Версия за печат

00039-2013-0004

BG-Павликени: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133901

Община Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Друг: община

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Избор на консултант за осъществяване на строителен надзор на обект: ”Изграждане на ГПСОВ с довеждащ колектор и прилежаща инфраструктура в гр. Павликени”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Павликени
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка е свързан с избор на изпълнител, който ще упражнява функциите на консултант по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като ще извършва оценяване на съответствието на работните чертежи на Строителя и ще упражнява строителен надзор по време на изпълнение на строителните дейности. Същевременно с функциите на консултант, в съответствие с разпоредбите на §24 от Заключителните разпоредби на Закона за устройство на територията (ЗУТ), изпълнителят ще осъществява и функциите на Инженер-консултант, съгласно изискванията на Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти проектирани от Изпълнителя FIDIC –„Жълта книга” издание 1999 г. В рамките на настоящата обществена поръчка се предвижда предоставяне на консултантски услуги при изпълнението на проекта и по-специално по отношение на: • Оценка на съответствието по смисъла на ЗУТ на технически/работни чертежи на Строителя за временното строителство, за довеждащата инфраструктура и за монтажа на оборудването (извън обхвата на проектите за издаване на разрешение за строеж); • Оценка на съответствието по смисъла на ЗУТ на технически/работен проект за обект: “Изграждане на довеждаща техническа инфраструктура до ПСОВ; • Одобряване на материали, машини и оборудване за влагане в строежа; • Одобряване на доставките на мобилно оборудване на ПСОВ; • Строителен надзор при изграждане на обекта по смисъла на ЗУТ; • Инженер за инвеститорски контрол и отчитане на строителството по смисъла на договорните условия на FIDIC, включително и през периода за съобщаване на дефекти; За период за съобщаване на дефекти се определя срок от 12 (дванадесет) месеца, за които ще продължи изпълнение на задълженията си. • Осигуряване дейностите по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно чл. 11 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. • Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5 за техническите паспорти на строежите; • Извършване на геодезическо заснемане на целия строеж, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по кадастъра за изпълнение на задължението по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър.; • Изпълняване на други функции съгласно договора в помощ на бенефициента при управлението и контрола върху строителния процес.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000, 71312000, 71541000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството
Консултантски инженерни услуги в строителството
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
621000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническо предложение със следните подпоказатели: Ва – встъпителен анализ с макс. брой точи 40 и Ст – стратегия за изпълнение на предмета на поръчката - макс. брой точки 60; тежест: 70
Критерий: Финансово предложение ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 028 - 046570 от 08.02.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 085 - 144509 от 02.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: DIR-51011116-C063-U-6 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Избор на консултант за осъществяване на строителен надзор на обект: „Изграждане на ГПСОВ с довеждащ колектор и прилежаща инфраструктура в гр. Павликени”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Акваинс" ЕООД, ЕИК 121161036, ул. „Дамян Груев” № 20, ет. 6, Република България 1000, София, Тел.: 02 9541073, E-mail: office@aquains.com, Факс: 02 9541073

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 650000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 621000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Павликени, отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки", ул. "Руски" № 4, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Интернет адрес/и:

URL: www.pavlikeni.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.11.2013 г.