Версия за печат

03615-2013-0006

BG-гр.София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202099976

"София Тех Парк" АД, район "Изгрев", ул. "Тинтява" №86, За: Илия Големанов, България 1113, гр.София, Тел.: 0889 900615, E-mail: i.golemanov@sofiatech.bg, Факс: 02 4472898

Място/места за контакт: гр.София, район "Изгрев", ул. "Тинтява" №86

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofiatech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiatech.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofiatech.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга иновативна инфраструктура (инкубатори, центрове за технологичен трансфер и др. инициативи), инвестиции в изграждане на публична инфраструктура, управление и поддръжка на изградената инфраструктур

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ, ИЗГОТВЯНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ, МАРКЕТИНГОВИ И ПРОМОЦИОНАЛНИ МАТЕРИАЛИ ПО ПРОЕКТ "НАУЧНО-ТЕХНОЛОГИЧЕН ПАРК", КОЙТО СЕ ИЗПЪЛНЯВА ПО ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул. „Тинтява“ № 86 или друго, определено от Възложителя;
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Съобразно спецификата на предмета на обществената поръчка, са обособени два основни вида дейности: Дейност 1. „Публичност и визуализация”. Дейност 2. „Изготвяне и разпространение на информационни, маркетингови и промоционални материали“. Описание на поддейностите по всяка една от двете основни дейности: Дейност 1. Описание на под дейностите: Анализ на целевите групи и техните нагласи и критерии за избор на стимулираща работна среда, трансфера на знания и идеи (университети, научни институти, бизнес и институции); Анализ на международния опит в мрежите от бизнесинкубатори и технологични паркове и стратегически насоки за комуникация; Креативна платформа за комуникация на СТП, разработена съобразно техническите изисквания на възложителя и представена с всички необходими гаранции за авторство. Рекламна стратегия - Консултация по отношение на приоритетни канали за комуникация, съобразно целевите аудитории, техните нужди и поведение; PR публикации във водещи печатни и он-лайн издания в страната и чужбина Рекламна стратегия и визуална бранд разработка, която да позволи позиционирането на Научно-Технологичния парк по отличим, характерен и новаторкси начин сред местни високотехнологични фирми, научни общности, университетски институции, както и потенциални глобални партньори. Реализиране на предвидения брой PR публикации със съдържание представящо в пълнота целите, фукциите, услугите и капацитета на Научно-технологичен парк. Запозната общественост с ползите от осъществяването на проекта Научно-технологичен парк и приноса на финансиращите органи. Дейност 2. Описание на под дейностите: Производство на луксозен каталог 48 стр., 4+4, на 5 езика, текстове, снимки, предпечат в 10 000 бр., сертифицирана хартия Изготвяне на представителен DVD филм за технологичния парк Изготвяне на визия и производство на рекламни брошури по проекта Изработване на брандиран пакет офис материали съобразно посочените спецификации в техническото задание – USB, Химикалки, Папки, Тефтери, Фолдери, Значки Изработване на брандирани рекламни аксесоари в обеми, с материали и размери според спецификациите, описани в техническото задание - тениски, бейзболни шапки и текстилни чанти Артикули: 1. ЛУКСОЗЕН КАТАЛОГ 2. РЕКЛАМНИ БРОШУРИ 3. БРАНДИРАН ПАКЕТ ОФИС МАТЕРИАЛИ 3.1. USB с информация за проекта – 2 000 бр. 3.2. Химикалки – 10 000 бр. 3.3. Папки – 5 000 бр. 3.4. Тефтери – 5 000 бр. 3.5. Фолдери – 5 000 бр. 3.6. Значки – 5 000 бр. 4. БРАНДИРАНИ РЕКЛАМНИ АКСЕСОАРИ 4.1. Тениска – 5000 бр. (общо) 4.2. Бейзболна шапка – 5000 бр. (общо) 4.3. Текстилна чанта - 5 000 бр. в един размер Изработка и поставяне на билбордове Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели Изработване на банери Изработване на стикери – 1000 бр.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79340000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
487333 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническо предложение общо; тежест: 60
Критерий: Подпоказател на техническото предложение: "Концепция за цялостно изпълнение на дейностите"; тежест: 24
Критерий: Подпоказател на техническото предложение: "Съдържание на техническото предложение"; тежест: 36
Критерий: Финансово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 110 - 188406 от 08.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-094-2013/BG161РО003-1.2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Договор
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "ОЛ ЧЕНЪЛС-БЕНЕВЕНТ", район "Триадица", ул. "Шарл Шампо" № 1, ет.4, ап.7, България 1404, гр.София, Тел.: 0879 469852, E-mail: mdurchev@all-channels.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 573333 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 487333 BGN без ДДС
Брой месеци: 23
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.11.2013 г.