Версия за печат

00267-2013-0018

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" №1, За: Петя Гавазова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 656751

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител за доставка на високоспециализирано диагностично и лечебно оборудване за „КОЦ Пловдив“ ЕООД, гр. Пловдив, по обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е закупуване на специализирано медицинско оборудване, което включва: Обособена позиция №1: Система за виртуална симулация с компютърен томограф за лъчепланиране – 1 бр. Обхватът на поръчката включва: • Доставка до „КОЦ Пловдив” ЕООД гр. Пловдив на високоспециализирано диагностично и лечебно медицинско оборудване; • Монтаж, инсталация и пускане в експлоатация на доставеното високоспециализирано диагностично и лечебно медицинско оборудване; • Обучение на персонала за работа с доставеното високоспециализирано диагностично и лечебно медицинско оборудване; • Гаранционна подръжка на доставеното високоспециализирано диагностично и лечебно медицинско оборудванеот съгласно предложението на участника; • Следгаранционно обслужване на доставеното високоспециализирано диагностично и лечебно медицинско оборудване, след изтичане на гаранционния срок. • Високоспециализираното диагностично и лечебно медицинското оборудване трябва да бъде ново, неупотребявано и да съответства на минималните технически параметри и характеристики посочени в „Техническата спецификация”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33115100

Описание:

CT скенери

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
892000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Цена; тежест: 30
Критерий: Цена на пълно следгаранционно годишно обслужване след изтичане на гаранционния срок; тежест: 15
Критерий: Срок на гаранционно обслужване; тежест: 20
Критерий: Технически параметри; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 033 - 052075 от 15.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 13ДГ1303 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Обособена позиция №1: „Система за виртуална симулация с компютърен томограф за лъчепланиране – 1 бр.”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.04.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медимаг - МС" ООД ЕИК130871925, район Триадица, ж.к. Манастирски ливади, сграда Евроцентър №114, ет. 3, РБългария 1404, София, Тел.: 02 9582180, Факс: 09 9852181

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 892000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

ФИНАНСИРАН ПО ОПРР, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: "УСТОЙЧИВО И ИНТЕГРИРАНО ГРАДСКО РАЗВИТИЕ, ОПЕРАЦИЯ 1.1: „СОЦИАЛНА ИНФРАСТРУКТУРА”, СХЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ BG161PO001/1.1-11/2011 “ПОДКРЕПА ЗА РЕКОНСТРУКЦИЯ/ ОБНОВЯВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА ОБЩИНСКИ ЛЕЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ В ГРАДСКИТЕ АГЛОМЕРАЦИИ”, КОИТО СЕ ОСЪЩЕСТВЯВАТ С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ“ 2007-2013 Г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.11.2013 г.