА ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ И ИНФОРМАЦИЯ, ТЪЙ КАТО ТУК НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ПОМЕСТЕНИ ПОРАДИ СОФТУЕРНО ОГРАНИЧЕНИЕ НА МЯСТОТО
Минимални изисквания: Участн., трябва да е изпъл. Мин. 2 прикл. Дог. сходни с предмета на поръчката, през последните 5г., считани до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си и мин. 2 препоръки за добро изпъл. от съответ. Възлож. на приключ. Дог. сходни с предмета на поръчката. (Под Договори „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбират Дог. за стр. по които е осъществ. изграждане и/или реконструкция и/или закриване и/или рекултивация на депа за битови отпадъци и/или на депа за промишлени отпадъци) Забележка: 1)При участие на обединен., които не са юридич. лица, критерият за подбор се прилага към обединен. участник, а не към всяко от лицата, включени в него и съобраз. Разпредел. на участието на лицата при изпълн. на дейност., предвид. в дог. за създаване на обединен. 2)При участие на подизпълн., критер. за подбор се прилага съобраз. вида и дела на тяхното участие. По отнош. на броя изпълн. Дог. от подизпълн., той следва да има поне един изпъл. успешно договор съобразно вида на изпълняв. от него работа, независ. от неговия обем и стойност Участн. трябва да е вписване в Центр. Професион. Регист. на стр. за извърш. на дейности от ЧЕТВЪРТА ГРУПА строежи за ВТОРА КАТЕГОРИЯ или по висока Забележка: 1)В случай че участн. участва като обедин./консорц., което не е юридич. лице критер. за подбор се прилага към всеки един член на обедин., който ще изпъл. Стр. дейности. 2)При участие на подизпъл., критер. за подбор се прилага за всеки един подизпъл., който ще изпъл. Стр. дейности. Участн. трябва да има внедр. от акредитиран орган следните системи: 1-Система за управл. на каче. ISO 9001;2008 или еквивал.; 2-Система за управл. на окол. среда ISO 14001;2004 или еквивал.;, като всички системи да са със следния обхват или еквивал., а именно: строителство. Забележка: 1)При участие на обедин., които не са юридич. лица, критер. за подбор се прилага към обединен. участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистр., представ. на сертиф. или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението 2)При участие на подизпълнители, критерият за подбор не се прилага за подизпълнители. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на услугата, включително за осигуряване на контрола на качеството, а именно: 1)Ръководител на проект – да има завърш. висше образов. с придоб. Образова. степен магистър с професи. Квалиф. „строителен инженер”; да има професи. стаж по специалн. Мин. 8 г.; да има опит като ръково. строеж на мин. един обект на който е изпълняв. Стр. по изграж. и/или реконстр. и/или закр. и/или рекулт. на депа за битови отпадъци и/или на депа за промиш. отпадъци. 2)Технически ръководител – да има завър. Образов. с придоб. Образов. степен средно специално и/или висше с квалиф. Стр. инж.; да има мин. 5г. профес. стаж като техн. Рък. и опит като техн. Рък. на мининум 1 инфраструк. обект. 3)Координатор по безопасност и здраве – стр. инж. с мин. 5г. трудов стаж на тази позиция. Да притеж. Удостов./сертиф., издаден от правоспособна обучител. Организ., удостовер., че лицето може да изпъл. Функц. на Коорд. по безоп. и здраве. 4)Отговорник по качеството – да има най-малко 5г. стаж по спец., от които мин. 3г. на длъж., свърз. с контр. на качес. при изпълн. на СМР. Да притеж. Удостовер./сертиф., издаден от правоспо. Обучител. Организ., удостовер., че лицето може да изпъл. Функц. на отговор. по каче. Забележка: 1)При участие на обедин./консорц., което не е юридич. лице, критер. за подбор се прилага към обедин. като цяло, а не към всяко от лицата, включ. в него. 2)При участие на подизпъл., критер. за подбор не се прилага.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: КО – „Комплексната оценка“ на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2; [КО – „Комплексна оценка“] = [П1 – „Технологична програма“] + [П2 – „Ценова оценка“]; Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката и има максимална стойност 100 точки. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Относителни тегла на показателите за оценяване: П1 – „Технологична програма“ = 70 точки, максимална стойност; П2 – „Ценова оценка“ = 30 точки, максимална стойност. Формирането на комплексната оценка е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №8, а класирането по комплексна оценка се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №9; тежест: 100
Показател: П1 – „Технологична програма“, която е с максимална стойност от 70 точки, и се формират от сбор от поставените точки от комисията по следните под-показатели: 1) Т1 – „Методология“ с максимална стойност от 40 точки Точките (оценките) са точно фиксирани и са (1;20;40) и които се поставят от всеки един член на комисията; 2) Т2 – „График“ с максимална стойност от 30 точки Точките (оценките) са точно фиксирани и са (1;15;30) и които се поставят от всеки един член на комисията. Проверката за пълнота и съответствие с изискванията на възложителя извършвана на основание Чл.69а, ал.2, т.1 от ЗОП е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №4, а Поставянето на Оценките - фиксираните точки е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №5; П1=Т1+Т2; [П1 – „Технологична програма“] = [Т1 – „Методология“] + [Т2 – „График“]; П1 – „Технологична – строителна програма“, която се състои от следните под-показатели с точно определени наименования и дефинирано, така и изисквано съдържание за тях, а именно: 1) Т1 – „Методология“ – ПОДХОД, МЕТОДОЛОГИЯ И ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА, което обуславя КАЧЕСТВОТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА и който съдържа подробно описание на интегритета отразяващ задължително едновременно съответните етапи на жизненият цикъл на изпълнение на договора в които етапи на жизненият цикъл се съдържат, съответните етапи и под-етапи на изпълнение на договора, и в които етапи и/или под-етапи на изпълнение на договора са описани подробно съответните дейности, под-дейности и методи (в това число и на контрол и на управление на рисковете) на изпълнение на договора, както и същите разгледани съвкупно да образуват жизнения цикъл на изпълнението на договора и същите допринасят за качественото и срочно изпълнение на договора. Също така в методологията следва да се съдържат и следните подробно разработени и описани елементи: Организация на производството и доставката на строителни детайли и продукти; Организация на контрола върху качеството; Организацията и управление на изпълнението на договора и рисковете; Последователността на изпълнение на договора; Организацията на гаранционното поддържане; Начин на администриране на договора; Контрол, прилагане и изпълнение на мерките за опазване и ненакърняване на околната среда и ЗБУТ; Използване на Основни материали и механизация. 2) Т2 – „График“ – ГРАФИК НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА, който да е съставен от две части лява част в таблична форма и дясна част н графичен вид (гант диаграма). Графика да е в строго съответствие с Методологията и нейния интегритета, както в това число и с идентични и отразени в него на всички етапи на жизненият цикъл на договора, етапи, под-етапи, наименования на дейности и под-дейности, методи (в това число и на контрол и на управление на рисковете) от Методологията, също така в графика да е отразен човешки ресурс и рисковете дефинирани от възложителя за всяка една дейности и под-дейности, методи (в това число и на контрол и на управление на рисковете). (навсякъде, където е цитирано „Методология/та“ означава Методологията описана в ТОЧКА 1.2 от ОБРАЗЕЦ№28 – Техническо Предложение за изпълнение на поръчката). След като се извърши проверката за наличие, пълнота и съответствие на ПЛИК №2 с изискванията на Възложителя, Комисията пристъпва към формиране на ОБЩА ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА по технически изисквания и критерии извличани от ПЛИК №2, като за целта действията на комисията по формиране на техническата оценка се отразяват в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №5; тежест: 70
Показател: П2 – „Ценова оценка“, която е с максимална стойност от 30 точки, които се формират, като най-ниско предложената цена от между всички участници се дели на предложената цена на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 30, а именно: П2 = (Цmin/Ц1)x 30; [П2 – „Ценова оценка“] = ([Цmin – минимално предложена цена]/[Ц1 – „Предложена цена“]) x 30; Цmin – „минимално предложена цена“ – означава Минимално предложената цена за изпълнение на поръчката от между всички допуснати участници; Ц1 – „Предложена цена“ – означава предложената цена за изпълнение на поръчката на оценяваният участник/оценяваната оферта. Проверката за наличие, пълнота, изключително ниско предложение и аритметични грешки е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №6, а формирането на оценката – точките е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №7;; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ПРИЕТАТА ДОГОВОРНА СУМА се формира от следния сбора на ДОГОВОРНА ЦЕНА и ПРОВИЗОРНИ СУМИ ДОГОВОРНА ЦЕНА, която се формира при сумирането на общите цени на дейности описани в КОЛИЧЕСТВЕНАТА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНИ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, които са остойностени от участниците, като в единичните цени на съответните дейности Участниците следва да заложат и предвидят следното: т.1 Разходите за изпълнение на предмета на обществената поръчка, вкл. тези за подготовката на строителството, за извършването на временните строителни работи, за осигуряване транспорта на машините и заплащането на труда, временната организация на движението, депонирането на негодни почви и строителни отпадъци, промяна в организацията на строителството, охрана на труда, застраховки, вкл. на СМР, професионална отговорност, всички застраховки и гаранции изисквани от Договора, вкл. и тези в периода на гаранционната отговорност/гаранционния срок, както и др. присъщи разходи, неупоменати по-долу от т.2 до т.18; т.2 Доставка, натоварване, разтоварване и съхранение на основни и спомагателни Материали, съоръжения, оборудване; Разходи за изготвяне на Мостри; Приспособления и/или необходимата механизация – подвижна и инсталирана за вертикален и хоризонтален транспорт; ръчни и механични инструменти и аксесоари; подпорни и работни скелета и платформи; Подготвителни и съпътстващи операции, временен монтаж; анкери и др. крепежни елементи; т.3 Необходимите Разходи за организация на Площадката, в това число: за осигуряване на собствените битови нужди, почистване от строителни отпадъци, сняг и др. и пренасянето им до определени за целта места на градски сметища; разходи за временно строителство, ток, вода и канал, разходи за Офис на Обекта и Офис на ИНЖЕНЕРА, като разходите са за сметка на Изпълнителя за целия период на изпълнение на обекта включително и за периода на въвеждане на обекта в експлоатация; т.4 Разходи, свързани с осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и противопожарна безопасност, включително за назначаване на Длъжностно лице по ЗЗБУТ; т.5 Разходи за ползване или увреждане на чужда собственост; т.6 Разходи по контрол на качеството; т.7 Разходи за управление; т.8 Данъци, такси, печалба, мита, застраховки и Банкови гаранции, съгласно действащото в Р. България законодателство и изискванията на Договора, т.9 Разходи за наемане на работна ръка, квартирни, издаване на документи, визи, застраховки, режийни и други за целите на персонала на изпълнителя; т.10 Покриване на риска при изпълнение на договорните задължения; т.11 Разходи за документация; т.12 Извършване на изискуемите с проектната документация, с нормативните документи и с Договора Проби при Завършване, т.13 Разходи за зимно строителство, за предпазни мерки за защита на строителните елементи срещу климатични въздействия, защита от корозия на метални елементи и др., т.14 Както и възможното увеличение на всички тези Разходи в резултат на инфлация, колебания на пазара или други фактори, които могат да окажат въздействие върху Договорните единични цени през време на действие на Договора. т.15 Разходите за покупка на влаганите Строителни продукти; т.16 Разходите за извършване на работите по изпитването и пускането в експлоатация на Строежа, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да извърши; т.17 Разходите за извършване на съгласувателни процедури, с изключение на разходите, изрично възложени в тежест на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. т.18 Всякакви други разходи, необходими за изпълнение на Дейностите по Договора ПРОВИЗОРНИ СУМИ (НЕПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ) в размер на 10% (десет на сто) от стойността на ДОГОВОРНАТА ЦЕНА формирана от: т.1 Разходите, свързани с непредвидими геоложки условия или всякакви други непредвидени обстоятелства, които не представляват Форсмажорни обстоятелства. т.2 Цената на Финансовия риск, включително и на завишаване на първоначално обявени количества и непредвидените дейности и работи от Възложителя т.3 Всякакви други разходи, необходими за изпълнение на Дейностите по Договора

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

МЯСТО И СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ Желаещите да получат/придобият документацията за участие в обществената поръчка в цифров вид могат да го направят от следният линк http://www.samokov.bg/obsht.%20por..html , където се предоставя на свободен достъп. Когато участник придобие/изтегли документацията за участие в обществената поръчка, от електронната страница на Възложителя, където се предоставя на свободен достъп и безвъзмездно, то той не заплаща за нейното придобиване и в своята оферта не прилага платежен документ за закупена/придобита документация Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка на хартиен носител могат да направят това в сградата на ОБЩИНА САМОКОВ – в деловодството, след заплащането й в касата на ОБЩИНА САМОКОВ, намираща се на същия адрес. Документацията за участие може да се закупува или безплатно да се изтегля на посоченият линк по-горе до 10 (десет) дни, съгласно Чл.28, ал.6 от ЗОП преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата желаещи документацията на хартиен носител имат право да разгледат на място преди да я закупят, съгласно Чл.28, ал.8 от ЗОП. Предварителния преглед на документацията на хартиен носител се извършва на мястото на закупуването. Документация за участие на хартиен носител се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена. ЦЕНА НА ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ, КОГАТО УЧАСТНИЦИТЕ ЖЕЛАЯТ ДА Е ПРИДОБИЯТ НА ХАРТИЕН НОСИТЕЛ Цената на документацията е 30 лева без ДДС или 36 лева с ДДС, като цената е приложима само за участниците, които желаят да придобият документацията за участие на хартиен носител. Закупуване на документация за участие на хартиен носител се извършва на касата на възложителя или по банков път. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ НА ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ, КОГАТО УЧАСТНИЦИТЕ ЖЕЛАЯТ ДА Е ПРИДОБИЯТ НА ХАРТИЕН НОСИТЕЛ Закупуване на документация за участие на хартиен носител става в брой, на каса при получаването й в сградата на ОБЩИНА САМОКОВ или по банков път, както следва: Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка в лева: СМЕТКА В ЛЕВА:IBAN: BG54 CECB9790 3362 1198 00; BIC код: CECBBGSF; Код на плащане:44 70 00; Име на банката: ЦКБ АД клон Самоков След заплащането на документацията за участие на хартиен носител по банков път, Участникът следва да изпрати искане/писмо до Възложителя, с минимално съдържание от: цитиран адрес за кореспонденция, име и обект/предмет на обществената поръчка и платежен документ удостоверяващ, заплащането/закупуването на документацията за участие. Искането/Писмото може да бъде изпратено и по факса на Възложителя, който факс е цитиран в Обявлението. Съгласно Чл.28, ал.4 от ЗОП при получаване от Възложителя на искане/писмо за предоставяне на документацията за участие на хартиен носител, то тя ще бъде изпратена в срок от 4 (четири) работни дни от датата на получаване на искането/писмото, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането; ИСКАНЕ НА РАЗЯСНЕНИЯ И СРОКОВЕ ЗА ДАВАНЕ НА РАЗЯСНЕНИЯ Всеки участник може да поиска писмено от възложителя разясн. по доку. за участие до изтичането на срока за нейното закупуване. Възложителят е длъжен да отговори в 4 (четири) дневен срок от датата, на която е постъпило искането/запитването, съгласно Чл.29, ал.1 от ЗОП. В случай че от предоставяне на разясн. от възложителя до крайния срок за получаване на оферти или заявления за участие остават по-малко от 6 (шест) календарни дни, възложителят е длъжен да удължи срока за получ. на оферти за участие с толкова дни, колкото е забавата, съгласно Чл.29, ал.2 от ЗОП. Възлож. изпраща разяс. до всички участници, които са получели док. за участие и са посочили адрес за кореспонденция. Разясн. се прилагат и към документацията, която предстои да се предоставя на други кандидати или участници, съгласно Чл.29, ал.3 от ЗОП Разяс., ще бъдат публ. обяв. на след. линк: http://www.samokov.bg/obsht.%20por..html, Раздел „Обществени поръчки”

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сроковете са намалени на основание Чл.64, ал.3 от ЗОП с 12 дни. Отварянето на офертите ще се извърши в часа и датата посочени в Обявлението, в сградата на ОБЩИНА САМОКОВ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Комисията за провеждане на процедура за обществена поръчка се назначава от възложителя след изтичане на срока за приемане на офертите. Право да присъстват при отварянето на офертите имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и проверява за наличието на три отделни запечатани плика, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №1, след което най-малко ТРИМА от нейните членове подписват ПЛИК №3 с надпис „Предлагана цена“. Комисията предлага по един представител от присъстващите участници да подпише ПЛИК №3 на останалите участници, след което пликовете с предлагана цена се прибират за съхранение. Комисията отваря ПЛИК №2 и най-малко ТРИМА от членовете й подписват всички документи, съдържащи се в него. Комисията предлага по един представител от присъстващите участници да подпише документите в ПЛИК №2 на останалите участници. Комисията след това отваря ПЛИК №1 и оповестява документите, които той съдържа, но в съответствието със списъка, съгласно Чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №1. Комисията продължава своята работа в закрито заседание при спазване разпоредбите на ЗОП. Преди началото на подробното оценяване на офертите, комисията извършва проверка за комплектоваността на подадените оферти и съответствието им с изискванията, посочени в документацията за участие в откритата процедура и обявлението за обществена поръчка, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №2. На този етап Комисията разглежда първо ПЛИК №1 на офертите Комисията проверява наличието и съдържанието в ПЛИК №1 на всички необходими документи за участие в процедурата и извършва проверка дали отговарят на поставените от възложителя изисквания за подбор, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №2. За извършените констатации, относно наличието и редовността на представените от всеки участник документи и образци, поставени в ПЛИК №1, комисията съставя протокол В протокола по ТОЧКА II-I.7.1.13 от указанията комисията описва изчерпателно липсващите документи или констатираните нередовности и точно посочва вида на документа или документите, които следва да се представят допълнително от всеки от участниците, и определя срок за представянето им. Когато установи липса на документи и/или несъответствия с критериите за подбор или други изисквания на възложителя, комисията изпраща протокола до всички участници, в който поставя и срок. Срокът е еднакъв за всички участници и не може да бъде по-дълъг от 5 работни дни, считано от датата на получаване на протокола Участникът няма право да представя други документи, освен посочените в протокола от ТОЧКА II-I.7.1.13 от указанията След изтичането на срока по ТОЧКА II-I.7.1.14 от указанията комисията проверява съответствието на документите в ПЛИК №1 на всеки участник, включително допълнително представените, с изискванията за подбор, поставени от възложителя, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №3. Комисията не разглежда документите в ПЛИК №2 на участниците, които не отговарят на изискванията за подбор



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект: №DIR-5112122-7-73 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Костенец /Самоков/” по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.“, референтен номер BG161PO005/10/2.10/07/22, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на ЕС по Договор за безвъзмездна финансова помощ №DIR-5112122-C-005

VI.3) Допълнителна информация

След като извърши предварителната проверка за комплектоваността на подадените оферти Комисията пристъпва към установяване на съответствието на ПЛИК №2 с изискванията на възложител на основание, Чл.69а, ал.2, т.1 от ЗОП само на допуснатите оферти, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №4. Комисията не оценява документите в ПЛИК №2 на участниците, които не съответстват и изискванията на възложителя. След установяване на съответствието на ПЛИК №2 с изискванията на възложител, комисията пристъпва, към подробното оценяване на ОБРАЗЕЦ№28 – Техническо Предложение за изпълнение на поръчката - ПЛИК №2, като оценява само допуснатите оферти в съответствие с предварително обявените условия, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №5. Възложителят обявява по подходящ начин датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите предложения. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Комисията пристъпва към проверка за наличие, пълнота, изключително ниско предложение и аритметични грешки на всички документи в ПЛИК №3 на допуснатите оферти, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №6. Комисията не оценява документите в ПЛИК №3 на участниците предложени за отстраняване. След установяване на наличие, пълнота, изключително ниско предложение и аритметични грешки на всички документи в ПЛИК №3, комисията пристъпва, към подробното оценяване на ОБРАЗЕЦ№29 – Ценово предложение. - ПЛИК №3, като оценява само допуснатите оферти в съответствие с предварително обявените условия, като това действие се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №7. ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИЦИ Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 1) Който не е представил някой от необходимите документи, посочени по чл.56 от ЗОП и настоящата документация; 2) За когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”,т.2 и т.3 и ал.5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП; 3) Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; 4) Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал. 2 от ЗОП. 5) За когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор 6) Който има поставена поне една оценка „НЕ“ в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №3, ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №4 и ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №6, съгласно хипотезите и основанията за това описани в съответните оценителни листа. 7) В случаите по ТОЧКИ с №№ II-I.1.2.3, II-I.1.3.2, II-I.1.4.1.1, II-I.1.5.1.1, II-I.1.6.2, II-I.1.7.3, II-I.1.9.3, II-I.2.1.6, II-I.2.1.7.4, II-I.2.1.7.9, II-I.2.2.3, II-I.3.1.9, II-I.6.1.9, II-I.6.2.6, II-I.6.2.9, II-I.6.2.10, II-I.6.3.6 и II-I.7.5.9.3 от указанията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

ОБЖАЛВАНЕ Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; - публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: - всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, 2 и 5, ал. 6 и 7 от ЗОП; - всеки заинтересован участник - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока за обжалване жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата срещу действие или бездействие се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва. ИЗЧИСЛЯВАНЕ НА СРОКОВЕ Сроковете, посочени в тази документация се изчисляват, както следва: 1) когато срокът е посочен в дни, той изтича в края на последния ден на посочения период; 2) когато последният ден от един срок съвпада с официален празник или почивен ден, на който трябва да се извърши конкретно действие, счита се, че срокът изтича в края на първия работен ден, следващ почивния. Сроковете в документацията са в календарни дни. Когато срокът е в работни дни, това е изрично указано при посочването на съответния срок.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ