Версия за печат

00309-2013-0008

BG-Гулянци: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБщина Гулянци, ул."Васил Левски" №32, За: Сийка Захариева- Началник отдел "Управление на общинската собственост", РБългария 5960, Гулянци, Тел.: 06561 2171, E-mail: siyka_dimitrova@b-trust.org, Факс: 06561 2567

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gulyantsi.net/bg/cat/105.

Адрес на профила на купувача: http://www.gulyantsi.net/bg/cat/105.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Управление и отчитане по проект "Изграждане на спортен комплекс в с. Брест, спортен комплекс в гр. Гулянци и спортни плащадки в с.Гигин,с.Долни Вит,с. Сомовит и с.Милковица"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Гулянци, с.Брест,с.Гиген, с.Долни Вит, с.Сомовит и с.Милковица, Община Гулянци
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В изпълнение на възложената му обществена поръчка, предмет на настоящата процедура, Изпълнителят следва да осъществи пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията на Възложителя дейности, гарантиращи законосъобразното изпълнение на дейностите по управление и отчитане по проект: „Изграждане на спортен комплекс в с. Брест, спортен комплекс в гр. Гулянци и спортни площадки в с. Гиген, с. Долни вит, с. Сомовит и с. Милковица” В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на дейностите по проекта в съответствие с изискванията на Възложителя и с обхват на работите, както следва: 1. Цялостно управление на дейностите по проекта до окончателното им изпълнение; 2. Изпълнение на всички дейности, свързани с ефективното, точно и качествено управление на проекта; 3. Управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проекта; 4. Прозрачно управление и изпълнение на проекта, включително мониторинг и докладване, верификации и разплащания и осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности; 5. Управление на проекта и подготовка на документите във връзка с докладване на изпълнението на проекта; 6. Планиране на дейностите, тяхната продължителност, бюджет и ресурси; 7. Ефективно разпределение на ресурсите и управление на разходите; 8. Своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по проекта; 9. Идентифициране и анализ на рисковете; 10. Подготовка и окомплектоване на документи (фактури, актуализирани графици и бюджети и др.) и заявки за междинно и окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна помощ към Разплащателната агенция /РА/; 11. Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта; 12. Окомплектоване заявката с необходимите документи за окончателно плащане от ДФЗ-РА, в съответствие с изискванията на Наредба №25 от 29.07.2008 г. и всички изм., обн. в ДВ на МЗХ за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от „Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г.” и Договор за безвъзмездна финансова помощ № 15/321/01143. 13. Оказване на съдействие на общинската администрация при реализацията на проекта до неговото успешно завършване; 14. Отчитане на дейностите от извършване на цялата инвестиция по проекта до получаване на окончателното плащане на стойността му по финансовата помощ от Разплащателната агенция. Изпълнението на Проекта ще се извършва едновременно до неговото окончателно изпълнение и извършване на цялата инвестиция.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
58800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ТО Техническа оценка- Качество на техническата оферта; тежест: 50
Показател: ЦО - Цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00309-2013-0008

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 553085 от 31.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 72 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Управление и отчитане по проект "Изграждане на спортен комплекс в с. Брест, спортен комплекс в гр. Гулянци и спортни плащадки в с.Гигин,с.Долни Вит,с. Сомовит и с.Милковица"
V.1) Дата на сключване договора
08.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Обединение Гулянци 2013" ЕИК 176598836, бул."Патриарх Евтимий" №21,вх.В, ет.1,ап.1, РБългария 1000, София, Тел.: 0877 888089

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 58800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Тази процедура се осъществява в рамките на проект№15/321/01143 "Изграждане на спортен комплекс в с. Брест, спортен комплекс в гр. Гулянци и спортни плащадки в с.Гигин,с.Долни Вит,с. Сомовит и с.Милковица", който се финансира по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" по Програма за развитие на селските райони 2007-2013г., подкрепена от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор