Версия за печат

00339-2013-0037

BG-Ямбол:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД - 02/00700 от 11.11.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" № 7, За: Светлана Сарандева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681314, E-mail: svetlanasarandeva@abv.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТИ ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ЗВЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ЯМБОЛ, ФИНАНСИРАНИ ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ОКОЛНА СРЕДА 2007-2013”

II.3) Кратко описание на поръчката

Задълженията на консултантите ще са свързани с: Оперативно подпомагане екипа на звеното за изпълнение на проекта при осъществяване на административното,техническо и финансово управление на проекта и подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на Оперативна програма„Околна среда 2007-2013г.”;Правно-нормативно обслужване на проекта и осъществяване на юридически консултации,свързани с изпълнението на проекта.Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и договора за БФП;Подпомага възложителя при организиране на всички задължителни законови процедури съгласно ЗУТ;Изготвяне на доклади за напредък по изпълнение на проекта;Контрол и пряка отговорност в стриктното изпълнение на инвестиционните проекти и възложените СМР;Създава система за проследяване (мониторинг) на изпълнението на проекта, подкрепа на ЗИП при извършването на проверки на място,организира отстраняването на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта.Информира своевременно ръководителя на проекта при закъснение изпълнението на работите.Съдейства при идентифицирането на несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им пред ръководителя на ЗИП;Своевременно уведомяване на ръководителя на проекта за констатирани отклонения, както в качеството на изпълняваните дейности,така и в качеството на използваните материали;Осъществяване контрол и извършване проверки на място на заявените за плащане дейности;Преглед, съвместно със ЗИП,на всяко искане за плащане от страна на изпълнителите на договорите за строителство и строителен надзор, редовни посещения на място на всеки подобект,проверки дали разходите са допустими и реално извършени;Осигурява финансова подкрепа при подготовката на искания за средства,както и планирането,проследяването и отчитането на финансовите потоци по проекта, съобразени със сроковете за изпълнение на дейностите по проекта,предвидените плащания в договорите с изпълнителите и заложеното в договора за безвъзмездна финансова помощ. Следи за навременно подаване на искания за междинни плащания, с което да гарантира финансовото обезпеченост на проекта;Контролира хода и напредъка на изпълнението на СМР,редовността на доставките и материалите, техниката и работната сила на строителните площадки, механизацията,безопасността и здравословните условия на труд;Следи за прилагането на добрите строителни практики в съответствие с установените стандарти и качеството на доставяните и влагани материали,съоръжения и конструкции от страна на изпълнителите;Контролира подготовката на необходимата строителна и административна документация в съответствие със законодателните изисквания;Следи за своевременно представяне на застрахователни полици в съответствие със законодателните изисквания,които следва да покрият професионална отговорност на всеки участник;застраховка на персонала на всеки подизпълнителите и екипа на бенефициента, който ще работи на площадката на обекта;застраховка за трети лица и др.;Участва в работни срещи с Изпълнителите;Участва в процеса на проверка на действителността на строителните дейности/доставените стоки/извършените услуги,преди извършване на плащанията; При необходимост предлага да бъдат изисквани писмени обосновки,допълнителни доказателства и информация относно всички факти и обстоятелства,свързани с изпълнението на договорите;Следи за недопускане на отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Ямбол и МОСВ.Съдействие при изготвяне на искана документация от Управляващия Орган на програмата,свързана както с изпълнението на инвестиционния проект,така и с администрирането и управлението на проекта,съгласно правилата на ОП „Околна среда”.При откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама на който и да било етап от изпълнението на проекта,докладва на служителя по нередности на Бенефициента или на Ръководителя на проекта.Изготвя документации за общ.пор. /Оп.2/.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД - 02/00657 от 28.10.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-566993
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 45 - 72484 от 05.03.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 339-2013-37
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

566993

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

28.10.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.3) Други корекции/допълнения:

В решението за откриване

V.4) Текст за коригиране в решението за откриване:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В поле IV Обект на поръчката

Вместо:

Доставки

Да се чете:

Услуги

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

I. Раздел ІІІ.2.1) II. Лява колона на поле ІІІ.2.2)

Вместо:

I. 6.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 букви от «а» до «д», ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП.6.3.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. II. Съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП - Заверени копия от годишния баланс и годишните отчети за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012 г.

Да се чете:

I. 6.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 букви от «а» до «д», ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП.6.3.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 5 и чл. 47, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 от ЗОП води до отстраняване на участниците. II.Съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - Заверени копия от годишния баланс и годишните отчети за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012 г.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.9) Друга допълнителна информация:

Отразени корекции в утвърдената документация за участие: 1. На страница 12 от документацията Раздел 2.4 Икономически изисквания към участниците съгласно чл.50 от ЗОП се правят следните промени: Текстът "Съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - Заверени копия от годишния баланс и годишните отчети за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012 г." да се чете: "Съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - Заверени копия от годишния баланс и годишните отчети за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012 г."


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884080, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Коригираните документи се публикуват в електронен вариант на сайта на Община Ямбол - www.yambol.bg, раздел "Обществени поръчки" и раздел "Актуално" относно обявената открита процедура, от датата на публикуване на решението за промяна.


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

12.11.2013 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Георги Иванов Славов
Длъжност: Кмет